Viki6 Skrevet 15. mars 2022 #1 Del Skrevet 15. mars 2022 Må bare beundre hvordan den dama står på med utdannelse, jobb og en haug med sykdommer. Angst, bekkenlåsning, irritert tarm, astma, hjertetrøbbel osv. Hun er virkelig en influencer som er et godt forbilde. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 16. mars 2022 #2 Del Skrevet 16. mars 2022 Ja, hun deler alt av livets sider. Men av og til kan selv hun bli litt mye 🙈 Også er jeg glad for at hun deler lite av sine barn/overeksponerer de ikke. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 16. mars 2022 #3 Del Skrevet 16. mars 2022 Liker henne kjempe godt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zizi Skrevet 18. mars 2022 #4 Del Skrevet 18. mars 2022 Skriver under på denne! Jeg liker henne kjempegodt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AquaDerma Skrevet 19. mars 2022 #5 Del Skrevet 19. mars 2022 Liker henne i utgangspunktet, men er så fryktelig belærende til tider! Er jo tross alt sykepleierstudent må vite 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pewdie Skrevet 21. mars 2022 #6 Del Skrevet 21. mars 2022 Digger henne! 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 22. mars 2022 #7 Del Skrevet 22. mars 2022 men det er mye sykdoms snakk... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 22. mars 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 22. mars 2022 mariie skrev (10 timer siden): men det er mye sykdoms snakk... TS her. Ja, nå har det plutselig blitt helt ekstremt mye. Men hun tar det med godt humør, det skal hun ha 🙃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 8. juli 2022 #9 Del Skrevet 8. juli 2022 Er det bare meg eller har blitt mye mer «kjøp kjøp kjøp» over kontoen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 8. juli 2022 #10 Del Skrevet 8. juli 2022 loveless skrev (1 time siden): Er det bare meg eller har blitt mye mer «kjøp kjøp kjøp» over kontoen Er det ikke bare deg, og det er ikke bare Anna. Føler de fleste i mammahjerter har et samarbeid med de samme firmaene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 12. juli 2022 #11 Del Skrevet 12. juli 2022 Elsker Anna ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zebrina Skrevet 16. juli 2022 #12 Del Skrevet 16. juli 2022 Jeg likte hun veldig godt før, liker hun egentlig godt fortsatt - men, det er ALLTID NOE GALT MED HENNE! 😅 Hver gang jeg ser på storyene hennes så er det alltid noe sykdom, er det ikke det ene så er det det andre. Og jeg skjønner at alt dette er en del av hverdagen hennes, men det blir veldig mye å høre om det konstant. Så jeg har falt litt ut av å følge hun .. Men liker hun egentlig. Hun er veldig søt og herlig, men den viben med all sykdom er litt negativ. Syntes jeg da 🙃 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 21. juli 2022 Jeg likte Anna godt før, men nå feiler det jo henne alt som finnes. Får det ikke til å samsvare med det høye aktivitetsnivået hennes, så begynner å lure. Hun har jo flere alvorlige sykdommer pluss en haug med andre sykdommer som dukker opp. Men jobber, studerer og er veldig aktiv med familien. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 7. november 2022 #14 Del Skrevet 7. november 2022 Er det bare meg som synest hun nærmest «jakter» diagnoser. Det er alltid noe med henne!?! samtidig tar hun ikke imot råd fra andre, for hun vet jo alt selv som sykepleierstudent!! Håper ikke hun er en sånn bedreviterstudent når hun er ute i praksis.. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 7. november 2022 #15 Del Skrevet 7. november 2022 Trøndelag84 skrev (5 minutter siden): Er det bare meg som synest hun nærmest «jakter» diagnoser. Det er alltid noe med henne!?! samtidig tar hun ikke imot råd fra andre, for hun vet jo alt selv som sykepleierstudent!! Håper ikke hun er en sånn bedreviterstudent når hun er ute i praksis.. Helt typisk sykepleierstudent spør du meg 😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 7. november 2022 #16 Del Skrevet 7. november 2022 Trøndelag84 skrev (11 minutter siden): Er det bare meg som synest hun nærmest «jakter» diagnoser. Det er alltid noe med henne!?! samtidig tar hun ikke imot råd fra andre, for hun vet jo alt selv som sykepleierstudent!! Håper ikke hun er en sånn bedreviterstudent når hun er ute i praksis.. Så du mener seriøst det kan telle som å jakte diagnoser når man drar til gynekolog for å ta celleprøve,og det tilfeldigvis blir oppdaget at hun har en myom og polypper? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 7. november 2022 #17 Del Skrevet 7. november 2022 Blåjojo skrev (5 minutter siden): Så du mener seriøst det kan telle som å jakte diagnoser når man drar til gynekolog for å ta celleprøve,og det tilfeldigvis blir oppdaget at hun har en myom og polypper? Er jo ikke bare det hun har gått til lege for eller vært plaget med.. men muligens dette er typisk sykepleierstudent 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 7. november 2022 #18 Del Skrevet 7. november 2022 Trøndelag84 skrev (1 minutt siden): Er jo ikke bare det hun har gått til lege for eller vært plaget med.. men muligens dette er typisk sykepleierstudent 😅 Nei men var jo det som var aktuelt i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kongletoppen Skrevet 8. november 2022 #19 Del Skrevet 8. november 2022 Trøndelag84 skrev (13 timer siden): Er jo ikke bare det hun har gått til lege for eller vært plaget med.. men muligens dette er typisk sykepleierstudent 😅 Opplever sykepleierstudentene som motsatt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 8. november 2022 #20 Del Skrevet 8. november 2022 Trøndelag84 skrev (15 timer siden): Er det bare meg som synest hun nærmest «jakter» diagnoser. Det er alltid noe med henne!?! samtidig tar hun ikke imot råd fra andre, for hun vet jo alt selv som sykepleierstudent!! Håper ikke hun er en sånn bedreviterstudent når hun er ute i praksis.. Hvordan jakter man diagnoser? Tenker du polypper og myomen de fant i går? For det er noe man selv innbiller seg at man har.... Eller tenker du på hjerteoperasjonen hun har hatt? Det er også noe hun innbiller seg og får operasjon for.... Å hvorfor skal hun ta i mot råd fra andre om sin helse? Er det ikke best å få råd fra lege? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå