AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #1 Del Skrevet 26. februar 2022 Noen som røyker her? Har du merket om røyken har påvirket form og prestasjon? På hvilken måte merket du det? Hvor lenge etter at du startet å røyke begynte røykingen eventuelt å påvirke formen? Anonymkode: a327a...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #2 Del Skrevet 26. februar 2022 Savner at man kunne røyke inne på treningssenteret. Digg med en sigg når man har pause mellom settene. Anonymkode: 08a89...e56 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #3 Del Skrevet 26. februar 2022 Ja, jeg røyker, men trener ikke lenger! Jeg slutta på håndball et par år etter at jeg begynte å røyke. Det var egentlig ikke fordi jeg merka så mye på formen eller prestasjonen, men fordi de andre jentene på laget hadde så mye imot at jeg røyka, og mente det gjorde meg til en dårligere spiller 🤦🏼♀️ Orka rett og slett ikke det maset! Nå derimot, er formen og kondisen helt ræva 😂 Blir andpusten bare av å gå litt fort… Men det er jo ikke så rart, siden jeg ikke har trent på mange år, røyker mye, og har blitt overvektig 😂 Men, då lenge jeg holder meg unna trening, så trenger jeg jo ikke god kondis heller 🤣 Anonymkode: 5a79b...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #4 Del Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Savner at man kunne røyke inne på treningssenteret. Digg med en sigg når man har pause mellom settene. Anonymkode: 08a89...e56 Ja, og rein og skjær idioti. Anonymkode: 3b9f0...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #5 Del Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg røyker, men trener ikke lenger! Jeg slutta på håndball et par år etter at jeg begynte å røyke. Det var egentlig ikke fordi jeg merka så mye på formen eller prestasjonen, men fordi de andre jentene på laget hadde så mye imot at jeg røyka, og mente det gjorde meg til en dårligere spiller 🤦🏼♀️ Orka rett og slett ikke det maset! Nå derimot, er formen og kondisen helt ræva 😂 Blir andpusten bare av å gå litt fort… Men det er jo ikke så rart, siden jeg ikke har trent på mange år, røyker mye, og har blitt overvektig 😂 Men, då lenge jeg holder meg unna trening, så trenger jeg jo ikke god kondis heller 🤣 Anonymkode: 5a79b...7e6 Æsj... Anonymkode: 3b9f0...680 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #6 Del Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Æsj... Anonymkode: 3b9f0...680 Hva? Anonymkode: 5a79b...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 2. mars 2022 #7 Del Skrevet 2. mars 2022 Ja, røyking påvirker formen! Jeg vet ikke helt når jeg begynte å merke det, for jeg slutta også med idrett etter at jeg begynte å røyke 😂 Vet ikke hva som har påvirket mest jeg, røyken eller mangel på trening… man får ikke akkurat bedre kondis av å røyke! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Del Skrevet 2. mars 2022 🤢🤢🤢 Anonymkode: abf46...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 2. mars 2022 #9 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg trodde jeg skulle få mye bedre form da jeg sluttet å røyke, det fikk jeg ikke, det hjalp sikkert ikke at jeg la på meg 10 kg heller! 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 15.16): Hva? Anonymkode: 5a79b...7e6 Det er alltid noen som er så antirøyk at de ikke engang tåler å lese om andre som gjør det... Anonymkode: 1e876...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #11 Del Skrevet 2. mars 2022 Røyket tidligere, gikk over til e-cigg og trodde at det ikke påvirket prestasjon nevneverdig. Da jeg kuttet ut e-cigg gikk det imidlertid bare noen uker før jeg reduserte tid per km med nesten et minutt på løpingen!!! Anonymkode: 346c5...da5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 2. mars 2022 #12 Del Skrevet 2. mars 2022 Røyking vil påvirke hvor mye oksygen du kan binde i blodet ditt, så det vil påvirke form ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #13 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg beundrer de som røyker og klarer seg med 2-3 sigaretter daglig. Det hadde jeg aldri klart, vet at jeg har en tendens til å bli hekta på det jeg holder på med . Jeg er eksrøyker. Deilig å være kvitt det, men å få i pose og sekk ved å kunne nyte en sigarett av og til, uten at det hadde mye å si for helsa eller lommeboka, hadde vært enda deiligere. Det går ikke har jeg innsett. Enkelte ser ut til å tro at du stuper om på gata dersom du tar en sigarett, så fanatisk er ikke jeg. Men risikoen for å bli helt avhengig er alt for stor for meg og sikkert mange andre. Så det sikreste er å ligge unna. Anonymkode: 43687...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 2. mars 2022 #14 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg beundrer de som røyker og klarer seg med 2-3 sigaretter daglig. Det hadde jeg aldri klart, vet at jeg har en tendens til å bli hekta på det jeg holder på med . Jeg er eksrøyker. Deilig å være kvitt det, men å få i pose og sekk ved å kunne nyte en sigarett av og til, uten at det hadde mye å si for helsa eller lommeboka, hadde vært enda deiligere. Det går ikke har jeg innsett. Enkelte ser ut til å tro at du stuper om på gata dersom du tar en sigarett, så fanatisk er ikke jeg. Men risikoen for å bli helt avhengig er alt for stor for meg og sikkert mange andre. Så det sikreste er å ligge unna. Anonymkode: 43687...6c1 2-3 sigg om dagen hadde jeg aldri klart jeg heller… Så da lever jeg heller med at jeg har dårlig kondis 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #15 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg var ingen storrøyker, og røykte heller ikke daglig, men kunne forbrenne en 20 pakning i løpet av en helg tidligere. I de årene jeg røykte så trente jeg også, løp flere ganger i uken, og løp 2 halvmaratons. Sluttet for 2 år siden, og merket det litt på formen i starten. Men etter 2 år og 12 kg ekstra så har tidene mine gått ned pga ekstra vekt. Men det er kun fordi jeg ikke hadde viljestyrke til å passe på kostholdet, all viljestyrke ble brukt opp på å slutte å røyke. Anonymkode: e78a7...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #16 Del Skrevet 6. mars 2022 Røyket før og trente. Det påvirker helt klart prestasjonen, fort andpusten. Gått over til damp og det er mye enklere å trene både kondis og styrke. Anonymkode: 35510...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå