Gå til innhold

Finnes det folk her inne som har erfaring med manifestering? The law of assumptions, etc?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du manifestert ting ved bruk av ulike teknikker(affirmasjoner,revision,visualisering osv) og eller med tankene dine? Kjærlighet,penger,jobb,bil,familieforøkelse etc?

Anonymkode: 53806...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg manifesterte meg til drømmejobben!

Jeg hadde lenge vært fascinert av dette med manifestasjon, og når drømmejobben ble utlyst så tenkte at nå går jeg «all in». Jeg tenkte at jeg ikke hadde noe å tape. Denne jobben var jeg kvalifisert for, men det var ekstremt mange søkere og et skikkelig trangt nåløye. Jeg brukte alle teknikkene - blant annet å forestille meg at jeg hadde fått jobben hver kveld, affirmasjoner, skrev tekster i dagboken min som at jobben alt var min og i det hele tatt. Jeg «overbeviste» meg selv om at den jobben allerede var min. (Selvsagt ikke på en vrangforestillinger-måte, bare så det er sagt)

Jeg fikk jobben til slutt. Så da fungerte det jo da? Eller? Nei, jeg tror altså ikke det er noe hokus-pokus. Jeg tror det som virkelig fungerte var at når jeg virkelig våget å TRO på at det var mulig for meg å få den jobben og at jeg var den beste kandidaten for jobben, da gikk jeg inn i intervjuene med en helt annen ro, og med å være selvsikkerhet uten å bli blærete. For jeg hadde jo alt visualisert at jobben var min tusen ganger, ikke sant. 

(Eller kanskje det var bare flaks. Det er dessverre helt umulig å bevise. Men jeg vil absolutt forsøke det igjen senere, siden jeg hadde såpass hell med taktikken .)

Anonymkode: d1537...b93

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manifesterte å arve/få stor pengegave fra gamle slektninger. Foreldre og søsken fikk også samme store pengegaver. Men før dette skjedde hadde jeg gjort flere teknikker/øvelser for å manifestere penger, hørt på flere law of attraction(den gang) coaches og gjorde disse øvelsene(skrev ned og leste affirmasjoner osv) og glemte det. Noen måneder senere fikk vi disse pengegavene.  Jeg er ganske sikker på at jeg manifesterte det. 

Manifesterte også leiligheten jeg nå eier og bor i. Måtte flytte ut fra forrige leiebolig og måtte finne en leilighet innen kort tid. Mange hadde vært for dyre, men to uker før jeg måtte være ute dukket det opp en leilighet innen for budsjettet og var klat omgående. Kanskje flaks, men jeg tror jeg manifesterte det. Jeg ba også til Gud(for de som tror på det) og ofte har jeg oppnådd ting etter jeg har bedt noen ganger. 

Ingen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man kan manifestere kjærlighet. Det holder å dagdrømme om den rette så dukker det en opp til slutt. Tror ikke man kan bruke tankens kraft på penger osv. eller?

Anonymkode: 5f7b3...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere som kan dette bør reise ned til Afrika og lære dem hvordan de kan manifistere mat, medisiner og rent vann. 

Anonymkode: 8234a...377

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg har manifisterte en mann eller ti😅🤣

Anonymkode: e1ec8...5e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg tror man kan manifestere kjærlighet. Det holder å dagdrømme om den rette så dukker det en opp til slutt. Tror ikke man kan bruke tankens kraft på penger osv. eller?

Det kan du. 

Money loves me.
Money comes to me from every directions.
I always have more than enough money.
I remember when I had problems with money, now I always have plenty of money. Etc etc

Liker de best på engelsk. De må sies en liten stund, så glemmes. Da dukker det plutselig opp beløp etc når du minst aner det. 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg tror man kan manifestere kjærlighet. Det holder å dagdrømme om den rette så dukker det en opp til slutt. 

Man må nok gjøre noen inspirerte handlinger på et eller annet vis. Men man kan også manifestere tilbake ekser/folk man har datet og ikke hatt kontakt med på en stund, osv. Men du må gjøre noen teknikker for å f.eks snu tankemønstre osv så vil folk reflektere dette tilbake. Har opplevd det flere ganger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere virkelig på dette tullet?

Anonymkode: 7d384...30e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele handler kun om å holde fokus på hva vi ønsker å oppnå og å ikke gi opp når vi vil oppnå noe. Hvorfor all denne overtroen?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DislayName skrev (13 timer siden):

Fy faen, for no tull

Overhodet IKKE tull. Har flere eksempler på å ha oppnådd ting ved å gjøre slike øvelser osv.

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tror dere virkelig på dette tullet?

Anonymkode: 7d384...30e

De som ikke tror på det, tror ikke på det. Typisk folk å snakke nedlatende om ting de ikke har prøvd eller ikke kan noe om, ikke har erfaring med. 

Jeg har hatt folk si nøyaktig ting jeg har "scripted", affirmasjoner jeg har skrevet ned. Både familie,venner og romantiske partnere. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Overhodet IKKE tull. Har flere eksempler på å ha oppnådd ting ved å gjøre slike øvelser osv.

Ts

Men du vet da ikke hva som ville skjedd om du ikke hadde gjort disse "øvelsene"? Hele greia er jo at hvis du vil noe, så må du bestemme deg for det. Og det kan man gjøre uten å fremstå som en overtroisk tulling 🙃

Anonymkode: 9d4ea...20a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg tror på det, aldri prøvd. Men tenker det må være fint om det funker, lettvint måte å få det livet man ønsker seg. 

Vil du si livet ditt har vært enklere på grunn av dette TS, har du oppnådd det du ønsker i livet? 

Jeg tror på skjebnen da, at ting er ment å skje. Spesielt når det kommer til kjærlighet. 

Anonymkode: b1717...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men du vet da ikke hva som ville skjedd om du ikke hadde gjort disse "øvelsene"? Hele greia er jo at hvis du vil noe, så må du bestemme deg for det. Og det kan man gjøre uten å fremstå som en overtroisk tulling 🙃

Er overhodet ikke overtroisk. Dette har ingenting med overtro å gjøre. Søk opp the law of assumptions på Youtube og se selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er overhodet ikke overtroisk. Dette har ingenting med overtro å gjøre. Søk opp the law of assumptions på Youtube og se selv. 

Takk, men youtube er ikke akkurat en troverdig kilde. Det er overtro. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere som kan dette, sette dere sammen og manifestere inn at Putin trekker seg ut av Ukraina og fratrer stillingen sin ASAP?

(Klarer dere det innen mandag, så har dere en troende i meg.)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke om jeg tror på det, aldri prøvd. Men tenker det må være fint om det funker, lettvint måte å få det livet man ønsker seg. 

Vil du si livet ditt har vært enklere på grunn av dette TS, har du oppnådd det du ønsker i livet? 

Jeg tror på skjebnen da, at ting er ment å skje. Spesielt når det kommer til kjærlighet. 

Anonymkode: b1717...7bf

Jeg har hatt endel motgang i livet på ulike områder. Og jeg var veldig frustrert og følte at jeg var født til å mislykkes. Men etter jeg satt meg inn i dette så forstår jeg hvorfor enkelte ting har vært som de har vært. Har hele livet(nærmer meg 40 år)slitt med kjærlighetslivet mitt og det har vært ekstremt trist og lite tilfredsstillende. Noe av det er pga oppvekst osv men også tankegangen min om og ikke være bra nok osv.  Ved å endre tankegang,jobbe med meg selv, self love, tenke mer positivt så har det endret seg.  Jeg manifesterte inn folk som behandlet meg som jeg fortjente og alltid har fortjent. Jeg hadde behandlet venner litt dårlig pga sterke meninger og dømming fra familie osv, men når jeg jobbet med "self concept"( vet ikke en god nok norsk beskrivelse) så endret mye seg. Relasjoner med venner ble bedre, folk rundt begynteå  reflektere mitt bedre selvkonsept osv. 

Jeg skrev ned et par lister for 3-4 år siden om kvaliteter drømmepartneren skulle inneha, og manifesterte inn folk som krysset av alle boksene. Det er ikke overdrivelse. Dessverre så saboterte jeg noe selv pga usikkerhet kom krypende inn. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk, men youtube er ikke akkurat en troverdig kilde. Det er overtro. 

Det finnes ørten bøker om temaet også. The secret er en bok. Men den er litt utdatert da det er law of attraction. Neville Goddard(power of awareness etc), Joseph Murphy( The power of your subconscious mind etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes ørten bøker om temaet også. The secret er en bok. Men den er litt utdatert da det er law of attraction. Neville Goddard(power of awareness etc), Joseph Murphy( The power of your subconscious mind etc).

Jeg etterspør troverdige kilder, og du foreslår the secret. Okei......

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DislayName

Hvorfor kan dere ikke manifesterer cure for cancer, gjøre slutt på fattigdom, rasisme, diskriminering, krig  osv? Hvorfor funker dette stort sett bare for middelklassefolk med moderate problemer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg etterspør troverdige kilder, og du foreslår the secret. Okei......

Jeg nevnte også andre bøker. Søk de opp selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...