AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Del Skrevet 3. mars 2022 Hjelp! Jeg fikk akkurat efaktura i nettbanken på 2000 kroner fra AutoPass og stusset litt fordi jeg har handicapkort og har derfor fritak. Så ser jeg at det er fordi jeg visstnok skal ha noen passeringer på E18 og E6 seks timer før og en time etter jeg registreres i hjembyen, og en passering på Øresundsbruen åtte timer etter jeg passerte bomstasjonen i hjembyen min i Nord-Norge 😅 Også er det registrert passeringer i hjembyen min innimellom disse. Jeg (mitt registreringsnummer) står på alle disse passeringene forutenom den på Øresundsbroen, og fakturaen gjelder kun den ene passeringen. Bompengeselskapet er stengt og jeg stresser meg i hjel. Noen som vet hva dette kan være? Anonymkode: 09218...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Del Skrevet 3. mars 2022 Ring dem i morgen, problem løst. Anonymkode: 2ebeb...ca6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 3. mars 2022 #3 Del Skrevet 3. mars 2022 Solgt bil og glemte å si opp avtalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 3. mars 2022 #4 Del Skrevet 3. mars 2022 Pust ut og ring dem i morgen, dette er ingenting å stresse med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Del Skrevet 3. mars 2022 newman01 skrev (6 minutter siden): Solgt bil og glemte å si opp avtalen? Nei, jeg kjøpte ny bil i fjor og fikk ny bombrikke til den. Det er registrert passering i min by senest i dag, og det er kun denne bilen som er registrert under mine avtaler. Anonymkode: 09218...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Del Skrevet 3. mars 2022 Kanskje du har samme reg nr som en polsk trailer? Anonymkode: 23e8e...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #7 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du har samme reg nr som en polsk trailer? Anonymkode: 23e8e...223 Det håper jeg virkelig ikke 😅 også er det bare seks passeringer (fem i midten, en i slutten) i februar som ikke stemmer. Anonymkode: 09218...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #8 Del Skrevet 3. mars 2022 Garantert feil registrert kjennetegn, eller en utenlandsk bil med samme skiltnummer som deg. Ring i morgen så finner de enkelt ut av det. Anonymkode: 37d63...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #9 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje du har samme reg nr som en polsk trailer? Anonymkode: 23e8e...223 Dansk isåfall. De ligner mest på de norske. Anonymkode: cda01...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå