Gå til innhold

Erfaring med å bo i Os/Bjørnafjorden (utenfor Bergen)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om noen som har boss i Os eller bor der, kan komme med sine erfaringer. 
 

Selv er jeg fra Bergen og har vel alltid følt at Os er såpass nærmt at det føles som samme kommune. Og tenker at det er såpass nærmt Bergen og de muligheter der (f.eks Fana), at det sikkert vil gå fint å bosette seg der. 
 

Men dere som bor der. Hvordan er det? Føles det «langt unna alt» og er det noe særlig rush dit ? (Fra typ Fana og til os). 
 

Er det godt miljø? Altså, er det sånn at alle kjenner alle? Føler jo os er såpass stort at det ikke er slikt. 
 

Gjerne om det er noen erfaringer fra bergensere som har bosatt seg der også. 

Anonymkode: a19ae...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor ikke der, men har arbeidet i Os i mange år. Det typiske er at bergensere synes Os er lengre unna by’n enn osingene synes by’n er fra Os. Jeg har inntrykk av at mine kolleger trives svært godt, også de som er tilflyttere. Os har etterhvert vokst så mye at ikke «alle kjenner alle». 
 

Jeg kjører mot eventuell kø i begge retninger, men regner med det lille rushet som er ut av Os om morgenen, og til om ettermiddagen, vil bli radert bort når den nye veien åpner til høsten.

Anonymkode: 335c3...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg bor ikke der, men har arbeidet i Os i mange år. Det typiske er at bergensere synes Os er lengre unna by’n enn osingene synes by’n er fra Os. Jeg har inntrykk av at mine kolleger trives svært godt, også de som er tilflyttere. Os har etterhvert vokst så mye at ikke «alle kjenner alle». 
 

Jeg kjører mot eventuell kø i begge retninger, men regner med det lille rushet som er ut av Os om morgenen, og til om ettermiddagen, vil bli radert bort når den nye veien åpner til høsten.

Anonymkode: 335c3...f53

Takk for svar! 
 

Vet du noe om Os oppleves som barnevennlig og eventuelt hvor i Os det er bra å bo med barn? Er så lite kjent der, så usikker på hva som er sentralt og ikke. Gode områder og ikke. 
 

Ja, har hørt om tunnelen. Vet du hvor den skal gå fra/til? 
 

Mye spm :) 

Anonymkode: a19ae...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er en fin plass på bo og et trygt sted å oppdra barn. Nå vet jeg ikke hva du mener hvilke muligheter du ønsker å ha nære?

I Lysefjorden er du 20 min unna Lagunen, både skole og barnehage er bra, godt miljø og et fint sted å oppdra barn. Etterhvert vil det komme direkte påkjørsel herfra til den nye vegen.

Os - Nore Neset - kuventræ- Søre Neset/Halhjem er også greie steder. Men litt lenger unna Fana/Lagunen. Det er ikke sånn at alle vet hvem alle er.

Anonymkode: 5a808...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Os er et veldig fint sted å bo! 

er du avhengig av buss bør du absolutt bo langs 600-linjen, men fra Os sentrum og mot Halhjem går det førre busser enn frem til os sentrum da. Vil du bo i nærheten av den nye tunellen er Kuventræ og Varåsen og der omkring de nærmeste boligområdene. Og den kommer ut i nærheten av Lagunen. Lysefjorden, Hegglandsdalen, Strøno, Øyane og deler av Halhjem er trange steder, mange uten fortau og noen uten gatelys. Av de stedene er det kun Lysefjorden som har en butikk, men den er knøttliten og har veldig dårlig utvalg! I tillegg ligger den ved kaien hvor man tar båten over til Lysøen, så det er trangt om plassen om sommeren! Eller, det er butikk i Øyane og, men det er bunnpris…

Anonymkode: d1eeb...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg syntes det er en fin plass på bo og et trygt sted å oppdra barn. Nå vet jeg ikke hva du mener hvilke muligheter du ønsker å ha nære?

I Lysefjorden er du 20 min unna Lagunen, både skole og barnehage er bra, godt miljø og et fint sted å oppdra barn. Etterhvert vil det komme direkte påkjørsel herfra til den nye vegen.

Os - Nore Neset - kuventræ- Søre Neset/Halhjem er også greie steder. Men litt lenger unna Fana/Lagunen. Det er ikke sånn at alle vet hvem alle er.

Anonymkode: 5a808...9cb

Så kjekt å høre at du syns det er en fin plass å bosette seg. Kan jeg spør om du er derfra eller tilflytter? 
 

Saken vår er at vi alltid har bodd i Bergen og i fanaområdet/lagunen/Nesttun. Har likt dette godt fordi jeg føler vi har alt i nærheten og jeg generelt liker meg der. Fine turområder osv. 

Så har vi bodd i en annen mindre by i Norge (ca 12.000 innbyggere) nå i to år men mistrives. Lite tilbud og bare savner Bergen som by. Men dette er 3,5 timer unna også! 
 

Så nå skal vi flytte hjem igjen, men har jo også vurdert Os, men ene og alene pga man får mye mer hus for pengene. Er vel bare redd for å angre, siden jeg vil jo egentlig til Bergen/Fana. Samtidig er jo Os nærmt. Så da er det kanskje ikke så gale. Blir jo uansett bedre enn 3,5 t unna. Og med ny tunnel vil det kanskje bare ta en 10-15 min til lagunen området? 
 

Det er veldig viktig for oss at det er et godt sted å oppdra barn. Hun må jo nå bytte skole og starter da i 3 klasse til høsten på ny skole der vi flytter og derfor er det jo en fordel at miljøet er bra osv 😊

Finnes det områder som feks er preget av mye barnefamilier/lekeplass, men at man og har eneboliger der? 🙈😅 Kanskje veldig basic spm! 

Anonymkode: a19ae...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bergen er blitt en skikkelig møkkaby etter 6 års styring av de rødgrønne. Jeg vet ikke hvor lenge det er siden du har bodd her, men det er kommet en ny ytre bompengering som stenger folk ute fra handelssentrene sine i bydelene, da inkludert fana. Snart er den nye motorveien til Os ferdig bygget, og det vil dermed gjøre reisetiden mellom Os og Bergen mye kortere. Man skulle da tro at Os og hele regionen ble mer attraktiv og enklere å bo i. Men også dette prosjektet har egen bompengeinnkreving i tillegg til den ytre bomringen i Fana. Man må kjøre gjennom to forskjellige bompengeprosjekter for å benytte seg av tilbudene i Fana. I tillegg kommer det også bomstasjoner på "gamleveien" til Os for å forhindre at den blir omkjøringsvei utenom motorveien, så det blir også verre for dem som ønsker å leve som før.

Helt greit hvis du ikke er avhengig av bil. Men Bergen er ikke som det var, og jeg vil ikke anbefale noen å flytte hit slik ting er nå. Alt er blitt vanskeligere og tidskrevende. Vi vurdere å flytte FRA Bergen, for å si det sånn.

Anonymkode: 05990...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bergen er blitt en skikkelig møkkaby etter 6 års styring av de rødgrønne. Jeg vet ikke hvor lenge det er siden du har bodd her, men det er kommet en ny ytre bompengering som stenger folk ute fra handelssentrene sine i bydelene, da inkludert fana. Snart er den nye motorveien til Os ferdig bygget, og det vil dermed gjøre reisetiden mellom Os og Bergen mye kortere. Man skulle da tro at Os og hele regionen ble mer attraktiv og enklere å bo i. Men også dette prosjektet har egen bompengeinnkreving i tillegg til den ytre bomringen i Fana. Man må kjøre gjennom to forskjellige bompengeprosjekter for å benytte seg av tilbudene i Fana. I tillegg kommer det også bomstasjoner på "gamleveien" til Os for å forhindre at den blir omkjøringsvei utenom motorveien, så det blir også verre for dem som ønsker å leve som før.

Helt greit hvis du ikke er avhengig av bil. Men Bergen er ikke som det var, og jeg vil ikke anbefale noen å flytte hit slik ting er nå. Alt er blitt vanskeligere og tidskrevende. Vi vurdere å flytte FRA Bergen, for å si det sånn.

Anonymkode: 05990...96e

Skjønner hva du mener, men har jo litt å si hvor man bor og jobber i Fana. Kan jo bo innenfor bomring. Det er så mye annet positivt med byen at det får heller være. I den BITTELILLE byen vi bor i nå, i Sogn, så må vi også gjennom bomring vist vi skal noe.. kjedelig. 
 

To år siden vi bodde i Bergen og er oppvokst der. Klar over bomringen. Kjedelig, men ikke mye å gjøre. Men er jo fint og skole/bhg er innenfor og matbutikk feks. Gjerne jobb også, men det er ikke alltid like lett. Heldigvis mye sykkelveier 😄 

Ja, tenkte litt på denne tunnelen. Bompenge er en ting, men da må man også kjøre typ 15 min nesten i strekk, i tunnel .. ser for meg det blir noen lange og trøtte 15 min til og fra jobb vist vi da blir å jobbe i Bergen, men bo i os 🤔 Ikke lett! 
 

Er det mye bompenger generelt i os? Eller ingenting? 

Anonymkode: a19ae...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pdd er det ikke bompenger i Os. Dette vil jokomme når ny vei kommer, da vil det også bli bompenger på sideveiene.

Jeg er oppvokst rundt sentrum av Os, av foreldre som var tilflyttere. For 15 år siden bygget vi oss hus i nytt boligfelt i Lysefjorden. Her er det en lett blanding av innflyttere og "innfødte". Masse barn og sosialt for store og små. Jeg jobber selv i Fana og bruker ca 15 min til jobb. Vi må kjøre en del grunnet barnas aktiviteter, men det er det verdt. 

Vi har utsikt, sol og egen hage. Vi bor midt i flott turterreng og en kort spasertur til stranden. Alt i alt er det jo hva du er ute etter og hva du er villig til å betale for å bo der.

Anonymkode: 5a808...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Pdd er det ikke bompenger i Os. Dette vil jokomme når ny vei kommer, da vil det også bli bompenger på sideveiene.

Jeg er oppvokst rundt sentrum av Os, av foreldre som var tilflyttere. For 15 år siden bygget vi oss hus i nytt boligfelt i Lysefjorden. Her er det en lett blanding av innflyttere og "innfødte". Masse barn og sosialt for store og små. Jeg jobber selv i Fana og bruker ca 15 min til jobb. Vi må kjøre en del grunnet barnas aktiviteter, men det er det verdt. 

Vi har utsikt, sol og egen hage. Vi bor midt i flott turterreng og en kort spasertur til stranden. Alt i alt er det jo hva du er ute etter og hva du er villig til å betale for å bo der.

Anonymkode: 5a808...9cb

Takk for utfyllende svar :) 

Er en del av aktivitetene i Bergen? Og kjører dere da over fanafjellet? Hvordan er dette vinterstid og vet du ca tid fra Lysefjorden til Fana (eller var det de 15 min du skrev?) :) 

Hvor i Lysefjorden er det best å bosette seg slik at man har litt nærhet til ting, helst skole/bhg hvert fall. Føles Lysefjorden som «langt unna alt» eller? :) 
 

Og vist du har barn, er det bra miljø på skolen der? 

Valget vi tar nå føles så endelig ut, så derfor jeg spør mye. 

 

 

Anonymkode: a19ae...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innflyttet til Os fra Fana, og trives godt. Har bodd forskjellige steder i Os.

Hvis du bosetter seg på Søfteland så har man egentlig alt i nærheten, barnehage, barneskole, nærbutikk og 5-7 min til Amfi senter, buss som går ofte. 15 min til Nesttun og 20 min til lagunen. 

Har inntrykk av at det er mye som skjer i kommunen hvis man ønsker å være med på ting, uavhengig av alder.

Er fine turområder, og mange flotte steder å bade i sjø og ferskvann. 

Anonymkode: 7fee0...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Innflyttet til Os fra Fana, og trives godt. Har bodd forskjellige steder i Os.

Hvis du bosetter seg på Søfteland så har man egentlig alt i nærheten, barnehage, barneskole, nærbutikk og 5-7 min til Amfi senter, buss som går ofte. 15 min til Nesttun og 20 min til lagunen. 

Har inntrykk av at det er mye som skjer i kommunen hvis man ønsker å være med på ting, uavhengig av alder.

Er fine turområder, og mange flotte steder å bade i sjø og ferskvann. 

Anonymkode: 7fee0...187

Takk for svar :) 

Har du barn på skole her og kan si noe om miljøet? Tenker mye på dette da vår kommer rett inn som ny elev i tredje klasse eventuelt. Er det Søfteland barneskole? 
 

Praktiseres det forresten nynorsk på skolen? Og hva snakker de fleste? Bergensk? 🙈 

Anonymkode: a19ae...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Takk for utfyllende svar :) 

Er en del av aktivitetene i Bergen? Og kjører dere da over fanafjellet? Hvordan er dette vinterstid og vet du ca tid fra Lysefjorden til Fana (eller var det de 15 min du skrev?) :) 

Hvor i Lysefjorden er det best å bosette seg slik at man har litt nærhet til ting, helst skole/bhg hvert fall. Føles Lysefjorden som «langt unna alt» eller? :) 
 

Og vist du har barn, er det bra miljø på skolen der? 

Valget vi tar nå føles så endelig ut, så derfor jeg spør mye. 

 

 

Anonymkode: a19ae...c6a

Lysefjorden er i gokk, finnes kun en miniatyrisk matbutikk der, mangler fortau og gatelys flere steder, om sommeren er det ekstremt mange rånere der og det bråker skikkelig om natten!

Anonymkode: d1eeb...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar :) 

Har du barn på skole her og kan si noe om miljøet? Tenker mye på dette da vår kommer rett inn som ny elev i tredje klasse eventuelt. Er det Søfteland barneskole? 
 

Praktiseres det forresten nynorsk på skolen? Og hva snakker de fleste? Bergensk? 🙈 

Anonymkode: a19ae...c6a

Hovedmålet i kommunen er nynorsk, det går i både bergensk og os-dialekt, samt mange andre dialekter.

Anonymkode: d1eeb...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Lysefjorden er i gokk, finnes kun en miniatyrisk matbutikk der, mangler fortau og gatelys flere steder, om sommeren er det ekstremt mange rånere der og det bråker skikkelig om natten!

Anonymkode: d1eeb...145

Ja vel? Den miniatyriske matbutikken har godt utvalg, inkl miniapotek. Kafé Ole B har middager og take away flere ganger i uka. Det tar 10-15 minutter til Lagunen. Rånerstøyen du snakker om har jeg hørt veldig lite til. 
Ja, det mangler fortau mange steder, men gatelys er det jo. 
Hva som er gokk varierer vel etter hva en er vant til. Lagunen-Hjellestad tar lengre tid enn Lagunen-Lysefjorden. Men hvis en sjelden beveger seg lengre it fra Bergen sentrum enn fx Minde…

Fanafjellet blir en vane. Det er ikke mange gangene hver vinter det er vanskelig. 

Anonymkode: 26c04...1a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flyttet fra Bergen til Os når vi fikk barn. Vi bor på Nore Neset. Det er veldig idyll her. Gutten min har fått gode venner i barnehagen og skole, og stortrives. Vi har stort hus og stor hage. Det hadde vi ikke hatt i Bergen. 

Mannen pendler til Bergen, jeg har jobb her i kommunen. 

Jeg syns det er vanskelig å finne nye venner her. Har kontakt med barnets mødre og fedre, men det blir veldig overfladisk. Er ikke så lett når man er voksen. 

Jeg savner vennene mine i Bergen, og muligheten til å gå ut av og til. Det blir veldig langt med taxi fra Bergen til Os. 

Anonymkode: 88923...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Vi flyttet fra Bergen til Os når vi fikk barn. Vi bor på Nore Neset. Det er veldig idyll her. Gutten min har fått gode venner i barnehagen og skole, og stortrives. Vi har stort hus og stor hage. Det hadde vi ikke hatt i Bergen. 

Mannen pendler til Bergen, jeg har jobb her i kommunen. 

Jeg syns det er vanskelig å finne nye venner her. Har kontakt med barnets mødre og fedre, men det blir veldig overfladisk. Er ikke så lett når man er voksen. 

Jeg savner vennene mine i Bergen, og muligheten til å gå ut av og til. Det blir veldig langt med taxi fra Bergen til Os. 

Anonymkode: 88923...529

Hva liker du å gjøre på fritiden da? Om du er glad i håndarbeid kan du komme på håndarbeidskvelder på frivillighetssentralen f.eks. Eller du kan melde deg inn i Røde Kors og bli frivillig der, BARK holder på å starte opp og da kan gutten din eventuelt også bli med på det.

Jeg bor også på Os, så jeg kan komme med forslag til deg om du vil😊

Anonymkode: d1eeb...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 
Fint å høre ulike erfaringer. 
Kan skjønne at det er langt fra Bergen til Os med taxi. Men går jo buss? Jeg er såpass sjelden ute, og kan ev. sove hos venninne i sentrum når det skjer, at det er nok ikke det som «holder oss igjen» fra å flytte til Os. 

Men setter stor pris på ærlige tilbakemeldinger, nettopp om slike ting som man typisk kanskje ikke tenker over! 
 

Skriver de nynorsk på skolen her? Og du sier det er vanskelig å bli kjent med nye, mer fordi man da er voksen (kjenner til det!) eller at osinger er «vanskelig» å komme inn på? 🤔 

Nore neset, er det «langt fra alt» i os? Klarer ikke helt plassere hvor der og der er i Os. Er dette feks nært nye tunnelen? 
 

Og er det nore neset skole han da går på? Barneskole? Fornøyd? Vår er 3.klassing til høsten når hun starter. 

AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 21.55):

Vi flyttet fra Bergen til Os når vi fikk barn. Vi bor på Nore Neset. Det er veldig idyll her. Gutten min har fått gode venner i barnehagen og skole, og stortrives. Vi har stort hus og stor hage. Det hadde vi ikke hatt i Bergen. 

Mannen pendler til Bergen, jeg har jobb her i kommunen. 

Jeg syns det er vanskelig å finne nye venner her. Har kontakt med barnets mødre og fedre, men det blir veldig overfladisk. Er ikke så lett når man er voksen. 

Jeg savner vennene mine i Bergen, og muligheten til å gå ut av og til. Det blir veldig langt med taxi fra Bergen til Os. 

Anonymkode: 88923...529

 

Anonymkode: a19ae...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her. 
Fint å høre ulike erfaringer. 
Kan skjønne at det er langt fra Bergen til Os med taxi. Men går jo buss? Jeg er såpass sjelden ute, og kan ev. sove hos venninne i sentrum når det skjer, at det er nok ikke det som «holder oss igjen» fra å flytte til Os. 

Men setter stor pris på ærlige tilbakemeldinger, nettopp om slike ting som man typisk kanskje ikke tenker over! 
 

Skriver de nynorsk på skolen her? Og du sier det er vanskelig å bli kjent med nye, mer fordi man da er voksen (kjenner til det!) eller at osinger er «vanskelig» å komme inn på? 🤔 

Nore neset, er det «langt fra alt» i os? Klarer ikke helt plassere hvor der og der er i Os. Er dette feks nært nye tunnelen? 
 

Og er det nore neset skole han da går på? Barneskole? Fornøyd? Vår er 3.klassing til høsten når hun starter. 

 

Anonymkode: a19ae...c6a

Ja, det går buss, men bor du andre steder enn langs 600-linjen kan det fort gå mange timer mellom hver buss, spesielt om lørdagene. Om søndagene går det ikke en eneste buss utenom 600-bussen. Her er rutetabellen for 607-bussen, https://www.skyss.no/globalassets/reise/rutetabellar/buss/haustruter-2021/fana-ytrebygda-og-os/607.pdf, men du kan også ta Lepsøy-bussen og mulig Strøno-bussen, men den kommer an på hvor du bor da.

Ja, kommunen er en nynorsk-kommune og det skrives nynorsk, men nynorsk i dag er mye enklere enn hva det var før. Det er godt mulig det finnes bokmål-klasser, men det vet jeg ingenting om.

Nore Neset er ikke langt unna alt, fra skolen til kjøpesenteret tar det maks ti min å kjøre. Nærmeste matbutikk er Spar og Hagavik Hjemmebakeri (en liten kolonialbutikk), ellers er det Kiwi på Moberg, i sentrum er det kiwi og Coop extra, på veien fra sentrum til Flåten finner du både kiwi og rema, på senteret er det spar og Coop extra, videre mot Tøsdalskiftet finner du enda en kiwi og en meny.

Ja, osinger kan være vanskelig å komme inn på, men det går fint. Jeg har bodd her i fem år nå, ble kjent med de fleste jeg kjenner gjennom frivillighetssentralen faktisk, så det anbefaler jeg veldig! Ellers er det jo mye kor i kommunen, så det kan jo være en inngangsport om du liker å synge😊 Du kan også melde deg inn i Oppslagstavlo på Os, der finner du mye info om det som skjer på Os.

har laget en oversikt til deg, men du kan jo også bare ta en kjøretur hit😊

FF7E8D6F-B31C-42CF-A9AD-1F860EA5EBF3.jpeg

Anonymkode: d1eeb...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, det går buss, men bor du andre steder enn langs 600-linjen kan det fort gå mange timer mellom hver buss, spesielt om lørdagene. Om søndagene går det ikke en eneste buss utenom 600-bussen. Her er rutetabellen for 607-bussen, https://www.skyss.no/globalassets/reise/rutetabellar/buss/haustruter-2021/fana-ytrebygda-og-os/607.pdf, men du kan også ta Lepsøy-bussen og mulig Strøno-bussen, men den kommer an på hvor du bor da.

Ja, kommunen er en nynorsk-kommune og det skrives nynorsk, men nynorsk i dag er mye enklere enn hva det var før. Det er godt mulig det finnes bokmål-klasser, men det vet jeg ingenting om.

Nore Neset er ikke langt unna alt, fra skolen til kjøpesenteret tar det maks ti min å kjøre. Nærmeste matbutikk er Spar og Hagavik Hjemmebakeri (en liten kolonialbutikk), ellers er det Kiwi på Moberg, i sentrum er det kiwi og Coop extra, på veien fra sentrum til Flåten finner du både kiwi og rema, på senteret er det spar og Coop extra, videre mot Tøsdalskiftet finner du enda en kiwi og en meny.

Ja, osinger kan være vanskelig å komme inn på, men det går fint. Jeg har bodd her i fem år nå, ble kjent med de fleste jeg kjenner gjennom frivillighetssentralen faktisk, så det anbefaler jeg veldig! Ellers er det jo mye kor i kommunen, så det kan jo være en inngangsport om du liker å synge😊 Du kan også melde deg inn i Oppslagstavlo på Os, der finner du mye info om det som skjer på Os.

har laget en oversikt til deg, men du kan jo også bare ta en kjøretur hit😊

FF7E8D6F-B31C-42CF-A9AD-1F860EA5EBF3.jpeg

Anonymkode: d1eeb...145

Så snill du er som svarer så utfyllende og også med oversikt! Vi bor 4 t unna Os, så litt langt å ta en svipptur 😬 Men veldig fint med oversikt og forklaring. Før når jeg bodde i Bergen (bor i Sogn nå), så var vi jo innom Os av og til. Var der også noen uker ifbm. studiet. Men glemt en del.. 

 

Takk igjen for godt svar. Vil du si at Nore Neset er fint for barn å vokse opp? Eventuelt andre steder som er ekstra bra for barna? At det er litt barn i nærområdet, lekeplasser osv 😊

Anonymkode: a19ae...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...