AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #41 Del Skrevet 4. mars 2022 Det er vel litt forskjell på det å fortelle ser selv at man takler motgang, at man kommer til å få en kjæreste en gang, at man er et godt menneske osv Sammenlignet med å si at man skal bli rik, at man få en kjæreste i kveld, at man skal få drømmejobben osv Anonymkode: 8d8d3...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #42 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å manifestere handler om å tro, og det har ingenting med religion å gjøre. Alle kan tro på noe, men det er ikke alle som klarer å tro uten å tvile. I det du slipper tvilen til….da mister du troen og din manifestering vil ikke skje. Du må være ærlig med deg selv - klarer du å tro uten å tvile? Anonymkode: 3b1fb...696 Nå har jeg sett det også: at tro ikke har noe med religion å gjøre. Dette handler om overtro, noe som også er en form for tro. Alternativt kan man kalle det nyreligiøsitet, en eufemisme for et sammensurium av "åndelighet" og selvutvikling. Anonymkode: 6b759...6a6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 4. mars 2022 #43 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hate to break it to you, VI er gud. God of our own reality! Anonymkode: 53806...a5f Tro om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. mars 2022 #44 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2.3.2022 den 18.16): Har du manifestert ting ved bruk av ulike teknikker(affirmasjoner,revision,visualisering osv) og eller med tankene dine? Kjærlighet,penger,jobb,bil,familieforøkelse etc? Anonymkode: 53806...a5f Denne Law of Assumption virker å være en ekstremt ondskapsfull og forkastelig tankegang der man f.eks. antar at den lille døende babyen som ikke vil overleve pga. mangel på mat har satt seg selv i den situasjonen fordi babyen ikke ønsket sterkt nok å få mat. Fy faen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. mars 2022 #45 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 3.3.2022 den 16.32): Jeg synes dere som kan dette bør reise ned til Afrika og lære dem hvordan de kan manifistere mat, medisiner og rent vann. Anonymkode: 8234a...377 Nei, det er da ingen grunn til det. De har bare seg selv å skylde fordi de ikke ønsket seg ting sterkt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 4. mars 2022 #46 Del Skrevet 4. mars 2022 Just now, jabx said: Denne Law of Assumption virker å være en ekstremt ondskapsfull og forkastelig tankegang der man f.eks. antar at den lille døende babyen som ikke vil overleve pga. mangel på mat har satt seg selv i den situasjonen fordi babyen ikke ønsket sterkt nok å få mat. Fy faen. Enten det, eller fordi moren til den lille babyen er så redd for at babyen skal dø at hun TENKER på det, og dermed manifesterer at babyen dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. mars 2022 #47 Del Skrevet 4. mars 2022 Nuith skrev (4 minutter siden): Enten det, eller fordi moren til den lille babyen er så redd for at babyen skal dø at hun TENKER på det, og dermed manifesterer at babyen dør. Så jeg kan drepe noen ved å bare tenke veldig sterkt på at de skal dø?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #48 Del Skrevet 4. mars 2022 Ingen manifesterer mat som en som dør av sult. Fantaserer om mat, drømmer om mat, nesten så de tror at de spiser mat. Så egentlig er det umulig å tørste eller sulte ihjel, for de behovene er så sterke at trangen etter dem og tankene på dem er tusener av ganger sterkere enn å tenke man vil ha penger eller en jobb eller en kjæreste. Det at det faktisk er mulig å tørste/sulte i hjel mot sin vilje er jo bevis på at disse tulleteoriene deres ikke virker. Anonymkode: 97ea0...802 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #49 Del Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ingen manifesterer mat som en som dør av sult. Fantaserer om mat, drømmer om mat, nesten så de tror at de spiser mat. Så egentlig er det umulig å tørste eller sulte ihjel, for de behovene er så sterke at trangen etter dem og tankene på dem er tusener av ganger sterkere enn å tenke man vil ha penger eller en jobb eller en kjæreste. Det at det faktisk er mulig å tørste/sulte i hjel mot sin vilje er jo bevis på at disse tulleteoriene deres ikke virker. Anonymkode: 97ea0...802 Dette var dårlige eksempler. Anonymkode: 53806...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #50 Del Skrevet 5. mars 2022 jabx skrev (21 timer siden): Så jeg kan drepe noen ved å bare tenke veldig sterkt på at de skal dø?! Det funker ikke, da hadde min ex vært død for flere år siden og han lever helt fint Anonymkode: 7b23a...169 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #51 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dette var dårlige eksempler. Anonymkode: 53806...a5f Nei, det var tvert imot veldig gode og relevante eksempler. De blir ikke dårlige bare fordi du ikke klarer å besvare dem. Anonymkode: 6b759...6a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #52 Del Skrevet 4. september 2022 kom nylig over denne: p3.no » Kan du manifestera deg fram til lykke, pengar og rein hud? så når det allerede finnes en tråd på temaet, tenkte jeg bare å slenge meg med på diskusjonen. Hvis man kan manifestere lykke, fremgang og rikdom og alt det der; hvorfor fungerer det ikke andre veien? Jeg har ønsket - virkelig ønsket - meg i åresvis å dø! Hvorfor lever jeg enda da? Løgn og fanteri Anonymkode: 49e59...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #53 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (På 3.3.2022 den 16.31): Jeg tror man kan manifestere kjærlighet. Det holder å dagdrømme om den rette så dukker det en opp til slutt. Tror ikke man kan bruke tankens kraft på penger osv. eller? Anonymkode: 5f7b3...0ab Har i hvertfall prøvd det nok på en jeg hele tiden har villet ha, men nå har jeg gitt opp. Når det ikke har skjedd på 3 år så er det på tide å gå videre. Men jobb har jeg ikke prøvd da. Anonymkode: e8cee...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffalayla Skrevet 4. september 2022 #54 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (På 3.3.2022 den 16.32): Jeg synes dere som kan dette bør reise ned til Afrika og lære dem hvordan de kan manifistere mat, medisiner og rent vann. Anonymkode: 8234a...377 Tråden burde jo legges død etter dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #55 Del Skrevet 29. juni 2023 Tar frem denne tråden igjen. For min del (og erfaring), så må manifestering være i tråd med dine verdier og du må virkelig ville det og kjenne på følelsen på hvordan det er å allerede ha det. Er det kjærlighet du vil ha inn i livet, så må du gi kjærlighet og. Kjente idrettsutøvere gjør jo det samme. Dem visualiserer for seg løpet de skal løpe, alpinbakken de skal kjøre nedover… syklister sykle osv osv Jeg gjorde mye slik da jeg var barn uten av å være klar over det. Jeg trente ikke mer håndball enn de andre jentene, men jeg kunne ligge lenge våken å se hele kampen for meg vi skulle ha neste dag. Jeg så for meg froskeskuddet og målene jeg kom til å score. Jeg lå ofte å dirret i sengen av adrenalin for jeg var så klar for kamp. Jeg var ofte toppscorer i flere av kampene og ble tatt ut til kretslaget. Etterhvert så mistet jeg troen på meg selv og snakket meg selv ned og sluttet med håndball. I voksen alder så er det to jobber jeg har søkt på som jeg virkelig ville ha. Det var flere søkere og flere intervjurunder og de fleste med bedre utdannelse enn meg i tillegg. Begge gangene så såg jeg for meg at jeg allerede hadde fått jobben. Visualisert at jeg kom på kontoret og hilste på kollega.. hentet kaffe og satte i gang med arbeidet. Begge jobbene fikk jeg Det er slik jeg bruker manifestering til Mine tanker om manifestering er når jeg tenker mer og mer positivt, så får jeg en mer positiv utstråling, bedre humør og ser mer lyst på livet. Og folk med positiv utstråling tiltrekker seg ofte andre positive folk. Og hvis vi visualiserer en ny jobb eller utdannelse, så tar vi jo oftest steget i den eller den retningen og gjør kanskje mer bevisste og ubevisste valg for å nå de målene Anonymkode: 684ce...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #56 Del Skrevet 29. juni 2023 On 3/4/2022 at 2:51 AM, AnonymBruker said: Tror dere virkelig på dette tullet? Anonymkode: 7d384...30e On 3/4/2022 at 2:54 AM, Guest DislayName said: Fy faen, for no tull De eneste som taper på at dere ikke tror på det, er dere selv. La andre folk tro på det de vil (som vi tror på etter å haugevis av spesifikke eksempler). Jeg har fulgt Joe Dispenza i flere år og jeg har gjennom hans teknikk manifest ekstremt spesifikke ting. Jeg har på tre år gått fra gjeldslave til å tjene 900k. Ufaglært. Og det er muligheter jeg har fått gjennom nøyaktig de måtene jeg visualisere det, uten at jeg gjorde andre handlinger enn å jobbe gjennom traumene mine. Mulighetene kom til meg på et manifestert gullfat. Samme gjorde hunden min, fant han syk og redd, og han så nøyaktig ut som hunden jeg hadde beskrevet i notater etter en meditasjon, og hans oppførsel var også nøyaktig lik som det jeg forestilte meg. Ellers to bedrifter jeg har startet som gikk i pluss helt fra første måned, som nesten ikke skulle være mulig. Jeg har også fått noen helt ville muligheter som alle ser på som enorm flaks. Jeg manifesterte det til detalj. Også en haug av mindre ting, men dette er de største. Anonymkode: 23f11...e50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå