Gå til innhold

Hvordan få jobb med hjemmekontor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg ønsker å jobbe hjemmeifra i mitt eget selskap/hjemmekontor, men har ikke funnet noen stillinger jeg kan søke på som tilbyr dette. Jeg har en bachelor innen administrasjon og ledelse. Har hittil arbeidet med mennesker og begynner å bli lei. Jeg er i tillegg introvert og elsker å være alene. 

Har dere noen tips? 

Anonymkode: 90e6e...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei, 

Jeg ønsker å jobbe hjemmeifra i mitt eget selskap/hjemmekontor, men har ikke funnet noen stillinger jeg kan søke på som tilbyr dette. Jeg har en bachelor innen administrasjon og ledelse. Har hittil arbeidet med mennesker og begynner å bli lei. Jeg er i tillegg introvert og elsker å være alene. 

Har dere noen tips? 

Finnes noen jobber på nettet hvor du skriver meldinger med kunder og er helt anonym. Kan tjene ca 2-300 i timen hvis du skriver kjapt. Og kan jobbe når du vil. Full frihet. Også muligheter for andre oppgaver hvor du tjener mer, hvis du viser at du står på. Jeg vurderer slutte i lærerjobben min og kjøre fulltid på dette. 

Anonymkode: 148f8...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Finnes noen jobber på nettet hvor du skriver meldinger med kunder og er helt anonym. Kan tjene ca 2-300 i timen hvis du skriver kjapt. Og kan jobbe når du vil. Full frihet. Også muligheter for andre oppgaver hvor du tjener mer, hvis du viser at du står på. Jeg vurderer slutte i lærerjobben min og kjøre fulltid på dette. 

Lol

Anonymkode: b28b7...df0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kundeservice, kontormedarbeider, selge over telefon, spørreundersøkelser over telefon, osv.? ☺️

Endret av Mariell1995
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber ett sted hvor en av nøkkelpersonene i kontoravdelingen BARE vil ha hjemmekontor. Hun synes det passer forferdelig bra. Da går hun hjemme og loker og sjekker mailen når det passer seg.

For alle oss andre som faktisk har behov for å ha henne på arbplassen og prate og vise henne ting - not so much. 

Kommer til å ta opp dette på neste møte og regner med å bli kvalt av henne etterpå. 
De eneste hjemmekontor er gunstig for er den som har hjemmekontor

Anonymkode: e80dd...aec

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, 

Har dere noen tips? 

Begynte å lure på om jeg hadde skrevet et innlegg uten å huske det. Som å lese om meg selv. 😅

Synes det er lite jobber med 100 % hjemmekontor, med unntak av enkelte stillinger innen IT. Vet at en del systemutviklere får ha hjemmekontor når de vil.... Ellers har jeg sett noen få stillinger innen salg, men det er uaktuelt for min del. Håper virkelig du klarer å finne en jobb du vil trives med. 😊

Anonymkode: 4c5aa...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på finn, de har filter ift hjemmekontor🙂

Anonymkode: d2a1e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er rimelig habil i språk og grammatikk; Oversetter. Sjekk proz.com. Kjenner til flere som har jobbet seg opp til å bli fulltids Frilans oversettere. Tar litt tid i begynnelsen å komme inn i ting men når du kan det får du til å jobbe fortere og dermed mer cash. Google det😊 

Anonymkode: e15e4...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 0.39):

Jeg tjener 6000-7000 kroner på dette i uka, jobber rundt 8-9 timer om dag. Har jobbet i et par mnd bare, så gjør man en innsats kan man fort tjene ganske greit. 

Anonymkode: c896e...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2022 den 8.12):

Jeg tjener 6000-7000 kroner på dette i uka, jobber rundt 8-9 timer om dag. Har jobbet i et par mnd bare, så gjør man en innsats kan man fort tjene ganske greit. 

hva slags firma er dette?

Anonymkode: 29f96...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

hva slags firma er dette?

Anonymkode: 29f96...631

chatjobb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

chatjobb.no

Dust

Anonymkode: e6b5d...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

Hva slags firma er dette?

Anonymkode: 37c35...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/25/2022 at 12:25 AM, AnonymBruker said:

Hei, 

Har dere noen tips? 

De fleste kontorjobber har jo mulighet for hjemmekontor. Kanskje ikke resepsjon på kontor, fordi de må være fysisk til stede for å ta i mot besøkende, men alle andre i bygget som er ''saksbehandlere'' kan ha/har det.

Anonymkode: 54d56...d2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6000-7000 i uka = 312 000 - 364 000 i året. For 40-45 timers uker? Eller jobber du lørdag og søndag også? Det er mye jobb for lite penger uansett. 130 - 175 kr timen. 🥲Det er ikke ganske greit det altså… det er såvidt over fattigdomsgrensa om du ikke har barn, langt under grensa om du har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...