AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #1 Del Skrevet 23. februar 2022 Noe du har sett, kjøpt eller solgt selv Anonymkode: 9be7c...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 23. februar 2022 #2 Del Skrevet 23. februar 2022 Så en annonse om at noen ga bort hestemøkk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #3 Del Skrevet 23. februar 2022 Husker ikke noe spesielt…. Men husker en selger på Finn som nesten hver dag la ut ting på «gi bort»… tannpirkere (et glass) , en plastlomme til ark, et tomt cd cover osv osv… Jeg tenker at den personen må være ensom, som orker å møte folk i eninga for å gi bort sånne ting😅 Anonymkode: be1ef...d07 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #4 Del Skrevet 23. februar 2022 2 minutter siden, Maestro said: Så en annonse om at noen ga bort hestemøkk 😅 Dette er ganske vanlig, parsellhager, hobbygartnere osv. digger det Rareste jeg har sett i det siste, må være en fyr som solgte tre beinbeskyttere til hest (som forøvrig alltid kommer med fire bein) til sånn 6000 kr. De kosta sånn 400 nye og da var det fire av de 😅 Anonymkode: 5ad15...91e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #5 Del Skrevet 23. februar 2022 Maestro skrev (12 minutter siden): Så en annonse om at noen ga bort hestemøkk 😅 Hadde jeg hatt en nabo som ga bort hestemøkk, ville jeg møtt opp på døra med ei bøtte 💩 Det er glimrende som gjødsel Anonymkode: 9f3e0...d5e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 23. februar 2022 #6 Del Skrevet 23. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde jeg hatt en nabo som ga bort hestemøkk, ville jeg møtt opp på døra med ei bøtte 💩 Det er glimrende som gjødsel Anonymkode: 9f3e0...d5e Tenkte ikke på det😂 Har ikke hage selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #7 Del Skrevet 23. februar 2022 En død ugle (kanskje annen fugl, men jeg tror det var en ugle) Personen hadde funnet en død fugl som hen mente var veldig fin. Så nå lå den i fryseren om noen ville ha den for å stoppe ut f.ekss. Anonymkode: 8322a...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #8 Del Skrevet 23. februar 2022 En nabo drev og stoppet ut dyr han fant i skauen, og solgte dem. Han var ikke flink til det heller. 😛 har også sett en fyr som prøvde å selge sin egen kunst. Greit nok, men det var virkelig ikke bra laget, og samtlige malerier var av kvinnelige kjønnsorgan. Anonymkode: c96f9...7c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #9 Del Skrevet 23. februar 2022 selgere som forsøker å selge gavekort, til samme pris (eller dyrere) enn verdien på gavekortene. Ikke noe "i veien" for å selge gavekort altså. Noen synes kanskje det er bedre med penger i banken (som kan brukes på hva som helst) i steden for sånne gavekort, som stort sett bare kan brukes i en enkelt nettbutikk. problemet er hvis selgerne ønsker minst samme pris, som det gavekortet er verdt. Dermed har eventuelle kjøpere selvfølgelig ikke noe å "spare" på å kjøpe dette gavekortet, før de skal gå videre til selve nettbutikken. Skal noen forsøke å selge gavekort, så burde man kanskje gi noen kroner i avslag på gavekortene deres. Anonymkode: 2b99c...004 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #10 Del Skrevet 23. februar 2022 Folk som selger sånne baby-dukker som ser ekte ut og som en blanding av Annabelle og sexdukke. Har skjønt at det er et marked for dette for foreldre som har mistet barn til spedbarnsdødelighet e.l., så jeg kan forstå behovet. Jeg bare synes det er så rart å se det på Finn. Synes det er skikkelig creepy, og historien bak produktet er trist. Anonymkode: 53bed...8f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2022 #11 Del Skrevet 23. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Folk som selger sånne baby-dukker som ser ekte ut og som en blanding av Annabelle og sexdukke. Har skjønt at det er et marked for dette for foreldre som har mistet barn til spedbarnsdødelighet e.l., så jeg kan forstå behovet. Jeg bare synes det er så rart å se det på Finn. Synes det er skikkelig creepy, og historien bak produktet er trist. Anonymkode: 53bed...8f9 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=249345237 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=198024078 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=249242426 Anonymkode: 53bed...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå