Lenesene Skrevet 16. mars 2022 #1 Del Skrevet 16. mars 2022 La oss alle jobbe for å beskytte disse kvinne. Dette må frem i lyset og kunne snakkes om. "Hver dag ankommer tusenvis av kvinner og barn på flukt fra krigen i Ukraina jernbanestasjonen i Krakow. Her blir de møtt av et hav av frivillige med gule vester. – En «candy shop» for folk med onde hensikter, sier flyktningkoordinator." https://www.nrk.no/nordland/krigen-i-ukraina_-fn-og-organisasjoner-advarer-mot-menneskehandel-ukraina-1.15882307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flovef Skrevet 16. mars 2022 #2 Del Skrevet 16. mars 2022 Det er altså så grusomt, ble helt kvalm da jeg leste det. Tenk å få hjemmet sitt bombet og så risikere å havne i menneskehandel når du søker sikkerhet leste nettopp i VG om en 18 år gammel ukrainsk jente som ble voldtatt i Tyskland av irakiske menn som ga seg ut for å være ukrainske flyktninger. Helt forferdelig at det finnes mennesker som er så psykopatiske at de kun tenker profitt og utløsning når de ser folk i nød. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TorB Skrevet 16. mars 2022 #3 Del Skrevet 16. mars 2022 Flovef skrev (1 time siden): Det er altså så grusomt, ble helt kvalm da jeg leste det. Tenk å få hjemmet sitt bombet og så risikere å havne i menneskehandel når du søker sikkerhet leste nettopp i VG om en 18 år gammel ukrainsk jente som ble voldtatt i Tyskland av irakiske menn som ga seg ut for å være ukrainske flyktninger. Helt forferdelig at det finnes mennesker som er så psykopatiske at de kun tenker profitt og utløsning når de ser folk i nød. Ja, det er helt forferdelig. Det er få ting som gjør meg mer "rasende" enn når jeg hører slike historier. Hver gang jeg ser ordet "menneskesehandlere" kjenner jeg at det knyter seg inni meg. Hva jeg hadde gjort dersom jeg hadde tatt en slik person på "fersken" kan jeg ikke nevne her. Annet enn at; Det er ikke pent! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilylune Skrevet 17. mars 2022 #4 Del Skrevet 17. mars 2022 Blir forbanna her, også! At noen mennesker kan synke så lavt! Det er slike ting som skjer i krig, enda en grusom konsekvens ingen trenger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå