matsats Skrevet 5. mars 2022 #21 Del Skrevet 5. mars 2022 Hvis det blir atomkrig, så spiller det ingen rolle hvor du bor. Du kommer til å dø ganske raskt uansett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 5. mars 2022 #22 Del Skrevet 5. mars 2022 Peanut skrev (12 timer siden): Jeg vil fremdeles være her, selv om jeg har amerikansk statsborgerskap og sikkert kunne dratt til statene Tror ikke det er så sikkert der om det hadde blitt noe. Gærne folk med våpen osv. Det med våpen i USA har jeg aldri forstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2022 #23 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg rikker meg ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 5. mars 2022 #24 Del Skrevet 5. mars 2022 Hvor skal man flykte fra atomnedfall? Jeg tror Midt-Norge er ganske sikkert. Langt nok unna Murmansk til å slippe den verste effekten fra en amerikansk bombe. Langt nok unna Ukraina til å unnslippe det verste atomnedfallet hvis en reaktor går i stykker. Men blir det fullskala atomkrig med tusener av missiler som sprer radioaktivt avfall over hele verden, så spiller det ingen rolle. Enda verre, skyer som dekker hele verden slik at vi får vintre som varer i mange år, og ingen sommer hvor man kan avle korn. Håpet er å unngå fullskala atomkrig. En missil som avfyres ved et uhell, eller et kjernekraftverk som går i stykker, klarer vi oss gjennom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 5. mars 2022 #25 Del Skrevet 5. mars 2022 20 hours ago, Kjøttmeisen said: Pga atomkrig? Da ville jeg holdt meg nærme Russland, de vil ikke ødelegge sitt eget land. USA der i mot… Dette må være dagens. Er det mulig, liksom... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 5. mars 2022 #26 Del Skrevet 5. mars 2022 Blir her, det skal nok gå bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 5. mars 2022 #27 Del Skrevet 5. mars 2022 Canada, Australia og New Zealand virker vel relativt sivilisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 5. mars 2022 #28 Del Skrevet 5. mars 2022 Det er ikke noe bedre andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MuggenKanari Skrevet 5. mars 2022 #29 Del Skrevet 5. mars 2022 (endret) Flintis skrev (8 minutter siden): Canada, Australia og New Zealand virker vel relativt sivilisert. Men i Australia og New Zealand er du fanget da om det blir krise der også siden det er øyer. Og med tanke på klimaet så er ikke det å flykte rundt I de landene noen god idé heller, det er selvmord. Men Canada er ikke en dum ide. Endret 5. mars 2022 av MuggenKanari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mars 2022 #30 Del Skrevet 5. mars 2022 Kjøttmeisen skrev (16 timer siden): Om jeg ikke var skikkelig redd insekter kunne jeg godt tenkt meg å flytte til Australia Edderkopp er ikke et insekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 5. mars 2022 #31 Del Skrevet 5. mars 2022 Nei aldri. I Europa/Norge er jeg født og her skal jeg bo resten av livet. Om det hadde blitt noe her i Norge også noe jeg ikke er redd for kommer til å skje i vår tid, ikke barna våres sin tid heller, så hadde jeg blitt her og forsvart landet mitt uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 5. mars 2022 #32 Del Skrevet 5. mars 2022 Stressedoutgurl skrev (6 timer siden): Problemet er vel at blir det atomkrig så blir det vel stråling overalt vil jeg tro ? Tror en må flykte planeten og dra til månen om en vil være trygg På månen er det mye mer stråling i dag, enn det det vil være på jorda etter en atomkrig 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 5. mars 2022 #33 Del Skrevet 5. mars 2022 Lykke til med å finne et tryggere sted enn Norge 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 5. mars 2022 #34 Del Skrevet 5. mars 2022 1 hour ago, Flintis said: Canada, Australia og New Zealand virker vel relativt sivilisert. Det er uansett ikke "bare" å flytte. De landene er utrolig strenge når det gjelder visum og immigrasjon. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 5. mars 2022 #35 Del Skrevet 5. mars 2022 Drar ingen steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 5. mars 2022 #36 Del Skrevet 5. mars 2022 Føler meg trygg i nato-landet Norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøttmeisen Skrevet 5. mars 2022 #37 Del Skrevet 5. mars 2022 lurven skrev (1 time siden): Edderkopp er ikke et insekt Takk for info, fortsatt redd for insekter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marshmallow Skrevet 5. mars 2022 #38 Del Skrevet 5. mars 2022 Galanga skrev (8 timer siden): Stillehavsøy hadde jo vært digg, men med tanke på klimaendringene så dropper jeg det. New Zealand kanskje? Men planen din (og de andres som vil til den delen av verden) har jo noen logiske brister: Reiser du før det blir krig, tviler jeg på at New Zealand vil ta deg i mot som flyktning. Redsel for krig er ingen grunn til å få innvilger asyl. En flytur til New Zealand innebærer minst to mellomlandinger, pluss at mange flyplasser vil være stengt og definitivt opplagte bombemål hvis det blir storkrig. Ikke så lett å få til etter at krigen har brutt ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 5. mars 2022 #39 Del Skrevet 5. mars 2022 Næh.. drar til hjembygda til mannen. En liten bortgjemt dal på vestlandet som ingen utenom lokalbefolkningen har hørt om 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mars 2022 #40 Del Skrevet 6. mars 2022 Peggy-Lovise skrev (15 timer siden): Næh.. drar til hjembygda til mannen. En liten bortgjemt dal på vestlandet som ingen utenom lokalbefolkningen har hørt om 😅 Da kommer det sikkert ikke radioaktivt nedfall dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå