AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Del Skrevet 12. februar 2022 Kom over en artikkel om dette temaet, ganske betryggende egentlig! Holder på å slanke meg så veldig relevant for meg. Virker som at mange er bekymret for å miste muskelmasse mens de slanker seg, men det er (hvis jeg har forstått riktig) overdrevet. I artikkelen skriver de at man går noe ned i muskelmasse, men at det skjer uten å negativt påvirke muskelstyrke og gir bedre funksjon, så det er egentlig ikke så farlig. Siden overvektige har mer muskelmasse men den er av dårligere kvalitet🤔 Hva tenker du? Opplevde du å miste muskler mens du slanket deg? https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5421125/ Anonymkode: 374b0...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Del Skrevet 12. februar 2022 Njaa, jeg synes ikke det er så betryggende. Forfengelig som jeg er ønsker jeg heller å miste litt muskelstyrke en overfladisk masse🤔 Anonymkode: 1fe32...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 12. februar 2022 #3 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kom over en artikkel om dette temaet, ganske betryggende egentlig! Holder på å slanke meg så veldig relevant for meg. Virker som at mange er bekymret for å miste muskelmasse mens de slanker seg, men det er (hvis jeg har forstått riktig) overdrevet. I artikkelen skriver de at man går noe ned i muskelmasse, men at det skjer uten å negativt påvirke muskelstyrke og gir bedre funksjon, så det er egentlig ikke så farlig. Siden overvektige har mer muskelmasse men den er av dårligere kvalitet🤔 Hva tenker du? Opplevde du å miste muskler mens du slanket deg? https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5421125/ Anonymkode: 374b0...c92 Gjør man det riktig, så skal man ha ganske høy muskelmasse i utgangspunktet, samt slanke seg ned til en ganske lav fettprosent, før dette blir et særlig omfattende problem 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå