Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

EtFo skrev (40 minutter siden):

Tror ikke dere skal ta i bruk kjøttoter! Det er en «horete» mann som er vill etter damer og ligger rundt. Det betyr absolutt ikke dust, slik noen her skriver. Det er ikke et uvanlig utrykk her i nord😂😅

Tror du tenker på fettoter?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Agathe skrev (1 minutt siden):

Tror du tenker på fettoter?

Ja, der har du iallefall det spesifikke uttrykket som blir brukt om "horete" menn som jakter på eller ligger med damer her jeg bor. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott
Amatariel skrev (3 timer siden):

Wow for en heftig uke.

Først og fremst - storbondevalget! 😱 Det var fullstendig sjokk. Den så jeg aaaaldri komme. Men selvfølgelig hadde Aslak lagd en avtale og da ville holde den 🙄 TENK så annerledes denne uka ville blitt om Aslak hadde valgt noen andre.

Ørnulfs valg av førstekjempe kom ikke som noe sjokk (annet enn at jeg kanskje ville trodd det ble Ingrid). Men utrolig dumt konkurransemessig av ham å ikke velge en av gutta! Er så mange sterke igjen der altså.

Sofie likte jeg før de kom inn på Farmen, og bare enda mer nå. Hun er skikkelig god, snill og tøff! Hun er nok en vinnerkandidat, og spiller spillet ganske så riktig. Stikker seg ikke voldsomt frem underveis i ukene, jatter litt med storbonden (unngikk å bli førstekjempe ved å være den eneste (?) som inngikk en avtale (men slike avtaler er vel mindre viktige å holde tenker jeg)) og så er hun ingen kilde til stor konflikt. Hun prøvde å få andre oppgaver denne uka for ysteriet var hun lei av, men da hun ikke fikk det så holdt hun kjeft og bare gjorde det. Slike ting tror jeg er lurt for å komme langt i spillet. Eneste minuset i mine øyne er sabotasjetankene nå. Jeg har også full forståelse for at førstekjempen legger ned arbeidet, men syns ikke de andre skal det (selv om jeg forstår hvorfor i denne sammenhengen da de er så få jenter igjen og holder tett sammen). 

Blir det forresten ingen regulering av deltakerne når gruppa blir mindre pga. folk som drar utenom tvekampene? Nå har både Lina og Malin dratt, og det betyr jo to jenter mindre. Ender de bare med å bli færre deltakere i finaleuken enn først tenkt da? Det syns jeg er skikkelig dumt. Jeg syns f.eks det kunne kommet inn tre utfordrere der to fikk bli. Og at det blir to stk fra Torpet som kommer inn.

Produksjonen regner nok med litt "svinn", kanskje spesielt i kjendisutgavene.  De var 12 stykker fra start, minimum to kommer inn (utfordrer og Torpet).  Kjendisfarmen varer kun i 6 uker, de tåler nok to i minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi unge jentene" sa Ingrid igjen og igjen. Hun er over 30 år og absolutt ikke en person som går som "ung jente".  Dog helt tydelig at hun tilhører generasjon krenka.

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (2 timer siden):

Håper ikke Ingrid noen gang sier ja til «skal vi danse»… Når hun får jitterbug til å være seksuelt, som et «dårlig samleie» sa hun🙄

Det er så dårlig argument. Hun er jo ikke med i skal vi danse? Er hun, jeg og alle andre kvinner forpliktet til og danse og ha nærkontakt med eldre ( ekle ) menn eller hvem som helst for den sags skyld FORDI det går et danseprogram på tv? Jeg har ikke lyst til og sitte på hoftene til høyer, jeg har heller ikke lyst til og bli slengt rundt i annen dans med han slik Aurora ble. Min intimsone har ingenting med « skal vi danse’ og gjøre, og det har ikke deres heller. 

• Liker 16
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (14 minutter siden):

Det er så dårlig argument. Hun er jo ikke med i skal vi danse? Er hun, jeg og alle andre kvinner forpliktet til og danse og ha nærkontakt med eldre ( ekle ) menn eller hvem som helst for den sags skyld FORDI det går et danseprogram på tv? Jeg har ikke lyst til og sitte på hoftene til høyer, jeg har heller ikke lyst til og bli slengt rundt i annen dans med han slik Aurora ble. Min intimsone har ingenting med « skal vi danse’ og gjøre, og det har ikke deres heller. 

Det handler jo ikke om intimsone i det hele tatt, det handler om at de ikke liker Høyer. Hadde det vært Alexander eller noen av de andre hadde dette aldri vært et tema.

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (4 minutter siden):

Det handler jo ikke om intimsone i det hele tatt, det handler om at de ikke liker Høyer. Hadde det vært Alexander eller noen av de andre hadde dette aldri vært et tema.

Det handler jo nettopp om intimsone. Jeg har også kroppskontakt med venner jeg « inviterer» til og komme nær meg, jeg har allikevel lov til og ikke ha nærkontakt med høyer. 

• Liker 16
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (4 minutter siden):

Har det noe å si da. Dette blir som å argumentere som en fyr gjorde,  da han prøvde seg litt på meg,selv om mannen min var med og vi Skullerud hjem. Så sier han fyren, skal jeg ikke få noe jeg da? Altså  jeg ha forskjellig intim sone med forskjellige. Så selv om en god venn får en klem betyr ikke det at jeg syntes det er stas å gi alle menn en klem. 

Feks lettere med tettere intim kontakt med noen som respekterer deg og skjønner grenser, der mangler høyer begge deler. Dessuten har alle rett til å sette grensene hvor de vil uavhengig av hvilken grenser de har med andre. Med høyer, vet de jo aldri hvir det stopper. Og fir et meste ser veldig kleint ut

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (35 minutter siden):

Har det noe å si da. Dette blir som å argumentere som en fyr gjorde,  da han prøvde seg litt på meg,selv om mannen min var med og vi Skullerud hjem. Så sier han fyren, skal jeg ikke få noe jeg da? Altså  jeg ha forskjellig intim sone med forskjellige. Så selv om en god venn får en klem betyr ikke det at jeg syntes det er stas å gi alle menn en klem. 

Feks lettere med tettere intim kontakt med noen som respekterer deg og skjønner grenser, der mangler høyer begge deler. Dessuten har alle rett til å sette grensene hvor de vil uavhengig av hvilken grenser de har med andre. Med høyer, vet de jo aldri hvir det stopper. Og fir et meste ser veldig kleint ut

Høres ut til at det er en voldtektsmann du snakker om!

På tide å roe ned litt kanskje.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Marit! Så kult at hun tør å si ifra og snakke rett fra levra! Synes skjennepreken hennes var helt på sin plass. Forstår ikke førstekjempevalget, bør vel være en fordel å få ut en av sine sterkeste konkurrenter?

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Kaizer skrev (4 minutter siden):

Digger Marit! Så kult at hun tør å si ifra og snakke rett fra levra! Synes skjennepreken hennes var helt på sin plass. Forstår ikke førstekjempevalget, bør vel være en fordel å få ut en av sine sterkeste konkurrenter?

Storbonden har lov å velge hvem han vil. Ingen trenger å forstå valget. Ikke trenger han forklare valget heller. 

Hadde valgt Marit jeg og. Iallefall 9 av 10 ganger. Så hadde Ingrid stått som neste på lista over de jeg ville valgt til førstekjempe

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vifte skrev (21 timer siden):
  Skjul innhold

Fy søren så lei jeg er av de damene. Spesielt Ingrid. Hun blir krenket av alt. Og hun blir krenket på andres vegne. Snøflak!!

Jeg synes Ørnulf ble fremstilt i ett dårlig lys i denne episoden. Damene gjør en fjær til 10 høns. Og det med at han skal ha kastet seg over Sofie, bare tull. «Alle» har vel tullet minst en gang etter ett bad med folk som ikke er våte? 

Og måten Marit oppførte seg på under førstekjempevalget var helt tragisk. Hun sank i mine øyne. Ørnulf valgte guttekamp sist, helt fair at det ble jentekamp denne gangen. Marit er også en av de mest negative der inne. Jeg hadde valgt henne 10 av 10 ganger selv. 

Og måten Ingrid oppførte seg på under valget var også ekstremt barnslig. 

Jeg kjenner at jeg ikke orker sånn woke og kvinnekamp. De overdriver!!! 

Enig med alt! Hun er så krenka at det blir parodisk. Og så omtaler hun seg som ung jente hele tiden. Grøsser når hun gjør det. Hun er 31 år! Voksen dame! Håper hun ryker på søndag.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (6 timer siden):

Ørnulf er en sånn klassisk "gammelmann" som anser seg selv som leken og ung til sinns. Problemet er at ung til sinns handler om at han henger igjen på den tiden da han selv var ung. Og det var en annen tid. Og i dag blir de holdningene og oppførsel oppfattet som avleggs. Ja, tilogmed seksuelt krenkende, som da han nærmest overfalt Sofie våt og nesten naken, det var vemmelig oppførsel. Eller da han ville ha de unge jentene til å danse med han sånn at de skulle hoppe skrevende opp i skrittet hans. Cred til Ingrid for å tørre å ta det opp med han, men tror ikke det egentlig ble forstått, han var jo bare leken, 🤢 Han har sikkert fått holde på som han vil og blitt strøket med hårene og skjermet for kritikk for lenge pga sin stilling. En mann med altfor høy selvtillit og altfor lav selvinnsikt. 

Han er EKKEL. Kjenner ingen voksne menn på hans alder som oppfører seg sånn mot verken unge eller eldre damer. 

jukkapalme skrev (5 timer siden):

Haha, jeg lo godt av den skjenneprekenen til Marit :hoho: Kjøttoter! :hoho: Hva i allverden er en kjøttoter? :skratte: Håper Marit vinner kampen. Mest for å se trynet på Uggluf om hun vinner. Er mer underholdning i Marit enn de to andre damene også, for jeg tror Marit er en løs kanon på dekk. 

Måtte også le godt. Ja, håper hun vinner eller en av de andre unge damene. 

Krutthøna skrev (4 timer siden):

Om det stemmer eller ikke, må gudene vite. Men, det er en kjent sak at Høyer har leid ut huset sitt til bl.a Exit og Mammon.

Hva innebærer det? 

Tror ikke Kjøttluf bryr seg om han vinner. Han er jo søkkrik. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jytte skrev (14 minutter siden):

Han er EKKEL. Kjenner ingen voksne menn på hans alder som oppfører seg sånn mot verken unge eller eldre damer. 

Hva innebærer det? 

Han kan spise indrefilet og hummer hver dag hjemme.  Lurer på hvordan det da må være å leve på potet og havregryn.  De har kokk ja men likevel 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (58 minutter siden):

Høres ut til at det er en voldtektsmann du snakker om!

På tide å roe ned litt kanskje.

God til å overdrive ser jeg

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (3 timer siden):

Apropos, syntes det var spesielt hvordan  Sofie gned underlivet sitt på bakhodet til Christopher. Hva om en av gutta hadde gjort tilsvarende med en av jentene? Uavhengig av legning.

Jeg blir ikke lett krenka, men har hatt min andel av misforstått sjekking. Ute på byen var det å slå vekk hender men har dessverre også hatt sexpress på en tidligere jobb. Det visste jeg ikke hvordan jeg skulle takle, men prøvde å unngå vedkommende mest mulig og det var veldig ubehagelig. Heldigvis ble det noe oppkjøp osv og har ikke opplevd sexpress av sjefer etter det. Men er altså vant til litt av hvert fra tidligere tider.

Men ingen har gnidd underlivet mot hodet mitt, det ville jeg sett på som en nedverdigende oppførsel av noen som ikke er kjæresten min. Mer enn at noen tok tak rundt meg osv.

Men vi er vel alle forskjellige …

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jytte skrev (34 minutter siden):

Hva innebærer det? 

Han bryr seg om å vinne. Ikke på grunn av premien. Han skal vise at han er MANN ( i sin verden ) 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (22 minutter siden):

Han kan spise indrefilet og hummer hver dag hjemme.  Lurer på hvordan det da må være å leve på potet og havregryn.  De har kokk ja men likevel 

En god kokk. 

Kan TV2 ha regissert deler av rollen hans i farmen?

Kvittre skrev (3 minutter siden):

Han bryr seg om å vinne. Ikke på grunn av premien. Han skal vise at han er MANN ( i sin verden ) 

Ja, litt av en mann...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (2 timer siden):

Det handler om intimsone, syns jeg. 

Sånn generelt: Jeg skjønner ikke alle dem som mener at jenter/kvinner bør finne seg i at de må "tåle" at grensene deres blir tråkket over, bare fordi det er på "gøy" og "lek". Det er overraskende mange kvinner som også støtter menn i dette. Jeg feks, liker ikke at menn skal "presse" seg på meg bare fordi de vil det, jeg bestemmer selv om jeg skal bli klemt på, løftet og "tafset" på. Det er min kropp og mine grenser og jeg syns det er ubehagelig når noen tar seg til rette på måter som er utenfor mine grenser. 

Er det galt av meg, er jeg prippen og vanskelig pga det? Slike ting har jo alltid vært en "greie", menn tar for seg og skjønner ikke (bryr seg ikke?), at det kan kjennes feil og ubehagelig. Og det er forventet at jenter/kvinner skal bite det i seg og ta sånt med et smil, selv om de kanskje har fullstendig avsmak av slike situasjoner. Jeg har en datter på 17 år, og jeg har alltid snakket om at hun skal sette grenser for seg selv og ikke godta at andre gjør mot henne ting hun ikke er komfortabel med. 

• Liker 10
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...