AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #1 Skrevet 9. mars 2022 Er det normalt at nær familie dropper å kjøpe bursdagsgave til barn. Er snakk om farfar, tante og onkel på farsiden. er kunn farmoren som klarer og følge opp barnet vårt. Syns det er kjempe sårt da vi følger opp og jeg har gitt gave til barna deres siden jeg kom inn i familien og nå når vi har fått eget barn så driter de rett og slett i det. Mannen klarer ikke å si noe heller, å jeg føler meg helt tom. Elsker å gi gaver og gjøre andre glad, men føler de gavene har bare blitt et ork.. Barnet blir 4 år og de har enda ikke klart og gi 1 bursdagsgave. Eneste de klarer og følge opp er julegave. Er dette normalt, at det bare ikke snakkes om? Kjenner jo selv at både jeg og mannen snakker jo nesten ikke om det. Snakker det bare bort når andre i familien kan spørre hva som kom fra dem. Skjemmes jo egentlig litt at det er sånn.. Anonymkode: d48a8...048
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #2 Skrevet 9. mars 2022 Hvis de blir invitert til bursdagsfeiring så er det veldig rart. Blir de ikke invitert så er det litt rart, men mer forståelig. Anonymkode: b6ab7...e85 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #3 Skrevet 9. mars 2022 Det er rart. Klart nærmeste familie skal gjøre det Anonymkode: b7374...b65
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #4 Skrevet 9. mars 2022 Svigermor sier alltid at hun skal gi gave senere, men de har aldri kommet. Selv forventer og pålegger hun barna sine å kjøpe dyre gaver til henne. Hun favoriserer et av barnebarna og yngste sønnen sin (på 25), med gaver til flere tusen. Mens resten ikke får noe, en sjelden gang noe fra europris. Anonymkode: dce3c...653
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #5 Skrevet 9. mars 2022 Har disse familiemedlemmene blitt invitert i selskap til barnet deres og kommet uten gave? Eller har de ikke vært invitert i noe lag? Litt rart uansett, men første alternativ er mye verre. Anonymkode: 0b945...004 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #6 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det normalt at nær familie dropper å kjøpe bursdagsgave til barn. Er snakk om farfar, tante og onkel på farsiden. er kunn farmoren som klarer og følge opp barnet vårt. Syns det er kjempe sårt da vi følger opp og jeg har gitt gave til barna deres siden jeg kom inn i familien og nå når vi har fått eget barn så driter de rett og slett i det. Mannen klarer ikke å si noe heller, å jeg føler meg helt tom. Elsker å gi gaver og gjøre andre glad, men føler de gavene har bare blitt et ork.. Barnet blir 4 år og de har enda ikke klart og gi 1 bursdagsgave. Eneste de klarer og følge opp er julegave. Er dette normalt, at det bare ikke snakkes om? Kjenner jo selv at både jeg og mannen snakker jo nesten ikke om det. Snakker det bare bort når andre i familien kan spørre hva som kom fra dem. Skjemmes jo egentlig litt at det er sånn.. Anonymkode: d48a8...048 Inviterer dere? Farfar er ikke fritatt uansett. Men tanter og onkler kan dere ikke forvente like mye av hvis dere ikke inviterer i selskap. Anonymkode: 66aa1...525 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #7 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Inviterer dere? Farfar er ikke fritatt uansett. Men tanter og onkler kan dere ikke forvente like mye av hvis dere ikke inviterer i selskap. Anonymkode: 66aa1...525 Dette. Anonymkode: 343a2...135
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #8 Skrevet 10. mars 2022 Enig i at det er relevant om dere inviterer til selskap eller ikke. Besteforeldre syns jeg uansett skal kjøpe, men tanter og onkler tenker jeg dere må invitere hvis dere skal forvente noe. Hvor mye kontakt har dere ellers? Anonymkode: 89199...416 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå