Liz_ Skrevet 24. oktober 2022 #201 Del Skrevet 24. oktober 2022 Åå, så moro å finne ut hva som bor inni der 💙🥳 Da er det bare å sette i gang med «nestingen» for fullt! 🪺🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 25. oktober 2022 #202 Del Skrevet 25. oktober 2022 Såå gøy, gratulerer så mye 😍❤️🥳 nå er det bare å innrede barnerom og alt som er!! 🥰💙 Så gøy at magefølelsen stemte og at dere omtrent har navnet i boks 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 18. november 2022 Forfatter #203 Del Skrevet 18. november 2022 Uke 24 💙 uvirkelig, uvirkelig, uvirkelig. Tenk, nå vil de prøve å redde babyen min om han skulle bli født nå OG han -kan- klare å leve på utsiden! Den milepælen har jeg ventet på ❤️ Vi begge to vokser i rekordfart og han turner så og si hele dagen der inne 🙈 elsker virkelig hver eneste bevegelse og spark jeg kjenner og selv om jeg er sengeliggende akkurat nå siden jeg ikke klarer å gå pga isjias smerter så er det verdt det 😭 men håper selvfølgelig at kiropraktoren kan hjelpe meg litt med det når jeg skal til ho på mandag 🙈 Håper dere alle har det fint og vil få en fin jul ❤️ vi skal i 3D ultralyd 15 desember så det blir vår fineste julegave i år 🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 18. november 2022 #204 Del Skrevet 18. november 2022 Åå, så fin du er 🥰 og SÅ fint og langt hår!! Så deilig å nå den milepælen! Håper kiropraktoren kan hjelpe deg med smertene ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 1. januar 2023 Forfatter #205 Del Skrevet 1. januar 2023 1 januar! Godt nytt år alle sammen ⭐️ Tenk at jeg skal bli mamma i år? 🥹 29+1 (Uke 30) i dag og straks begynner 10 ukers nedtellingen! Whaat? Hvis det er noen som leser eller stikker innom så håper jeg dere får alt dere noen gang har ønsket dere og at 2023 blir et godt år!! 🤎 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #206 Del Skrevet 4. mars 2023 38+1 🤎 lillegutt er fortsatt inni magen og koser seg og holder på å gjøre mor gal av å vente 😅 Men tenk at han er her snart? Jeg kan enda kjenne på sorgen jeg satt med på denne tiden i fjor hvor jeg virkelig var skråsikker på at jeg aldri ville oppleve det å bli mamma. 🥺 Åh jeg føler meg så heldig og føler så utrolig mye med alle som enda strever 💔 Nå håper jeg dette blir et av mine siste magebilder og at mageboeren heller vil bli verdensborger snart 🤎 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 5. mars 2023 #207 Del Skrevet 5. mars 2023 Så fin du er! Lykke til med innspurten 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessiekd Skrevet 11. mars 2023 Forfatter #208 Del Skrevet 11. mars 2023 Angeleye skrev (På 5.3.2023 den 23.19): Så fin du er! Lykke til med innspurten 🥰 Aww! Tusen takk!! 🥰🤎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå