AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Vi var på besøk med en "vennefamilie" tidligere i dag og faren hennes sa til mannen min at han måtte prøve å spille mot henne. Mannen min bare lo av henne først, men satte seg så ned og spilte mot henne. Etterpå reiste han seg raskt opp, veltet stolen og gikk mot døren. Jeg satt inne på kjøkkenet med moren til jenta og forstod ikke hva som skjedde først, jeg så bare han gikk demonstrativt mot døren, tok på seg jakken og skulle gå ut. Jeg ba han vente og si at jeg ikke ville hjem ennå, og spurte hvorfor han ville dra nå. Da ba han meg i en sint tone om å være igjen hvis det var det jeg ville. Jeg forstod ikke hva som var "galt" før etter at faren til jenta sa at mannen min hadde tapt i spillet. men herregud, det er jo bare et spill og hun er et vidunderbarn sier faren hennes. Uansett, dette er flere timer siden og da jeg kom hjem ville ikke mannen min skru av tv\en og prate litt om "opptrinnet". Da jeg irriterte meg opp fordi han ikke ville svare meg, begynte vi å krangle om alt mulig rart. Resultatet er i hvert fall at han har låst den andre tv stuen og nekter å åpne døren. Jeg forstår ikke hvorfor han reagerer slik. Da jeg banket på for tredje gang sa han bare at han vil ha litt tid for seg selv. Hvordan skal jeg "få han ut av skallet?" Anonymkode: 88226...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Herregud så pinlig for deg (og han)! Anonymkode: 4ef8d...5e9 24 6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Tror jeg hadde blitt sur jeg også hvis jeg som voksen mann tapte mot et lite barn på ni år. La han "avreagerer" litt sier nå jeg.. Anonymkode: f6844...88d 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 La han være, han er skadeskutt.. Han kommer ut når han er klar. Anonymkode: f777e...f47 5
Gjest StellaNova Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 😄 For en gjøk. Ikke akseptabel oppførsel av en voksen mann.
elskermenn Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 Teit. Det må han tåle. Sjakk er ikke for alle. 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #9 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud så pinlig for deg (og han)! Anonymkode: 4ef8d...5e9 Nei, kun pinlig for han. Ts har ikke gjort noe galt, mannen derimot... oppfører seg som en 9-åring. Anonymkode: cacf4...507 11 2
Silva Pluvialis Skrevet 19. februar 2022 #10 Skrevet 19. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Herregud så pinlig for deg (og han)! Anonymkode: 4ef8d...5e9 Dette. Han dret seg skikkelig ut. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror jeg hadde blitt sur jeg også hvis jeg som voksen mann tapte mot et lite barn på ni år. La han "avreagerer" litt sier nå jeg.. Anonymkode: f6844...88d Forskjell på å bli litt furt innvendig, og å reagere som en annen tulling. Velte stole, stikke av, nekte å snakke og låse døra til TV-stua. Han er en voksen mann og bør skjerpe seg. Utrolig barnslig å være så dårlig taper. Endret 19. februar 2022 av Tvillingsjel 11 4
Gjest Ghostface Skrevet 19. februar 2022 #11 Skrevet 19. februar 2022 Bare la ham mure seg inne hvis han skal være så barnslig.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #12 Skrevet 19. februar 2022 🙈🙈🙈🙈 🙈🙈🙈🙈🙈🙈 han kunne vel bare gjemt seg bak at han lot jentungen vinne… 🙈🙈🙈🙈 siden han er så snill og ønsker å la barn føle på mestringsfølelse….. 🥺🥺🥺 men det er jo ikke noe nytt at mange voksne er barn i forkledning. Han burde heller ta det som en lærdom i hva han bør gjøre mer av, la andre føle seg smarte, han er tydeligvis vant med å ‘være den smarte’. Uten å ha noen grunn til det. Anonymkode: c42c0...e39 2
Entern Skrevet 19. februar 2022 #13 Skrevet 19. februar 2022 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Sorry TS men mannen din oppfører seg som en skikkelig tufs. Særlig siden han lo av barnet først. Skikkelig dust 🤪 Sorry men sånn er det. 😂😂😂😂😂 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. februar 2022 #14 Skrevet 19. februar 2022 For en..ja hva skal man si...tufs, tulling osv.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #15 Skrevet 19. februar 2022 elskermenn skrev (9 minutter siden): Teit. Det må han tåle. Sjakk er ikke for alle. Jo, sjakk er for alle. Og en 9 år gammel jente kan være bedre enn deg. Anonymkode: 428ce...202 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #18 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, sjakk er for alle. Og en 9 år gammel jente kan være bedre enn deg. Anonymkode: 428ce...202 Hvor skrev jeg at en ni åring ikke kan være bedre? Anonymkode: 62a9e...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #19 Skrevet 19. februar 2022 Oi wow. Tror jeg hadde slitt på å tenne på han noensinne igjen etter slik infantil oppførsel, så det forholdet hadde nok fått seg en skikkelig knekk. 😳🤢 Hadde ihvertfall ikke brukt 2 minutter av livet mitt engang på å få han ut av den stua, der kunne han sittet til han vokste opp. 🙄 Helt seriøst TS, har det alltid vært noe galt med ham eller er dette første gang han gjør noe sånt? Hvis min mann hadde oppført seg sånn hadde jeg dratt han med til legen på mandag og fått han utredet for depresjon, tidlig demens eller noe, men det er fordi det ville vært en veldig bekymringsverdig personlighetsendring for ham. Hvis mannen din alltid har vært et mannebarn uten impulskontroll som er så usikker at selv å tape i spill får ham til å klikke, så pakk sakene dine og kom deg vekk. Håper dere ikke har barn. Anonymkode: fc462...2cc 12
Gjest lurven Skrevet 19. februar 2022 #20 Skrevet 19. februar 2022 Sikker på at det ikke er mannen din som er 9 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå