Gå til innhold

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

443 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 minutter siden, kvinneguide said:

Soyaboy😎 Men han fikk PS5 og Mac. Nozac fikk babyvannflaske. 😂 Ting er kanskje ikke så viktig i det store og hele.😅

Det var så flaut når hun går inn i en billig kjede for å kjøpe sokker og vannflaske som gaver til han.

Hun har jo ikke all verdens med penger. Synes hun er litt naiv, men hun holdet seg utrolig godt for å være over 60 år.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
On 10/1/2022 at 9:41 AM, bonsaijenta said:

Ja, jeg så den jeg og. Det kommer i neste episode. 

Da kommer barna til Tore på besøk for å hilse på Richiel☺️

Jeg synes at hun datteren var veldig fin i middagsbesøk, hun reflekterte over hvor fordomsfull hun var overfor faren for å ha møtt en til ung asiatisk dame, mens han tok henne med åpne armer når hun kom ut av skapet. Hun har selv opplevd masse fordommer og reflekterte over hvor dumt det var at hun var en av de som var fordomsfull overfor farens forhold. Men skjønner jo godt når faren ikke har hatt hell tidligere...

• Liker 16
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Skrevet
9 minutter siden, TuriE said:

Takk for svar. Er i grunn enig med deg. Og jeg skjønner hvorfor han ble stressa i dagens episode der de går på visning for ett hus de ikke har råd til før han får jobb. Han må få den dårlige selvfølelsen av det, selv om jeg ikke tror at det var hennes tanke. 
Han er 27 år og Nina 35

nei det var ikke hennes tanke, men ting må gå i litt saktere tempo. Mener å ha fått med meg, at hun heller ikke hadde de store egenkapital heller. Det kan nok gå bra til å begynne med i den lille leiligheten hun har. Hvis de er oppriktig glad i hverandre og han er så oppriktig med å finne en jobb rask, så vil det nok gå bra, til slutt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg savner siri og ematson

• Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

det var noen som nevnte at de sjekket bildene til josephine på instagram, er det noen som vet hvilket brukernavn hun bruker??Ble litt nysgjerrig... 😄

• Liker 1
Skrevet
Flores skrev (26 minutter siden):

det var noen som nevnte at de sjekket bildene til josephine på instagram, er det noen som vet hvilket brukernavn hun bruker??Ble litt nysgjerrig... 😄

Fyadolphin

• Liker 1
Gjest Hipparchia
Skrevet

Jeg tror det er ekte kjærlighet mellom Tore og Richel. De virker oppriktig glad i hverandre. 

De to eldre damene med ungguttene tror jeg er mer enveis. Ikke fordi gamle damer og unge menn kan bli forelsket, men fordi det er helt tydelig at mennene/gutttene har en helt annen agenda. Hvis Dundar og Annema var ekte kjærlighet så hadde det kun vært bassert på utseende og sjarm, for de har jo ingenting å snakke om. Tenk å være gift og ha pinelig stillhet nesten hele tiden? Også Nozac er jo et kapittel for seg selv. Han kunne jo prøvd å late som han er forelsket i henne når han snakker til kamera? 

Hun fra Bergen og han fra Marokko håper jeg lykkes. Det virker som de er veldig glad i hverandre, men tror det er veldig problematisk at hun ble gravid når han kom dit. Jeg skal ikke klandre humøret hennes, for jeg var akkurat lik. Om ikke verre... Men syns hun behandler han veldig som et barn og blir fort sur, når han virkelig står på for å få til å ta sin bit av kaken. Har ikke sett på så lenge, men håper det kun er hormoner og ikke sånn hun pleier å være. 

Skrevet
Hipparchia skrev (2 minutter siden):

Jeg tror det er ekte kjærlighet mellom Tore og Richel. De virker oppriktig glad i hverandre. 

De to eldre damene med ungguttene tror jeg er mer enveis. Ikke fordi gamle damer og unge menn kan bli forelsket, men fordi det er helt tydelig at mennene/gutttene har en helt annen agenda. Hvis Dundar og Annema var ekte kjærlighet så hadde det kun vært bassert på utseende og sjarm, for de har jo ingenting å snakke om. Tenk å være gift og ha pinelig stillhet nesten hele tiden? Også Nozac er jo et kapittel for seg selv. Han kunne jo prøvd å late som han er forelsket i henne når han snakker til kamera? 

Hun fra Bergen og han fra Marokko håper jeg lykkes. Det virker som de er veldig glad i hverandre, men tror det er veldig problematisk at hun ble gravid når han kom dit. Jeg skal ikke klandre humøret hennes, for jeg var akkurat lik. Om ikke verre... Men syns hun behandler han veldig som et barn og blir fort sur, når han virkelig står på for å få til å ta sin bit av kaken. Har ikke sett på så lenge, men håper det kun er hormoner og ikke sånn hun pleier å være. 

Hu fra bergen er eldre enn ham med åtte år. Det er eneste ekte kjærlighet i serien. 

• Liker 2
Gjest Hipparchia
Skrevet (endret)
elskermenn skrev (9 minutter siden):

Hu fra bergen er eldre enn ham med åtte år. Det er eneste ekte kjærlighet i serien. 

Hva med hun fra Stavanger og hun fra London? De er og ekte kjærlighet. 

Ganske sikker på at Tore og Richel er kjærlighet. Man ser hvordan det lyser i øynene hennes. Hva som anses som attraktivt i menn er veldig forskjellig fra her i Norge. Eller rettelse, vi er helt på forskjellige nivåer om hvilken behov som må dekkes. I Filippinene er det et stort problem med menn som drikker og forlater kone og barn. Norske mer likestilte menn er en drøm, ikke bare økonomisk, men det å bli behandlet så bra. Ikke rart man blir forelska. Man kan sammenligne det med hva Alicia og Annema opplever med sine utkårende. Richel er ikke vant med oppmerksomhet, kjærlighet og respekt fra menn. Når hun opplever det er det jo ikke rart hun blir forelsket? Annema og Alicia får oppmerksomhet og kanskje en seksuell oppvåkning av svært attraktive menn i sin kremalder. Klandrer ikke de heller for å bli forelska. 

Endret av Hipparchia
Skrevet

Lo godt da Annema snakket om bucket list og alt hu og dundar skal gjøre sammen i Norge. Blant annet "go holocaust", altså kjøre berg og dalbane 🤣

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hipparchia skrev (14 minutter siden):

Hva med hun fra Stavanger og hun fra London? De er og ekte kjærlighet. 

Ganske sikker på at Tore og Richel er kjærlighet. Man ser hvordan det lyser i øynene hennes. Hva som anses som attraktivt i menn er veldig forskjellig fra her i Norge. Eller rettelse, vi er helt på forskjellige nivåer om hvilken behov som må dekkes. I Filippinene er det et stort problem med menn som drikker og forlater kone og barn. Norske mer likestilte menn er en drøm, ikke bare økonomisk, men det å bli behandlet så bra. Ikke rart man blir forelska. Man kan sammenligne det med hva Alicia og Annema opplever med sine utkårende. Richel er ikke vant med oppmerksomhet, kjærlighet og respekt fra menn. Når hun opplever det er det jo ikke rart hun blir forelsket? Annema og Alicia får oppmerksomhet og kanskje en seksuell oppvåkning av svært attraktive menn i sin kremalder. Klandrer ikke de heller for å bli forelska. 

Så ikke dagens episode før nå. Jo det er bra det der

• Liker 1
Skrevet
morgenkåpedyret skrev (8 minutter siden):

Lo godt da Annema snakket om bucket list og alt hu og dundar skal gjøre sammen i Norge. Blant annet "go holocaust", altså kjøre berg og dalbane 🤣

😂😂😂

• Nyttig 1
Skrevet
morgenkåpedyret skrev (19 minutter siden):

🤣🤣 uff….🙈

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke lett med de graviditetshormonene gitt, enda verre når hun vet hvor galt det står til med babyen.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
morgenkåpedyret skrev (8 timer siden):

😅😅😅😂

• Nyttig 1
Skrevet

La nøye merke til den "høflighets" klemmen mellom Anne Ma og Dundar. Det var ikke et par som elsker hverandre. Som stormet mot hverandre med etterlengtet og sulten på den andre. Så han studerte henne. Nesten et lite sukk i hans tanker. Han låner vel leiligheter, mens han har en kjæreste gjemt på sitt egentlige bolig.

Skal bli artig å se hvor lenge Dundar holder ut. Når oppholdstillatelsen ikke går i orden. Så må han spille enda lengre enn planlagt.  

• Liker 25
Skrevet

Synes Alicia, hun som er sammen med Nosak, holder seg veldig bra. Flott dame. Men jeg tror som sagt at Nosak er homofil. Utstrålingen hans, bevegelsene, faktene og klesdesign-interessen hans. Rart at hun ikke har observert det når det fremstår så åpenbart.  

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
tøydokka skrev (1 minutt siden):

Synes Alicia, hun som er sammen med Nosak, holder seg veldig bra. Flott dame. Men jeg tror som sagt at Nosak er homofil. Utstrålingen hans, bevegelsene, faktene og klesdesign-interessen hans. Rart at hun ikke har observert det når det fremstår så åpenbart.  

Forelskelse kan gjøre en litt blind..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
tøydokka skrev (1 time siden):

Homofile menn elsker jo eldre damer, så det passer jo bra. 😅

• Liker 5
Skrevet
Flores skrev (15 timer siden):

Jeg synes dem er søte. Var egentlig litt skeptisk for han marrokaner. Men likte at han er oppriktig engasjert og har i kort tid forsøkt å finne seg en jobb for han mål er å kunne hjelpe å forsørge familien. Men desverre så er Nina litt norsk i tankene sine, og vil både ha barn og et større hus med en gang, han begynner å føle seg utilpass, når han ikke kan bidra med å kjøpe hus ennå pga mangel på inntekt og dette tærer på han, og han begynte å bli litt små skarp i kommentaraene sine, viste det seg i en episode,

Håper det vil gå bra med graviditeten, de virker veldig søte sammen da, hun virker veldig fin og rolig, og han også. Vet ikke om det er noe store aldersforskjell på dem..

Var også litt skeptisk, men liker veldig godt at han er opptatt av å få seg jobb for å forsørge familien sin og vil vente med å kjøpe store bolig til de er begge i jobb, høres fornuftig ut syns jeg. Skjønner ikke helt hvorfor hun er så opptatt med å få seg større hus NÅ, merkelig prioritering. 

De har litt kommunikasjonsproblemer,  selv om begge kan engelsk vil jeg ikke si hun er veldig flink til å forklare ting og hva hun mener. 

Var veldig søt å se han trene og prøve å telle på norsk samtidig. 

• Liker 13
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...