Gå til innhold

Navn til Lillesøster!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Markus og Victoria får en lillesøster i mai og vi har to navn å velge mellom. Mina og Wilma. 
hva er finest og hvorfor?

Anonymkode: c45d2...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mina :) Jeg liker Mina best fordi det passer godt til søskene :) Wilma kjenner jeg mange hunder som heter

Anonymkode: 38c42...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilma. Bare fordi jeg syntes det var finest. Apropos dyrenavn, finnes dyr som heter Mina også. Så det er jo et spesielt argument 

Anonymkode: 3ef45...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå virket jeg som en skikkelig bitch mot deg som skrev Mina. Det var ikle meningen😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mina :) Jeg liker Mina best fordi det passer godt til søskene :) Wilma kjenner jeg mange hunder som heter

Anonymkode: 38c42...439

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Wilma. Bare fordi jeg syntes det var finest. Apropos dyrenavn, finnes dyr som heter Mina også. Så det er jo et spesielt argument 

Nå virket jeg som en skikkelig bitch mot deg som skrev Mina. Det var ikke meningen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt Vilma. Med V da, ikke W - men det er en smakssak. Heter Mina selv, og synes egentlig at det også er et fint navn. Men synes det er litt «svakt» på en måte.. Et veldig mildt navn uten mye lyd, og ofte blir jeg kalt både Nina og Mia. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mina er finest og passer best med søsknene.

Ang.at en kjenner flere dyr som heter det, så er det er mange hunder som heter det samme som min sønn. Men det er fremdeles kulest på han, og at andre liker det så godt at de bruker det på hundene sine er bare en ære 😄

Anonymkode: a5f25...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene navn begge to. Gratulerer, du er ikke blant de med svekkede sjelsevner som gir barna jålete, oppkonstruerte navn. 

Anonymkode: dc1e9...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...