Leah Madeleine Skrevet 17. februar 2022 #1 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg har ikke sett det, men synes konseptet virker kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 17. februar 2022 #2 Del Skrevet 17. februar 2022 En av mine absolutte favorittserier 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Del Skrevet 17. februar 2022 Leah Madeleine skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke sett det, men synes konseptet virker kjedelig. Fant ut at jeg MÅTTE se den ettersom den har blitt overhypet i alle år. En "must-see"-serie, sier de fleste. Vel. Jeg så hele sesong 1 og holdt på å kjede meg fordervet. Holdt ut en hel sesong for å gi det en sjanse. Men det skjedde jo knapt noen ting. Ga den bunnkarakter inne på IMDB. Det er en karakter jeg nesten aldri gir noen serier. Men GoT var så dårlig at jeg tror det er den kjedeligste serien jeg noengang har sett. Liker du i utgangspunktet ikke konseptet, så anbefaler jeg deg å hoppe over. Du går ikke glipp av noe, for å si det slik, selv om man kanskje tror det. Anonymkode: 4985e...f64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 17. februar 2022 #4 Del Skrevet 17. februar 2022 Elsker den😀har sett den to ganger. Vurderer å lese bøkene når jeg får tid😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. februar 2022 #5 Del Skrevet 17. februar 2022 Veldig veldig veldig bra! Synd det bare ble laget 6 sesonger!!! 😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 17. februar 2022 #6 Del Skrevet 17. februar 2022 Leah Madeleine skrev (13 minutter siden): Jeg har ikke sett det, men synes konseptet virker kjedelig. Ok 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #7 Del Skrevet 17. februar 2022 Min absolutte favoritt ❤️ Gleder meg sykt til house of the dragon! Anonymkode: 3d90b...723 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #8 Del Skrevet 17. februar 2022 Enormt oppskrytt serie. Masse sex og vold og intriger og opphausing av "Winther is coming" og så viste det seg at vinteren var "en halv dag med lett bris og 5 kuldegrader"...😂 Anonymkode: dfc25...9fc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 17. februar 2022 #9 Del Skrevet 17. februar 2022 For øvrig elsket jeg serien, hvis vi ser bort fra den siste sesongen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #10 Del Skrevet 17. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Enormt oppskrytt serie. Masse sex og vold og intriger og opphausing av "Winther is coming" og så viste det seg at vinteren var "en halv dag med lett bris og 5 kuldegrader"...😂 Anonymkode: dfc25...9fc Kan ikke huske noe om noen "Winther" som skulle komme? Anonymkode: a415e...0ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #11 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan ikke huske noe om noen "Winther" som skulle komme? Anonymkode: a415e...0ab Du har kanskje aldri opplevd at Autocorrect på telefonen tuller til ord heller? Anonymkode: dfc25...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. februar 2022 #12 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Enormt oppskrytt serie. Masse sex og vold og intriger og opphausing av "Winther is coming" og så viste det seg at vinteren var "en halv dag med lett bris og 5 kuldegrader"...😂 Anonymkode: dfc25...9fc Avslutningen er begredelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 17. februar 2022 #13 Del Skrevet 17. februar 2022 Serien er for de som liker eventyr overnaturlige ting og vold,sex, maktkamp, strategi, krig, sterke personligheter, et litt anderledes samfunn, sammensatte historier på mange plan. Jeg synes det var en bra serie jeg vil anbefale, det er mulig du bør sette av tid til den da det er lett å la seg rive med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 17. februar 2022 #14 Del Skrevet 17. februar 2022 Har aldri orket å se det. Har sett svært lite moderne serier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #15 Del Skrevet 17. februar 2022 Digger og elsker den. Prøvde å se den en gang først, syntes den var rotete og dels dørgende kjedelig. Men så ga jeg den en ny sjanse, da mannen ville se. Mulig jeg var i annet humør eller noe. Fortsatt forvirrende i starten, men så plutselig blir du dratt inn i storyen, og alt som var forvirrende fikk mening etterhvert. Første sesongen var litt tung, men blir bare mer og og mer spennende fir hver sesong. Også er det meste ikke forutsigbart. Mange tvister. Samt serien er helt annerledes enn der du tror den er i starten Anonymkode: 3d16c...53e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #16 Del Skrevet 17. februar 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Du har kanskje aldri opplevd at Autocorrect på telefonen tuller til ord heller? Anonymkode: dfc25...9fc Nei har skrudd av slikt tull Anonymkode: a415e...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #17 Del Skrevet 17. februar 2022 Elsker serien, bare synd at D&D hastet seg gjennom de siste sesongene fordi de var så oppsatt på å lage Star Wars filmer. Som de ikke lenger fikk lov til uansett da de siste sesongene var så dårlige. Anonymkode: c2dda...8a3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #18 Del Skrevet 21. februar 2022 de første sesongene var kjempegode. men "kvaliteten" gikk temmelig bratt nedover etter hvert... Anonymkode: 66d42...c54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #19 Del Skrevet 21. februar 2022 Det finnes bedre serier. Feks: Mr. Robot Breaking bad Better call Saul Anonymkode: 7eede...c6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #20 Del Skrevet 21. februar 2022 Styr unna. Begynte veldig bra, men ble så katastrofalt dårlig mot slutten at jeg regelrett angrer på at jeg så den. Bruk heller tiden på bøkene, de er fantastiske. Anonymkode: a5905...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå