Gå til innhold

Strekkmerker!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann alle dere andre gravide..

Jeg er 6+3 og har ikke fått noen strekkmerker

Når pleier de normalt å komme?

Hilsen sheila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kommer når de kommer, eller så kommer de ikke. Noen får i uke 20, andre dagen før de føder, andre aldri.

Dette er hormonelt betinget, ikke stress med det. Om du får, så får du, alle kremer i verden kan ikke stanse det.

Syns det på en måte er fint med litt strekkmerker på magen jeg, beviser (for de fleste) at man er kvinne og har født!

Bær de med stolthet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sant det Løvemamma icon_smile.gifHar født 5 ganger og jeg har ikke ett strekkmerke..Har ikke gjort noe for ikke å få det heller.

Men mannen min,som har svangerskapsymtomer!når jeg er gravid,har lagt på seg og faktisk fått merker!!Ganske komisk,og noe må jo han også ha... icon_smile.gif

Ønsker dere en fin dag

Klem fra Freetime icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg synes det er utrolig stygt med strekkmerker. Jeg smurte magen min to ganger om dagen med noe kokosnøttkrem som jeg kjøpte på Bodyshop, men (ler av meg selv) jeg glemte å smøre på rompa og lårene, så der har jeg STYGGE strekkmerker. Så mitt råd er - ønsker du ikke strekkmerker - begynn å smør deg NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Herregud! (ikke ment som blasfemi). Hvilke problemer vi har?? Ja, ikke skjønner jeg at det går an å leve med strekkmerker. Tenk noe så flaut da?

Nei, nå får vi pinadø skjerpe oss jenter. Skamme oss. Tenk på alle som VIRKELIG har problemer!!!!! icon_rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Løvemamma: Jeg har dessverre ikke født.....kommer heller aldri til å gjøre det!! Er jeg kvinne da???

Men strekkmerker, det har jeg!!...så da er jeg vel kvinne da!! icon_frown.gificon_cry.gificon_smile.gificon_rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. er sammen med en med strekkmerker.. er jeg lesbe? *knis* Strekkmerker er jo ikke noe gravid-fenomen nødvendigvis. Men derimot vil det si at man er menneske, og bør vel være stolt av det!? icon_biggrin.gif

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonym icon_smile.gif

Derfor jeg skrev "for de fleste" også da vettu, fordi jeg vet det går fint an å ha strekkmerker uten å ha født icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...