Gå til innhold

E


Sommer2464

Anbefalte innlegg

Sommer2464 skrev (1 time siden):

Det tror jeg spesielt med tanke på Ukraina krigen. Tror dere andre kristne det? Ønsker ikke noe tullesvar fra ateister om at Jesus ikke finnes.

Hahaha.

Karen sier til meg at jeg har viet livet mitt til blasfemi.

Karen er mental xD

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Conal skrev (22 minutter siden):

Hahaha.

Karen sier til meg at jeg har viet livet mitt til blasfemi.

Karen er mental xD

Men du har jo faktisk viet livet ditt til blasfemi du som sier du er Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (1 time siden):

Hvorfor drar du South park inn i dette.

Fordi det er der Jesus kommer fra. Eller, det er i alle fall der han ble observert sist.

poster,840x830,f8f8f8-pad,1000x1000,f8f8f8[1].jpg

Endret av Jdz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg. Ikke «snart» som i nå, sikkert ikke i vår levetid, men det er nært. Er ikke kristen men svarte likevel 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke tusenvis av predikanter og andre galninger som løper rundt og påstår at de er guds sønn da? Akkurat som på Jesus tid

Anonymkode: 11d1f...546

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kun om man har vært god kristen. Hadde ikke likt ut å finne ut at jeg skal leve resten av livet i helvete. 

Anonymkode: eb57f...4bf

Det tviler jeg du har vært. Tipper du synder daglig. 

Anonymkode: 802cc...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Når han ikke har visst seg på så lenge er det tvilsomt han kommer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (På 16.3.2022 den 14.35):

Ønsker ikke noe tullesvar fra ateister om at Jesus ikke finnes.

Oxymoron

Er vel strengt tatt mer tullete å si at «jesus finnes». 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sicario skrev (43 minutter siden):

Oxymoron

Er vel strengt tatt mer tullete å si at «jesus finnes». 

Jaså gitt. Hvordan vet du at han ikke finnes. Ærlig talt Jesus finnes du må bare tro på det.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Jesus kommer tilbake snart?

Håper ikke det for sist han var her måtte folk spise bare på en side av bordet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (7 minutter siden):

Jaså gitt. Hvordan vet du at han ikke finnes. Ærlig talt Jesus finnes du må bare tro på det.

Påstanden om at «jesus finnes» er din. Bevisbyrden ligger ikke hos meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommer2464 skrev (På 16.3.2022 den 14.35):

Det tror jeg spesielt med tanke på Ukraina krigen. Tror dere andre kristne det? Ønsker ikke noe tullesvar fra ateister om at Jesus ikke finnes.

hvorfor skulle jesus bry seg mer med den krigen enn andre kriger i verden? Hvor var han forresten under 1 og 2 verdenskrig? Hmn? pluss andre kriger som har vært før og etterpå? Og hva med konflikten i israel? Han var jo pinadø født i israel og likevel har han ikke kommet tilbake for å løse det noen gang

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakia skrev (På 16.3.2022 den 16.58):

Ja, det tror jeg. Ikke «snart» som i nå, sikkert ikke i vår levetid, men det er nært. Er ikke kristen men svarte likevel 😛

Beklager for at jeg var litt sen med svar men hvis du ikke er kristen hvorfor tror du Jesus kommer tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, påska er snart i anmarsj.

Anonymkode: 14df4...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sommer2464 skrev (På 16.3.2022 den 14.35):

Det tror jeg spesielt med tanke på Ukraina krigen. Tror dere andre kristne det? Ønsker ikke noe tullesvar fra ateister om at Jesus ikke finnes.

For Gud er 1000 år som en dag, og en dag som 1000 år. Tiden eksisterer ikke, det er bare noe mennesket har funnet opp for å organisere sine samfunn. Derfor er det utrolig vanskelig for kristne å mene noe om når Gud setter foten ned og Jesus Kristus kommer tilbake og avslutter vår tidsalder. Tegn i tiden vil det være hele tiden, det betyr ikke at det nødvendigvis er nært forestående i forhold til menneskelige begreper. Kriger og katastrofer har det vært i hele historien etter Jesus sin død, langt verre en krisen i Ukraina.  Så å spekulere i dette er meningsløst, for de aller fleste i menneskeheten handler dette mer om når din siste time kommer, og hva som skjer etter dette. Den kristne tro handler om at livet har to utganger, verken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (33 minutter siden):

hvorfor skulle jesus bry seg mer med den krigen enn andre kriger i verden? Hvor var han forresten under 1 og 2 verdenskrig? Hmn? pluss andre kriger som har vært før og etterpå? Og hva med konflikten i israel? Han var jo pinadø født i israel og likevel har han ikke kommet tilbake for å løse det noen gang

Jesus kommer ikke tilbake for å løse enkeltkriser, når det skjer vil det være enden på denne verdslige verden slik vi kjenner det, og for alle som ikke er troende. Det er det den kristne tro handler om.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (2 minutter siden):

Jesus kommer ikke tilbake for å løse enkeltkriser, når det skjer vil det være enden på denne verdslige verden slik vi kjenner det, og for alle som ikke er troende. Det er det den kristne tro handler om.

er det ikke gud sjøl som burde ta den jobben? Holder det å sende guttungen da? Jesus ender sikkert bare med å bli henretta igjen

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være han har kommet tilbake, men ser for meg at det førte til en enveisbillett til lukket avdeling. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...