Gå til innhold

Beklager så mye til alle folk der ute..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Protester blir slått hardt ned på, selv om de er rolig og stille. Folk blir arrestert og båret bort, og hele situasjonen blir dysset ned av korrupt - men også redd - media. Det har vært en del videoer på sosiale medier som viser rolige protester mot krigen, der folk blir båret inn i svære busser og kjørt vekk. Deretter tør ikke folk å gjøre noe, så de på en måte bare står der en stund før de går hjem igjen.

Det russiske folket er redd, og det forstår jeg. Jeg anbefaler at du leser deg litt opp på hvordan samfunnet fungerer i Russland, med tanke på myndighetene og ytringsfriheten, før du sier sånne stygge ting. Du kan begynne her.

Alle russere og ukrainere jeg har snakket med i Norge har sagt det samme: "ingen" støtter Putin, og "ingen" vil ha ham, men han er gal og gjør som han vil. Dette vet nok russere godt. Ukrainere støtter russere, og russere støtter ukrainere. Dette er korrupte Putin og hans korrupte menn sin krig, alle andre er tapere på en eller annen måte, mens myndighetene sitter trygt på sine private milliarder som de har stjålet av det russiske folket som de kan bruke hvis ting går til helvete.

Anonymkode: 664f4...c26

Det stemmer. 
 

Mange protesterer, men det er konsekvenser...

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/v51nzl/7603-russere-arrestert-for-aa-protestere-blant-dem-smaa-barn

Anonymkode: 8ad8d...30f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...