AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Del Skrevet 13. mars 2022 Jeg trenger hjelp til å velge riktig fasong og «type» brudekjole. Jeg har altså den sykeste midje/hofte ratioen, og etter at jeg har gått ned en del i vekt siste året har dette bare blitt enda mer tydelig 😩 Hva slags brudekjole velger jeg som pent fremhever smal midje men skjuler stor rumpe og brede hofter? Har også store bryst, og ønsker ikke noe altfor vulgært. Anonymkode: 86269...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Del Skrevet 13. mars 2022 Nå vet ikke jeg hva som er dagens brudekjole-mote, men min mening er at det er svært få som kler stroppeløs kjole. Man skal være meget tynn for å unngå fettvalken på kjolekanten bak. Smal midje og stor rumpe er vel idealet nå 😍 så det lå da gå an å tilpasse en kjole til å sitte perfekt på deg 🥰 Lykke til i jakten på din perfekte kjole!! Anonymkode: 238da...b43 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Del Skrevet 14. mars 2022 Hvis man har noe annet enn a-cup bør man styre langt unna stroppeløs i hvert fall! Det blir fort veldig uflatterende når alt velter ut og man må gå å heise kjolen hele dagen 😂 Med smal midje og større hofter og rumpe er det vel prinsesse/ballgown som er det peneste hvis målet er å fremheve midje og skjule underkroppen. Skjørtet trenger ikke inneholde 14 lag med tyll, men det svinger kraftig ut fra midjen og man kan egentlig ikke se underkroppen i det hele tatt. A-line fungerer også. Noe smalere skjørt, men likevel utsvingt. Unngå for all del trompet, havfrue og sheath. Anonymkode: faddf...8e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Del Skrevet 14. mars 2022 Tusen takk for fine svar! Glemte helt å nevne at jeg ønsker ermer, helst enkel blonde enten 1/2 eller 3/4. ts Anonymkode: 86269...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis man har noe annet enn a-cup bør man styre langt unna stroppeløs i hvert fall! Det blir fort veldig uflatterende når alt velter ut og man må gå å heise kjolen hele dagen 😂 Med smal midje og større hofter og rumpe er det vel prinsesse/ballgown som er det peneste hvis målet er å fremheve midje og skjule underkroppen. Skjørtet trenger ikke inneholde 14 lag med tyll, men det svinger kraftig ut fra midjen og man kan egentlig ikke se underkroppen i det hele tatt. A-line fungerer også. Noe smalere skjørt, men likevel utsvingt. Unngå for all del trompet, havfrue og sheath. Anonymkode: faddf...8e0 Dette er jo tøv. En god stroppeløs kjole henger ikke oppe på at den er stram. Den er stiv og står delvis av seg selv. Det betyr at den hvis den er sydd inn rett ikke skaper valker. Bare en for liten kjole skaper valker.. ts. Prøv en stroppeløs og. Jeg endte med det uten at jeg trodde jeg ville kle det. Anonymkode: 50b3b...b96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. mars 2022 #6 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg trenger hjelp til å velge riktig fasong og «type» brudekjole. Jeg har altså den sykeste midje/hofte ratioen, og etter at jeg har gått ned en del i vekt siste året har dette bare blitt enda mer tydelig 😩 Hva slags brudekjole velger jeg som pent fremhever smal midje men skjuler stor rumpe og brede hofter? Har også store bryst, og ønsker ikke noe altfor vulgært. Anonymkode: 86269...443 Du har jo drømmekropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #7 Del Skrevet 14. mars 2022 O.G. skrev (59 minutter siden): Du har jo drømmekropp. Sant, og for de med en smal og fin midje og timeglassfasong som ts har, er det jo et hav av kjoler å velge mellom. Anonymkode: 0caa3...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. mars 2022 #8 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sant, og for de med en smal og fin midje og timeglassfasong som ts har, er det jo et hav av kjoler å velge mellom. Anonymkode: 0caa3...948 Ja, hun er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #9 Del Skrevet 14. mars 2022 Takk for fine ord alle sammen, men sannheten er at jeg har veldig brede hofter og stor rumpe, men synes overhode ikke at det står i proporsjon til midjen, som forøvrig er litt «høy» om det gir mening. Man blir vel aldri fornøyd som kvinne kanskje 😅 Uansett ønsker jeg å fremheve at jeg har uvanlig smal midje, men skjule at jeg har uvanlig brede hofter. 🤪 A-form er kanskje det beste for meg? Send gjerne forslag til konkrete kjoler om dere vet om noe. ts Anonymkode: 86269...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #10 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis man har noe annet enn a-cup bør man styre langt unna stroppeløs i hvert fall! Det blir fort veldig uflatterende når alt velter ut og man må gå å heise kjolen hele dagen 😂 Med smal midje og større hofter og rumpe er det vel prinsesse/ballgown som er det peneste hvis målet er å fremheve midje og skjule underkroppen. Skjørtet trenger ikke inneholde 14 lag med tyll, men det svinger kraftig ut fra midjen og man kan egentlig ikke se underkroppen i det hele tatt. A-line fungerer også. Noe smalere skjørt, men likevel utsvingt. Unngå for all del trompet, havfrue og sheath. Anonymkode: faddf...8e0 Jeg hadde en stor b og det var selvsagt ikke noe problem med stroppeløs kjole. Jeg fikk sydd en kjole spesielt til meg i Kina, med stort tyllskjørt (7 lag, ballgown), liv i sateng, innbygget korsett, sweetheart-utringing. Har timeglassfigur og visste at den type kjole passet meg godt. Anonymkode: f99c8...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #11 Del Skrevet 14. mars 2022 Anonymkode: 3ed5a...c25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. mars 2022 #12 Del Skrevet 14. mars 2022 Det er sikkert mye som funker men tenker litt sånn ballkjole a la dette. midjen viser men den går utover derfra. https://www.wed2b.com/marianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #13 Del Skrevet 14. mars 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for fine ord alle sammen, men sannheten er at jeg har veldig brede hofter og stor rumpe, men synes overhode ikke at det står i proporsjon til midjen, som forøvrig er litt «høy» om det gir mening. Man blir vel aldri fornøyd som kvinne kanskje 😅 Uansett ønsker jeg å fremheve at jeg har uvanlig smal midje, men skjule at jeg har uvanlig brede hofter. 🤪 A-form er kanskje det beste for meg? Send gjerne forslag til konkrete kjoler om dere vet om noe. ts Anonymkode: 86269...443 Sannsynligvis, ja. Vidden på nederdelen kan skjule lår/hofter. Anonymkode: 4e6f6...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #14 Del Skrevet 14. mars 2022 Jeg ville ikke valgt A-form, den framhever ikke midjen slik du bør. Anonymkode: 0caa3...948 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #15 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Anonymkode: 3ed5a...c25 Denne var pen, men jeg ser for meg noe langt «enklere». Jeg er ikke så glad i blonder, perler osv. du som mener jeg ikke burde ha A-form, hvilken form tenker du er riktig for meg? ts Anonymkode: 86269...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #16 Del Skrevet 14. mars 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Det er sikkert mye som funker men tenker litt sånn ballkjole a la dette. midjen viser men den går utover derfra. https://www.wed2b.com/marianne Denne var nydelig, men med mine store bryster er jeg redd det blir veldig vulgært? Anonymkode: 86269...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. mars 2022 #17 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denne var nydelig, men med mine store bryster er jeg redd det blir veldig vulgært? Anonymkode: 86269...443 Ja det skjønner jeg, mest konseptet midje smal og så booom ut med vidt skjørt jeg ville vise☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #18 Del Skrevet 14. mars 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Denne var nydelig, men med mine store bryster er jeg redd det blir veldig vulgært? Anonymkode: 86269...443 Det er enkelt å "lukke" en slik utringning med et modesty panel. Tenker ikke akkurat på den kjolen med blondeoverdel, for da blir det nok litt mismatch i stoffet, men generelt. Anonymkode: 4e6f6...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #19 Del Skrevet 14. mars 2022 https://www.kleinfeldbridal.com/product/sareh-nouri-simple-silk-ball-gown-wedding-dress-eugenie/ https://www.pronovias.com/wedding-dress-princess-three-quarter-sleeve-mikado-hope https://www.pronovias.com/princess-wedding-dress-bateau-neckline-long-sleeves-beading-dietrich https://www.justinalexander.com/justin-alexander/collection/wedding-dresses/88246/?use_referer=1 https://www.justinalexander.com/justin-alexander/collection/wedding-dresses/88216/?page=2&use_referer=1 https://www.maggiesottero.com/maggie-sottero/pearson/1767 Anonymkode: faddf...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 22. mai 2022 #20 Del Skrevet 22. mai 2022 Nr. 3 og den siste likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå