Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Ganske trist å skulle gå inn for å lese noe i trygghet av «ingen spoiling» og så avslører flere poster både hvem som ryker og hvem som blir første/andrekjempe. Finnes det moderator eller?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Wildemor said:

Ganske trist å skulle gå inn for å lese noe i trygghet av «ingen spoiling» og så avslører flere poster både hvem som ryker og hvem som blir første/andrekjempe. Finnes det moderator eller?

Hvor leser du det...?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wildemor skrev (47 minutter siden):

Hvis det er tittelen på en Torpet episode som gjør at noen tror det er spoilet hvem som ryker på søndag- så har den tittelen ingenting å gjøre med det altså! 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (13 timer siden):

Hun fremsto mye mer oppegående og reflektert i paradise hotel faktisk. Hadde et bredt vokabular og var opptatt av å være ordentlig. Selv om hun hadde sine blonde stunder der også. Dog var de andre veldig slemme med henne, og etterhvert Ann Mariell. Det var Vida som slapp kula først og delte med Staysman i sesongen før (Da Kristin og Dennis var med.) Aurora var nr 2 som slapp kula og hun delte med Ann Mariell. Hun sto mot Nikolai (østkantgutt) og de hatet hverandre. De slapp kula ca likt! Ble fotofinish. Sesongen med Aurora var gøy egentlig. Ikke alt for mye silikon, sex osv. Mer "normale" folk om det kan sies om Paradise Hotel. 

Opplever Aurora som ett godt menneske. Har også sett sesongen av charterfeber og tenker at hun og moren nok har et spesielt forhold. Moren virker litt krevende. Ser for meg at Aurora ikke har følt seg god nok i oppveksten. 

Paradise hotel-sesongen med aurora og ann marielle er den BESTE ph-sesongen noen sinne! Jeg stod i sofaen og skrek da hun kasta kulen - elsket det! 

Enig i at hun virket mer oppegående da. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wildemor skrev (4 timer siden):

Hvor leser du det? Ser ingen spolilere jeg, bortsett fra den som tolket at Trond skal ryke ut fordi de snakket om maten hans på torpet, men det er jo ikke en spoiler . 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerv2020 skrev (9 timer siden):

Paradise hotel-sesongen med aurora og ann marielle er den BESTE ph-sesongen noen sinne! Jeg stod i sofaen og skrek da hun kasta kulen - elsket det! 

Enig i at hun virket mer oppegående da. 

Enig, det var jo den sesongen som startet med skuespillere! Haha sykt gøy.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Aurora får litt selvinnsikt når hun ser seg selv på tv mens hun sier at hun fortjente å bli på farmen pga at hun er et så godt menneske. Da sier hun samtidig at hun synes at hun er et bedre menneske enn Jan Tore, ikke spesielt hyggelig sagt at et selverklært godt menneske.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (Akkurat nå):

Håper Aurora får litt selvinnsikt når hun ser seg selv på tv mens hun sier at hun fortjente å bli på farmen pga at hun er et så godt menneske. Da sier hun samtidig at hun synes at hun er et bedre menneske enn Jan Tore, ikke spesielt hyggelig sagt at et selverklært godt menneske.

Det skjer ikke 😅 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, krenkende utsagn, spekulasjoner, persondebatt, nedsettende innhold og avsporinger. 

- Matas, mod. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (På 26.1.2023 den 20.43):

Jan Tore er uten tvil en mye større konkurrent, så det var litt merkelig. Kanskje de tenker at han er god å ha til ukesoppdragene 🤷‍♀️ Også er han jo en hyggelig fyr da.

Jeg heier på Christopher da han jobber bra og virker som en sympatisk fyr. Har sett han i Camp kulinaris også, like kjekk fremtoning der. Så er han i tillegg en fjern slekting av meg 👍😅

Forøvrig helt greit hvis Ørnulf ryker, gammeldags gubbe som jeg er sikker på hadde gått meg på nervene.

Han er helt utrolig pen.  Merkelig han ikke er modell!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

Han er helt utrolig pen.  Merkelig han ikke er modell!!!

Christoffer eller Ørnulf? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 26.1.2023 den 21.03):

Ja jeg har prøvd å få det frem et par ganger her i tråden at hun har en litt spesiell humor. Godt det er flere enn meg som skjlnner det 😅

Hun har et spesielt tonefall i stemmen når hun tuller, han overdriver dialekten og tonefallet litt på en måte.😄  Husker hu og venninna lå på stranda  på Granca, så klaga hun fordi det var så mye folk der og for tett, de fikk ikke ligge for seg selv.  Så zoomer kameraet ut og det er sånn 14 stykker til sammen på hele stranda. 😆

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Aurora er hysterisk morsom. Ikke den beste på allmennkunnskap, men utrolig bra humor. Tror hun hadde vært mer underholdende på skjermen.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (21 minutter siden):

Jeg syns Aurora er hysterisk morsom. Ikke den beste på allmennkunnskap, men utrolig bra humor. Tror hun hadde vært mer underholdende på skjermen.

Enig. Jeg syns hun burde vært med i starten og ikke en av utfordrerne. Adampour kunne vært en av utfordrerne istedet. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonymburker skrev (12 minutter siden):

Aurora må være det dummeste mennesket jeg har sett på TV. Helt blåst.

Der er det full gjennomtrekk😄

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Utrolig dårlig av TV2 å spoile torpet etter dagens farmen og omvendt. Uansett om en hadde sett torpet eller farmen først, så hadde den ene avslørt den andre… 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lemoncake said:

Reveal hidden contents

Utrolig dårlig av TV2 å spoile torpet etter dagens farmen og omvendt. Uansett om en hadde sett torpet eller farmen først, så hadde den ene avslørt den andre… 

Enig! De folka i klippen burde finne seg noe annet å gjøre.. Det der har skjedd utallige ganger! :klaske:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...