Gå til innhold

Sander og Lillesøster :) Noen fine forslag til oss ? jeg er helt blank på jentenavn, hadde et favoritt navn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi fikk vårt andre barn 8 Februar, En liten jente, Jeg er veldig glad i Sigrid,men det navnet går dessverre ikke far med på. Så da står vi litt fast. Sigrid og Sander er mine favoritter,men pappan gikk med på Sander,men ikke Sigrid, veldig trist,men sånn er det.

Vi er veldig ulik i smak når det kommer til jentenavn, hadde vi fått en gutt til hadde han blitt hetende Christian.

Vi har snakket litt om Cathrine, Christine/a ,Ciciile og Clara,men vi er ikke helt enig der heller, og han liker veldig godt Emma, Nora, Leah og slike navn, synes det er for vanlig, jeg liker mer navn som Sigrid, Anne, Lisa, Else, Bjørg og Siri, dette er far veldig i mot dessverre.

Så kom med forslag så blir vi veldig glade

Anonymkode: 0fbf7...bbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (2 minutter siden):

Signe?

Det går ikke far med på, for gammeldags i følge han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid, Lovise, Amanda, Beate, Ada, Vera, Othilie, Mari/Marie

Anonymkode: 40f2f...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar

Liker Sara og Ingrid godt, får se hva faren synes når han kommer inn.

Hva jeg liker med Bjørg, vel jeg synes det er veldig koselig og så kjenner jeg så mange fine og hyggelige damer med det navnet selvom de fleste er 80+

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om veldig mange små barn som heter Sigrid, flere enn f eks Emma, som du syntes var for vanlig. Bare nevner det, så er det kanskje enklere å gi slipp på det navnet.

Anonymkode: 5554a...e39

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker både Synne og Cornelia godt :)

Her er ikke Sigrid vanlig i hele tatt, men er 4 stk som heter Emma i klassen til Sander

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Vi fikk vårt andre barn 8 Februar, En liten jente, Jeg er veldig glad i Sigrid,men det navnet går dessverre ikke far med på. Så da står vi litt fast. Sigrid og Sander er mine favoritter,men pappan gikk med på Sander,men ikke Sigrid, veldig trist,men sånn er det.

Vi er veldig ulik i smak når det kommer til jentenavn, hadde vi fått en gutt til hadde han blitt hetende Christian.

Vi har snakket litt om Cathrine, Christine/a ,Ciciile og Clara,men vi er ikke helt enig der heller, og han liker veldig godt Emma, Nora, Leah og slike navn, synes det er for vanlig, jeg liker mer navn som Sigrid, Anne, Lisa, Else, Bjørg og Siri, dette er far veldig i mot dessverre.

Så kom med forslag så blir vi veldig glade

Adora

Anonymkode: 83f53...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander og Sirill

Sander og Agnes

Sander og Alma

Sander og Tirill

Sander og Serina

Anonymkode: 4ae92...662

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander og Mari

Sander og Linda

Sander og Kine

Sander og Eirin

Sander og Lovise

Anonymkode: 40232...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne

Sofie

Tiril

Tuva

Ronja

Eir

Olivia

Othilie

Tomine

Emilie

Amilia 

Oline

Mie

Anonymkode: 78692...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...