AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #81 Del Skrevet 17. mars 2022 Honey Dew skrev (På 13.3.2022 den 22.18): Hvorfor internasjonale navn når vi har mange fine norske navn å velge mellom. Det er ikke nok at det norske språket er i ferd med å forsvinne, men nå er altså norske navn utrydningstruet. På hvilken måte er det norske språket i ferd med å forsvinne? Anonymkode: 57f9b...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #82 Del Skrevet 17. mars 2022 Jeg var en av de som synes dette var et mindre pent navn da tråden kom opp, men nå har jeg lest det så mange ganger over tid at jeg er vant til det. Faktisk synes jeg det er veldig fint nå! Anonymkode: 81160...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. mars 2022 #83 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): På hvilken måte er det norske språket i ferd med å forsvinne? Anonymkode: 57f9b...09d Fordi ungdommen blander mer og mer amerikanske ord i det norske språket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #84 Del Skrevet 18. mars 2022 Da tenker jeg med en gang på Elodie Lussac. Anonymkode: 16d01...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå