Becky Skrevet 6. mars 2022 #21 Del Skrevet 6. mars 2022 Alt for mye. Spesielt nå under krigen. Har vel aldri sjekket nyhetene så mye som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clefable Skrevet 6. mars 2022 #22 Del Skrevet 6. mars 2022 Typ annenhver time. Føler det er ofte, men vil få med meg eventuelle utviklinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla80 Skrevet 6. mars 2022 #23 Del Skrevet 6. mars 2022 Sofakona skrev (16 timer siden): I løpet av en dag..hvor ofte skjekker dere nyheter...tv, radio,VG, Dagbladet etc? Er det noen steder dere ikke liker å følge ( som en avis eller tv stasjon) Oh hvor føler dere det gis verst informasjon/ nyheter? Til vanlig kanskje ei gang om dagen 😊 Nå i forbindelse med Ukraina sjekker jeg flere ganger pr dag. Har som regel vært inne på VG, Dagbladet, NRK og TV2 men ser jo at både VG og Dagbladet spesielt veldig ofte blåser ting helt ut av proporsjoner når det gjelder overskrifter så går mest inn på andre sider nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 6. mars 2022 #24 Del Skrevet 6. mars 2022 Vanligvis får jeg et lite varsel på pc eller telefon om noe skjer, men etter korona og nå dette Ukraina styret så har jeg tatt det av, bare mas uansett. Foretrekker NRK og lokalavisen. Men sjekker jo litt på automatikk og går jeg innom Dagbladet/Vg så er det jo alltid en blinkende overskrift. Men jeg blir ikke så påvirket , merker jeg fikk et slags metningspunkt når det var så "krise" med korona at nå er det litt, jaja, det som det går, er ingenting jeg kan gjøre med dette uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 6. mars 2022 #25 Del Skrevet 6. mars 2022 Sofakona skrev (19 timer siden): I løpet av en dag..hvor ofte skjekker dere nyheter...tv, radio,VG, Dagbladet etc? Er det noen steder dere ikke liker å følge ( som en avis eller tv stasjon) Oh hvor føler dere det gis verst informasjon/ nyheter? Sjekker det et par ganger til dagen, typisk morning og pausen i jobben. VG, NRK og et par lokalaviser. Har sluttet å lese Dagbladet, det er den verste avisen med dommedagstyper som finnes. ALT er enten krig, elendighet eller analsex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silverline Skrevet 14. mars 2022 #26 Del Skrevet 14. mars 2022 I begynnelsen av krigen sjekket jeg nyhetene ofte, nå derimot er det (dessverre) litt sjeldnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 14. mars 2022 #27 Del Skrevet 14. mars 2022 Normalt minst en gang om dagen, i "alle" nettaviser. Nå flere ganger i timen. Spesielt sjekker jeg om Zellensky fortsatt lever, noe jeg håper hver gang. Han trengs for å holde lysten og moralen oppe. Han er en god motivator for sine innbyggere. Syns ihvertfall dagens video i både VG og dagbladet, kunne de godt ha unngått å ta med. Der ser man faktisk missilen lande, der du ser at folk går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 14. mars 2022 #28 Del Skrevet 14. mars 2022 Flere ganger om dagen. Da jeg hadde Corona måtte jeg ta meg sammen. Sykdom og nyheter om krigen i Ukraina er ingen god medisin for den mentale helsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 14. mars 2022 #29 Del Skrevet 14. mars 2022 Leser Vg, Dagbladet, Nrk, Tv2, Aftenposten, Steigan, Barents Observer og endel utenlandske media som er selvstendige. Og så tar jeg det meste med en klype salt og prøver å finne ut hva av det som kan være sant og ikke. Ikke lett idag, men heldigvis ikke umulig. De fem første jeg nevnte føler jeg er veldig(!) enveis og vil ikke anbefale noen å tro alt på. Ikke at man skal tro på alt NOEN sier. Men lese seg opp på annet kan igrunnen også være smart. Historiebøker på nett osv... Slik at man vet bakgrunner for ting. Ja, og så lærer man jo innimellom en sjelden gang noe her inne også! Det fins noen brukere som kan sine fag, dog ikke mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 14. mars 2022 #30 Del Skrevet 14. mars 2022 Nå er det mange dager siden jeg har sett eller hørt nyheter. Jeg holder meg bevisst unna. Men så vet jeg at dersom det skjer noe "stort" får jeg høre det fra de jeg omgås. Jeg var barn under den kalde krigen og hadde skikkelig angst for atombomber og krig. Jeg fungerte dårlig i hverdagen pga det. Det er ikke like ille så som jeg er voksen, men jeg kjenner symptomene - og tar derfor stor avstand. Slik media handterer det, kanskje særlig tv, tror jeg det skader mange (kanskje aller mest eldre enslige) som sitter og ser på sammendrag etter sammendrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunda Skrevet 14. mars 2022 #31 Del Skrevet 14. mars 2022 Vanligvis to ganger om dagen, en gang om morgenen og en gang om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 14. mars 2022 #32 Del Skrevet 14. mars 2022 Ryddet for avsporinger og svar til det. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå