Gå til innhold

Hvilke Snapchat kontoer følger DU??


Abcdefgh12344

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg følger joviale mamamaer, happymonnysquad, mammaglede, mommymaniac, mammaliv, mammahjertene o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Ingen. Føler diverse SoMe stjeler nok tid fra før, kan ikke bruke enda mer tid på tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes snapchat bare er noe rot, så velger heller å følge de på andre SoMe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GodteCharlotte ( handler om svært ME syke Charlotte som snapper litt om hverdagen sin) 

TinaSvestad ( fast snapper på mammahjerter og ekskona til Staysmann, rå forretningskvinne.) 

Kathrineskamp ( snapper om brystkreft og hennes sinnsyke dedikasjon til TIX) 

Ninasprell ( moren til Dennis Poppe/eks svigermor til Kristin Gjelsvik) 

Mammatil7 ( Heidi, tidligere medlem av mammabanden/mammahjerter eller noe? Hun har 7 barn og skal nå bli jordmor.) 

upsornorge Up Sør-Norge, politiet i mitt distrikt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina Svestad, Mammahjerter, Anna Rabben, Ann Helen Nygård, Vlogkollektivet, Ronja Akselsen, Erlend Elias, Marna Haugen, InstaHeidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (17 timer siden):

GodteCharlotte ( handler om svært ME syke Charlotte som snapper litt om hverdagen sin) 

TinaSvestad ( fast snapper på mammahjerter og ekskona til Staysmann, rå forretningskvinne.) 

Kathrineskamp ( snapper om brystkreft og hennes sinnsyke dedikasjon til TIX) 

Ninasprell ( moren til Dennis Poppe/eks svigermor til Kristin Gjelsvik) 

Mammatil7 ( Heidi, tidligere medlem av mammabanden/mammahjerter eller noe? Hun har 7 barn og skal nå bli jordmor.) 

upsornorge Up Sør-Norge, politiet i mitt distrikt. 

 

får ikke opp ninasprell på snap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...

Hvordan finner dere nye snapkanaler? Jeg er litt lost der inne.. Om jeg fks er opptatt av mat og trening - er det mulig å søke opp!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger forskjellige snappere for det meste venner og familie som deler bilder av familiene sine, barna og barnebarna sine. Det synes jeg er hyggelig. 

Trening og matsnappere er de jeg liker mest å følge med på. Interiør, reise og dyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ellen Aabol (ellenaabol) for hverdagssnap og matlaging. Synes hun virker som ei skikkelig god dame som prater om både høyt og lavt.

Foreldrebanden (foreldre-banden) for vel, foreldrerollen og alt det kan by på. Har mistet mange faste som jeg er så kjær i, men de har noen bra folk innimellom og.

Valsøwagon (julievalso) for humor og hverdagssnap i hjemmesnekra bobil på tur med unger. Julie og Espen virker som to skikkelige supre folk, og de er så åpen og ærlige. Elsker dem.

Andre jeg følger, er blant annet yummymummy, saraaemilie, cecilieknoph, therese.lien og toryggsekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PepsiMinus skrev (På 11.1.2023 den 18.39):

Ellen Aabol (ellenaabol) for hverdagssnap og matlaging. Synes hun virker som ei skikkelig god dame som prater om både høyt og lavt.

Foreldrebanden (foreldre-banden) for vel, foreldrerollen og alt det kan by på. Har mistet mange faste som jeg er så kjær i, men de har noen bra folk innimellom og.

Valsøwagon (julievalso) for humor og hverdagssnap i hjemmesnekra bobil på tur med unger. Julie og Espen virker som to skikkelige supre folk, og de er så åpen og ærlige. Elsker dem.

Andre jeg følger, er blant annet yummymummy, saraaemilie, cecilieknoph, therese.lien og toryggsekker

Takk for tips til snappere jeg kan følge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Er det innafor å poste egen vlogg? 😇 Hih! 
m.tomine på snap

minatomineno på ig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...