celinav Skrevet 3. mars 2022 #1 Del Skrevet 3. mars 2022 Her om dagen skulle jeg inn å finne et bilde jeg hadde likt for en stund tilbake på Instagram, men av en eller annen merkelig grunn finner jeg ikke «Innlegg du liker»-knappen lenger. Har prøvd å google og finne andre forum med samme problem, men finner ingenting, bare folk som gir beskrivelse av hvor den ligger (hvor den pleide å ligge). Problemet er at den ikke ligger der den skal! Og jeg har gått igjennom ALLE knappene som finnes på IG for å se om den har flyttet seg, uten hell. Er det noen andre som har opplevd lignende, som kan hjelpe? 🙏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperWoman. Skrevet 3. mars 2022 #2 Del Skrevet 3. mars 2022 Din aktivitet --> samhandlinger --> likerklikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celinav Skrevet 3. mars 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2022 @SuperWoman. Er det mulig, jeg har seriøst vært innom alt og allikevel klart å overse det 😂 Tusen takk 🙏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå