Gå til innhold

Hvilke av disse tre jentenavnene liker du best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi venter baby, og skal snart få vite kjønn. Evt guttenavn er klart, men har flere alternativer til evt jentenavn 😊 

Står mellom disse: Sonja, Ingrid eller Astrid. 

Anonymkode: 8cf47...9f5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min datter heter Ingri, så jeg syns jo selvsagt det er finest av de tre. Men alle navnene er fine, jeg setter Astrid som nr to. 

Anonymkode: 22eb1...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se på hvordan det passet etternavnet. 
liker Sonja best. Astrid synes jeg ikke er et fint navn, og Ingri er litt kjedelig og kan feilstaves lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonja. Synes Astrid er helt greit, bare hakket mindre fint. Og Ingrid er egentlig veldig fint, men så mye brukt at det blir litt kjedelig synes jeg. Men liker alle 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sonja er et virkelig vakkert navn ❤️ de andre navnene du nevner, jeg vet om så mange andre som heter det samme, ikke så unikt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts spør ikke etter et "unikt" navn, da. Alle tre er velkjente, flotte navn. Hun spør om hvilket av disse vi liker best. Jeg liker best Ingrid😊

Anonymkode: 08c9d...371

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelige alle sammen! Jeg stemmer for Sonja, selv om jeg kanskje synes Astrid er det aller fineste. Astrid begynner å bli ganske vanlig på småjenter (og det er i alle fall Ingrid!)

Anonymkode: 42b3f...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er kjenpefine. Jeg ville nok valgt Astrid, men de andre er absolutt kjempefine også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...