Gjest Fersk Skrevet 28. oktober 2005 #1 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er så spent. Sluttet på pilla for en drøy måned siden og fikk mensen med en gang (selv om den ikke skulle kommet før to uker senere). I går var det 28 dager siden forrige mens, men jeg den har fortsatt ikke kommet igjen. Jeg tror egentlig ikke at vi har vært så heldige å få full klaff i første prøveperiode, men jeg håper så lenge jeg kan. Har egentlig bestemt meg for å vente med å ta en test til mandag - for da kommer mannen hjem fra en reise, men det er ikke sikkert jeg klarer å vente. Hva sier dere? Hvis jeg mot formodning skulle være gravid, synes jeg det er litt synd å måtte fortelle mannen det på telefon. Skal jeg teste i helgen, eller vente til mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 28. oktober 2005 #2 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hmm............... Tror nå jeg hadde tatt testen jeg, og i tilfelle graviditet, overraska han skikkelig på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyB Skrevet 28. oktober 2005 #3 Del Skrevet 28. oktober 2005 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fersk Skrevet 30. oktober 2005 #4 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hmm. Nå er det søndag og jeg har fortsatt ikke fått mensen. Har ennå ikke tatt en test, men det skal jeg gjøre i morgen. Tør ikke egentlig å tro at vi har klart det på første forsøk, for det kan jo bare hende at kroppen ikke er helt regelmessig nå like etter pilleslutt. Men så lenge mensen ikke kommer, er det jo fortsatt lov til å håpe... I morgen får jeg vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. oktober 2005 #5 Del Skrevet 30. oktober 2005 Tatt noen test el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå