AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #1 Del Skrevet 14. februar 2022 Jeg bor i en veldig liten leilighet. Har veldig lite tid til trening, men ønsker å ta vare på helsa. Har en yogamatte og en sånn treningsstrikk. Ønsker å finne en kort og effektiv treningsrutine med styreøvelser jeg kan gjøre hjemme før jeg dusjer. Tenker meg ca 20-min økt. Gjerne hele kroppen, men fokus på rumpe, lår og mage. Er det noen som har tips til øvelser/videoer? Anonymkode: 0c005...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #2 Del Skrevet 14. februar 2022 Last ned appen fifty Da legger du inn det utstyret du har (eller at du ikke har noe). Så kan du velge fullkroppstrening og antall minutter også lager den opplegg. Anonymkode: e96dc...b25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 14. februar 2022 #3 Del Skrevet 14. februar 2022 Funkygine har sjukt mange bra økter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 14. februar 2022 #4 Del Skrevet 14. februar 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bor i en veldig liten leilighet. Har veldig lite tid til trening, men ønsker å ta vare på helsa. Har en yogamatte og en sånn treningsstrikk. Ønsker å finne en kort og effektiv treningsrutine med styreøvelser jeg kan gjøre hjemme før jeg dusjer. Tenker meg ca 20-min økt. Gjerne hele kroppen, men fokus på rumpe, lår og mage. Er det noen som har tips til øvelser/videoer? Anonymkode: 0c005...fad Jeg har treningsstrikk. Bruker det som romaskin. Har ellers en billig ministepper. Den er noe jeg kan anbefale dersom du vil trene lår, rompe og kondisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #5 Del Skrevet 15. februar 2022 Catrinecollins på insta! Elsker øktene hennes. Hun har både med og uten stikker/vekter, utendørs, innendørs osv. Anonymkode: 86665...310 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #6 Del Skrevet 15. februar 2022 https://www.funkygine.com/2018/05/22/et-program-til-nybegynnerne-og-et-til-proffene/ Anonymkode: 43cf4...e9a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #7 Del Skrevet 15. februar 2022 Takk for alle tips! Anonymkode: 0c005...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #8 Del Skrevet 15. februar 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Last ned appen fifty Da legger du inn det utstyret du har (eller at du ikke har noe). Så kan du velge fullkroppstrening og antall minutter også lager den opplegg. Anonymkode: e96dc...b25 Mener du Fitify? Jeg finner ingen slik app som heter Fifty, men denne kom opp når jeg googlet. Anonymkode: a243f...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå