Dame44 Skrevet 26. februar 2022 #1 Del Skrevet 26. februar 2022 Har sett utrolig mye fra før… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymbruker2312 Skrevet 27. februar 2022 #2 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg er en person som elsker true crime, alt av serier og podcaster. Har både hørt og sett så mange forskjellige. Jeg vil prøve å hjelpe deg så godt jeg kan ved å huske så godt jeg kan alt jeg har sett og hørt. Jeg vet ikke om du er den typen som liker å høre på podcast, men slenger på med tips der også. Veldig gøyalt å høre på med høretelefoner eller på høyttaler når man sminker seg, rydder osv. Det liker iallefall jeg ☺️ Podcaster: (Disse finner du på Podcast-appen på iPhone) Truecrimepodden Krimpodden En mørk historie Uløst Synderne Kriminalkrøniken Disse finner du på PodMe (app): Casefile Svartelista Verdens verste massemordere Serier: DISCOVERY+ : Mord i svenskparadiset The crimes that changed us The murder tapes Forbrytelsene som rystet Norge Drapet i Holmenkollen NETFLIX: Ted Bundy tapes American murder, the family next door Night stalker TV2 PLAY: Mysteriet Marianne Hvem drepte Agneta? Tilståelsen Babyen i containeren VIAPLAY: Svenske krimsaker Norske krimsaker The preppy murder 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 27. februar 2022 #3 Del Skrevet 27. februar 2022 Hvem drepte Agneta kommer jeg aldri til å glemme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 27. februar 2022 #4 Del Skrevet 27. februar 2022 Tinderdrapene på NRK TV. Så begge episodene nå nettopp. https://tv.nrk.no/serie/tinderdrapene Ellers er mye av det jeg har sett allerede nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 27. februar 2022 #5 Del Skrevet 27. februar 2022 Netflix: Don't f**K with cats The keepers Tiger king Bortført innen synsvidde På jakt etter den ultimate forbryteren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 28. februar 2022 #6 Del Skrevet 28. februar 2022 Tinder drapene på nrknettv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. februar 2022 #7 Del Skrevet 28. februar 2022 True Crime Central har lagt ut en serie episoder på YOUTUBE som heter "Killed by my stalker" Her er f.eks episode 2 som jeg holder på å se nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 4. mars 2022 #8 Del Skrevet 4. mars 2022 Farlige bofeller På netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 4. mars 2022 #9 Del Skrevet 4. mars 2022 Disappeared på Discovery ☺️ Elsker den serien og håper de lager flere sesonger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå