AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #21 Del Skrevet 4. mars 2022 DislayName skrev (Akkurat nå): Hvorfor kan dere ikke manifesterer cure for cancer, gjøre slutt på fattigdom, rasisme, diskriminering, krig osv? Hvorfor funker dette stort sett bare for middelklassefolk med moderate problemer? Dette fungerer for ALLE. En lov gjelder for alle, og ikke bare unntaksvis. Det med kreft osv er jeg ikke helt sikker på. Men du kan faktisk få familemedlemmer f.eks som er syke, friske med tankevirksomhet. Høres woo-do ut men det er ikke det. Ikke heksekraft heller. Anonymkode: 53806...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #22 Del Skrevet 4. mars 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg nevnte også andre bøker. Søk de opp selv. Anonymkode: 53806...a5f Ja, jeg ser at Neville Goddard er en religiøs forfatter som ikke kan tas som en seriøs kilde, og samme med Joseph Murphy. Dette er ikke troverdige kilder. Anonymkode: 9d4ea...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #23 Del Skrevet 4. mars 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg nevnte også andre bøker. Søk de opp selv. Anonymkode: 53806...a5f Altså, jeg kan skrive en bok om at mennesker egentlig er hunder. Det gjør det ikke sant. Anonymkode: 9d4ea...20a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #24 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja, jeg ser at Neville Goddard er en religiøs forfatter som ikke kan tas som en seriøs kilde, og samme med Joseph Murphy. Dette er ikke troverdige kilder. Anonymkode: 9d4ea...20a Hva er troverdige kilder? Hva er definisjonen på troverdige kilder? Er ikke bøker vi lærte om ting på skolen troverdige kilder? Hvem bestemmer hva som er troverdige kilder? Det som disse forfatterne skriver om har de opplevd selv og dusin av andre mennesker har erfart det samme ved å praktisere det de skriver om. Hvordan er ikke det troverdige kilder? Det er du som ikke tror på det. Prøv det ut selv så kan vi snakkes igjen!! Anonymkode: 53806...a5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #25 Del Skrevet 4. mars 2022 Dette tror jeg faktisk også på. Alt jeg har manifisert har så og si kommet til virkeligheten. Jeg tror at når en våger å drømme stort at brikkene bare faller på plass. Anonymkode: 0dd22...c2e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #26 Del Skrevet 4. mars 2022 Jeg bruker visjons-tavler, og når jeg går tilbake og ser på gamle versjoner, så har alt gått i oppfyllelse. Kall det fokus om du vil. Men det funker for meg! ✨ Anonymkode: c1875...303 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #27 Del Skrevet 4. mars 2022 Aldri hørt om dette, men interessant. Kan det brukes til å få noen til å ta kontakt, mon tro? Det er en person jeg gjerne skulle hatt kontakt med, men som jeg ikke når/finner..... Skulle ønske jeg kunne drive telepati rett til vedkommende. Anonymkode: 1ce24...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #28 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri hørt om dette, men interessant. Kan det brukes til å få noen til å ta kontakt, mon tro? Det er en person jeg gjerne skulle hatt kontakt med, men som jeg ikke når/finner..... Skulle ønske jeg kunne drive telepati rett til vedkommende. Anonymkode: 1ce24...c42 Ja, det kan brukes til å få kontakt med folk. Har selv prøvd å få kontakt med noen jeg mistet kontakten med for noen måneder siden. Du kan si ting inne i hodet ditt(eller skrive det ned i en journal): *Insert navn* kontakter meg, *insert navn* har kontaktet meg, endelig har *insert navn* kontaktet meg, jeg er så takknemlig og glad for at *insert navn* har kontaktet meg igjen og vi har en bedre relasjon enn noen gang før osv. Det som er greia her er at når du gjør dette så får den det gjelder en tanke om deg og vil kontakte deg. Men du må si det endel ganger før det blir virkelighet. Har slitt litt selv med å få kontakt med en pga motstand og litt negativ tenking. Anonymkode: 53806...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #29 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg bruker visjons-tavler, og når jeg går tilbake og ser på gamle versjoner, så har alt gått i oppfyllelse. Kall det fokus om du vil. Men det funker for meg! ✨ Anonymkode: c1875...303 Ja, det virker. Gjorde dette før men har ikke gjort det på en stund. Ts Anonymkode: 53806...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #30 Del Skrevet 4. mars 2022 Spørsmål: hvis jeg manifester hardt at noen dør, og vedkommende dør, er jeg da skyldig i drap? Eller i det hele tatt moralsk ansvarlig? Eller er det bare å draps-manifeste i vei? Anonymkode: cc1f4...675 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #31 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det kan brukes til å få kontakt med folk. Har selv prøvd å få kontakt med noen jeg mistet kontakten med for noen måneder siden. Du kan si ting inne i hodet ditt(eller skrive det ned i en journal): *Insert navn* kontakter meg, *insert navn* har kontaktet meg, endelig har *insert navn* kontaktet meg, jeg er så takknemlig og glad for at *insert navn* har kontaktet meg igjen og vi har en bedre relasjon enn noen gang før osv. Det som er greia her er at når du gjør dette så får den det gjelder en tanke om deg og vil kontakte deg. Men du må si det endel ganger før det blir virkelighet. Har slitt litt selv med å få kontakt med en pga motstand og litt negativ tenking. Anonymkode: 53806...a5f Jeg skal prøve.... Håper det skjer. Har kontaktet på mobilnr jeg har, men det er nok ikke i bruk. Finner ingen nye nr eller vedkommende i sosiale medier... Så prøver dette nå.... Anonymkode: 1ce24...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #32 Del Skrevet 4. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er troverdige kilder? Hva er definisjonen på troverdige kilder? Er ikke bøker vi lærte om ting på skolen troverdige kilder? Hvem bestemmer hva som er troverdige kilder? Det som disse forfatterne skriver om har de opplevd selv og dusin av andre mennesker har erfart det samme ved å praktisere det de skriver om. Hvordan er ikke det troverdige kilder? Det er du som ikke tror på det. Prøv det ut selv så kan vi snakkes igjen!! Anonymkode: 53806...a5f Disse bøkene er akkurat like troverdig som ei bok som sier at månen er en ost. Anonymkode: 9d4ea...20a Endret 4. mars 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #33 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er overhodet ikke overtroisk. Dette har ingenting med overtro å gjøre. Søk opp the law of assumptions på Youtube og se selv. Anonymkode: 53806...a5f Man kan ikke si at man overhodet ikke er overtroisk og samtidig si at man tror fullt og fast på dette. Hadde det vært noe i det ville man kurert sykdommer og løst fattigdomsproblemer med det. Eller tror du f.eks folk som får et handicappet barn seriøst har affirmert det fordi man får det man tenker på? Og at du tror man affirmerer en arv er jo bare skummelt - det betyr jo i praksis at man skulle ha makt til å tenke livet av noen! Den arven ville vel kommet uansett, ville den ikke? Det jeg imidlertid HAR tro på er to ting. Det ene er confirmation bias - du finner bekreftelser på det du ønsker å finne bekreftelser på. Det andre, og som faktisk har med tanker å gjøre, er at man bygger opp selvtillit ved å visualisere og se for seg enkelte situasjoner. Man kan fint visualisere et jobbintervju, en date eller en vanskelig helseundersøkelse. Det er en velkjent måte å forberede seg til en situasjon som kan oppleves som krevende. Anonymkode: 6b759...6a6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #34 Del Skrevet 4. mars 2022 Å manifestere handler om å tro, og det har ingenting med religion å gjøre. Alle kan tro på noe, men det er ikke alle som klarer å tro uten å tvile. I det du slipper tvilen til….da mister du troen og din manifestering vil ikke skje. Du må være ærlig med deg selv - klarer du å tro uten å tvile? Anonymkode: 3b1fb...696 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #35 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å manifestere handler om å tro, og det har ingenting med religion å gjøre. Alle kan tro på noe, men det er ikke alle som klarer å tro uten å tvile. I det du slipper tvilen til….da mister du troen og din manifestering vil ikke skje. Du må være ærlig med deg selv - klarer du å tro uten å tvile? Anonymkode: 3b1fb...696 Spot on. Vi er programmerte fra barndommen av at ting er vanskelig å oppnå, du må jobbe veldig hardt for å få det du ønsker, penger vokser ikke på trær, ikke alt er "meant to be"(det er ingenting som heter å ikke være meant to be). Hvis du har et ønske om f.eks en spesifikk person/ting så er det fordi det er ment til å skje. At du skal oppleve dette. Men hvis du er skeptisk, har lite tro og er i tvil er det vanskeligere å få oppfylt øsnket. Jeg sliter selv med å tro på enkelte ting fordi jeg har dårlige erfaringer med det fra tidligere. Som det å ikke være bra nok, den som er den utvalgte, tror alltid de vil finne noen bedre. At de kan være utro etc fordi jeg føler ofte at jeg ikke har vært god nok og at det ikke er rett at jeg skal bli valgt som den eneste ene. Dette stammer fra oppveksten med kritiske og dømmende foreldre. Så jobber ekstra hardt med dette og med å snu negative tanker til positive og til å vite at jeg er alltid bra nok. Jeg kan få det jeg ønsker. Anonymkode: 53806...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 4. mars 2022 #36 Del Skrevet 4. mars 2022 Ryddet for brukerdebatt og sitering av slettede innlegg. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 4. mars 2022 #37 Del Skrevet 4. mars 2022 Gud er den Største, all pris til Gud, i Hans hender ligger alt i himmel og jord! Du spør om manifestering? Jeg sier, lek. Jeg har gjort ting som er umulige. 1. Totalt Gud-realisert på 9 mnd. 2. Nådd permanent Absolutt Gud-bevissthet. 3. Opplevd super-spirituelle og overnaturlige ting som er langt ifra child’s play. 4. Utallige realisasjoner og Absolutt Kunnskap som er de høyeste i virkeligheten. Jeg gjør dette… Jeg virkelig gjør dette! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #38 Del Skrevet 4. mars 2022 Conal skrev (10 minutter siden): Gud er den Største, all pris til Gud, i Hans hender ligger alt i himmel og jord! Du spør om manifestering? Jeg sier, lek. Jeg har gjort ting som er umulige. 1. Totalt Gud-realisert på 9 mnd. 2. Nådd permanent Absolutt Gud-bevissthet. 3. Opplevd super-spirituelle og overnaturlige ting som er langt ifra child’s play. 4. Utallige realisasjoner og Absolutt Kunnskap som er de høyeste i virkeligheten. Jeg gjør dette… Jeg virkelig gjør dette! 😉 Hate to break it to you, VI er gud. God of our own reality! Anonymkode: 53806...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #39 Del Skrevet 4. mars 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har hatt endel motgang i livet på ulike områder. Og jeg var veldig frustrert og følte at jeg var født til å mislykkes. Men etter jeg satt meg inn i dette så forstår jeg hvorfor enkelte ting har vært som de har vært. Har hele livet(nærmer meg 40 år)slitt med kjærlighetslivet mitt og det har vært ekstremt trist og lite tilfredsstillende. Noe av det er pga oppvekst osv men også tankegangen min om og ikke være bra nok osv. Ved å endre tankegang,jobbe med meg selv, self love, tenke mer positivt så har det endret seg. Jeg manifesterte inn folk som behandlet meg som jeg fortjente og alltid har fortjent. Jeg hadde behandlet venner litt dårlig pga sterke meninger og dømming fra familie osv, men når jeg jobbet med "self concept"( vet ikke en god nok norsk beskrivelse) så endret mye seg. Relasjoner med venner ble bedre, folk rundt begynteå reflektere mitt bedre selvkonsept osv. Jeg skrev ned et par lister for 3-4 år siden om kvaliteter drømmepartneren skulle inneha, og manifesterte inn folk som krysset av alle boksene. Det er ikke overdrivelse. Dessverre så saboterte jeg noe selv pga usikkerhet kom krypende inn. Det finnes ørten bøker om temaet også. The secret er en bok. Men den er litt utdatert da det er law of attraction. Neville Goddard(power of awareness etc), Joseph Murphy( The power of your subconscious mind etc). Anonymkode: 53806...a5f Dette er ikke manifestering - det er adferdsendring, som gir positive konsekvenser. Det er ikke noe mystisk ved at omgivelsenes reaksjoner på deg endres når du endrer adferden din. 4 hours ago, AnonymBruker said: Dette fungerer for ALLE. En lov gjelder for alle, og ikke bare unntaksvis. Det med kreft osv er jeg ikke helt sikker på. Men du kan faktisk få familemedlemmer f.eks som er syke, friske med tankevirksomhet. Høres woo-do ut men det er ikke det. Ikke heksekraft heller. Anonymkode: 53806...a5f Dette er tull. Ikke tro på sånt vås. 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva er troverdige kilder? Hva er definisjonen på troverdige kilder? Er ikke bøker vi lærte om ting på skolen troverdige kilder? Hvem bestemmer hva som er troverdige kilder? Anonymkode: 53806...a5f Vitenskap og metodisk reproduserbarhet bestemmer hva som er troverdig. Anonymkode: 7d384...30e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #40 Del Skrevet 4. mars 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Overhodet IKKE tull. Har flere eksempler på å ha oppnådd ting ved å gjøre slike øvelser osv. Anonymkode: 53806...a5f Da bør du så absolutt bringe dette videre til fattige mennesker som knapt har mat og vann. Dette kan løse hele fattigdomsproblematikken! Anonymkode: 8234a...377 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå