AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Del Skrevet 18. februar 2022 Hvordan takle sorg? Jeg skal møte mannen min imorgen sammen med våres familier. Det skjer skilsmisse. jeg er helt knust, det banker sterkt i hjertet mitt hver sekund. Jeg er ikke klar for det. Det føles urettferdig. Selv om jeg har et lite håp om at det kanskje ordner seg! Så vet jeg at han sammen med familien har valgt valget. Vi hadde krangel søndag anngående en uenighet. Dette var ikke noe større krangel enn de vi ellers har hatt. Vi har hatt krangel i samme nivå før å. mandag morgen kjørte vi sammen til jobb, begge var helt stille i bilen. Han har etter vår krangel blokkert meg over alt, og ignorert meg frem til nå (5dager) og mens han har vært borte har han tatt avgjørelse sammen med sin familie. Det var mannen i mitt liv og jeg elsket han utrolig mye. Vi har hatt våre utfordringer og krangel, ikke noe mer unormalt enn det andre forhold har. Jeg vil likevel få en ny sjanse på å vise en ennda bedre sidet. Jeg er helt knust, det føles som jeg har mistet alt i livet mitt. Det føles som jeg har blitt brukt. Det føles som han ikke elsker meg, det føles som jeg har mista den mannen jeg elsket! Det føles som han hele tiden løy om at han elsker meg. Mannen som elsket meg hadde aldri tatt skilsmisse, men det gjør denne mannen. Vil dette noen gang gå over? Vil jeg noen gang glemme han? Jeg har ikke hatt en eneste rolig dag på 5 dager. hvordan skal jeg klare meg videre? Vi har vært i forhold i 5 år og vært gift i 1 år. Tilsammen kjent hverandre i 6 år. Jeg har vokst opp med han. Fra vi begge var ungdom. Jeg var 15 og han var 17 når vi møttes. Vi har vokst opp sammen. Vi har gått gjennom så mye for å gifte oss. Vi har ventet så mange år. Men det ser ut som han har slutta å elske meg. For så å ikke nevne har jeg følt innimellom mangel på kjærlighet og oppmeksomhet fra han. De siste mnd. Og det har jeg sagt til han «hvorfor er du på mobil hele tiden» «hvorfor tv hele tiden» jeg vet ikke om han plutselig har slutta å elske meg. Eller om han virkelig er lei av krangel? Er det mulig å plutselig slutte å elske noen? vi har vært begge stygge mot hverandre, ikke den ene som har vært verre enn den andre. Men vi har klart oss vær gang. Vi har hatt diskusjoner om rasjonelle tema og krangel om det. Aldri krangel (uten grunn). Jeg vet ikke hvorfor, selv om han har blokkert meg over alt. Selv om han har klart og tydelig vist han driter i meg så dør jeg for han. Og det kan jeg si rett ut. Det ville vært å komme i paradiset hvis jeg fikk han tilbake. Jeg klarer ikke å gi slipp på han. Hvordan klarer han å slippe meg? Vi skulle ha en framtid sammen, hva med den? Var jeg bare en prøveperiode for han? Jeg forstår ikke. Hvordan er dette kjærlighet? Anonymkode: 5ce6d...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Del Skrevet 20. februar 2022 Du burde lese innlegget ditt selv. Flere ganger. Der vil du se flere røde flagg. Og kanskje du vil innse at dere to ikke var skapt for hverandre. Du VIL klare deg alene! Du er sterkere enn du tror!❤ Anonymkode: 1ac97...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Del Skrevet 20. februar 2022 Anbefaler deg å snakke med noen om dette. Tror ikke det hjelper å lage mange tråder her inne, du hører uansett ikke på de gode rådene du får. Selvsagt gjør det vondt når bruddet er et faktum, og selvsagt vil det gå over til slutt, og du får det fint igjen. Du må bare godta valget han har tatt. Enn så merkelig det er å involvere og ha møte med hele familien, men ok. Anonymkode: 30a60...547 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Del Skrevet 20. februar 2022 Nå har du skrevet mange tråder om dette. Kommer stadig tydeligere fram at du nok slett ikke er enkel å leve med. Beklager å si det rett ut. Du utelater mye her, for å fremstille deg selv i et bedre lys. Han bare blokkerte deg plutselig på sosiale medier, gjorde han vel? Nei, du misbrukte hans passord til å logge deg på hans Facebook og lese hans private samtale med en venn. Du fremstår invaderende, kontrollerende, hissig, kort lunt og vil ha ting på dine premisser. Det er ikke normalt å spørre om partner har rett til å snakke med en venn, eller å spørre om du har rett til å kreve få snakke med ham. Eller om han har rett til å ta ut skilsmisse uten å snakke med deg. Du eier ikke et annet menneske. Anonymkode: 6c2d4...583 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Del Skrevet 20. februar 2022 Selvinnsikt. Når en person velger å blokke deg helt ut av livet, og får støtte av hele familien så er det på tide å gjøre seg noen selvransakelser. Mannen din har gått lei deg, lei av alle diskusjoner og krangler. Han orker ikke å tilbringe et sekund til alene med deg. Det er det en årsak til. Og det må du akseptere. Vi er mange som har hatt en slik partner, kvinner som menn og menn som kvinner. Å leve med en partner som nærer av å diskutere og krangle tapper én for energi, til slutt så er det ingenting igjen av en selv. Kun et skall. De som lever i slike forhold gjør det helt rett å forlate partneren, helst så tidlig som mulig for å få en godt liv videre. Hilsen en som var i dine manns sko, og som innså galskapen tidlig nok, forlot henne og fant meg ei dame som var stødig, ikke bare lot seg styre av emosjoner, som ikke fikk energi av krangler og som mente at man måtte akseptere alle følelsesutbrydd. Anonymkode: c9a76...dbb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå