Gå til innhold

Drømmen om å bli mamma 💗

Tessiekd

Anbefalte innlegg

Prøver2021 skrev (På 8.7.2022 den 12.49):

Så herlig med 2-3 🥰🥰 Må ha vært stas å fortelle det til henne. Dette må gå veien ❤️

Jaa, var så fint 🥰

Tussi2018 skrev (På 8.7.2022 den 20.38):

Så fantastisk deilig 😍😍 kan se for meg den stunden med deg og mammaen din ❤️ 

Ja den stunden har jeg drømt om i mange år nå 😍

Mallisa skrev (På 9.7.2022 den 0.43):

Så gøy! Gratulerer!! Masse lykke til videre, måtte spiren holde seg der den hører hjemme ❤️

Tuusen takk 🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4+3 og 17dpo ❤️

Min faste rutine er nå blitt å stå opp og starte dagen med å teste 🙈

I og med at strekene heldiigvis bare har blitt sterkere så gjør det virkelig hele dagen min og starte den sånn ☺️

IMG_20220710_101417.thumb.jpg.64c513409ecf6be91731215b26b76990.jpg

Åh den er så vanvittig fiin! 🥰 Men nå har jeg snart makset testene så blir nok å gå i mot slutten snart 🙈 om 4 dager skal æ teste igjen med CB for å se om æ får 3+ og da blir æ nok å stoppe - ihvertfall med å teste hver dag 😅 

Ellers prøver jeg å finne et sted jeg kan ta TUL, men alle er jo stengt i juli så ser ikke ut som jeg får tatt før jeg er komt til uke 8 I begynnelsen av august. Håpte virkelig å komme inn så tidlig som uke 6 men sånn er det vell når det havner midt i fellesferien 🙈 

Håper det order seg og hvis ikke at jeg klarer å slappe av å nyte juli fordiom ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror æ at jeg skal ta litt testepause! Har lissom nådd maks nå 🤭🥰

89409AF2-7154-414F-BD7A-197B86FA850C.thumb.jpeg.dc08f05dadd0e456a0a8460e853cb166.jpeg

C41D28F3-23D1-40D3-BCEE-972800A5DDD6.thumb.jpeg.e69e3eb2a9a698680abcca8e46d3b466.jpeg

litt vemodig også, da dette har vært beviset på at det går riktig vei og nå må æ lissom bare stole på at det fortsetter 😩 ser jo ikke ut som det blir noe TUL før i uke 8 heller, så må virkelig smøre meg med tålmodighet de neste ukene og bare krysse fingrene for at dette går bra ❤️❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3 ❤️

Sendte melding til legekontoret i dag om å komme inn å måle hcg til uka. Jeg har så og si ingen symptomer og hadde det ikke vært for positiv test så hadde jeg ikke vist jeg var gravid en gang. Nå som det ikke er noe vits i å teste lenge blir jeg mer og mer stresset for hver dag - rett og slett fordi jeg kjenner jo ikke noe og vi begynner å nærme oss tiden jeg hadde SA sist. Jeg er så vanvittig redd for at det ikke skal gå bra.. jeg er jo så vandt til skuffelsen nå og at gang på gang så blir håpet knust..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med å ha fullført testingen! 🥰👏🏻 Lurt å spørre om å måle HCG. Skjønner godt at du har behov for en bekreftelse ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å sjekke at alt fremdeles går bra her 🥰 Skjønner veldig godt stresset av å ikke ha kontroll ved hjelp av testing lenger, spesielt med den erfaringen du har fra tidligere 💕 Hvis det kan være noen trøst så finnes det kvinner som har født i do uten å merke at de var gravide (😂😅), så at du ikke merker noen symptomer så tidlig behøver på ingen måte være et dårlig tegn ☺️ Krysser fingrene for dere videre! 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig at du har maxet testene - det betyr hvertfall at hcg stiger! 🥰 Skjønner godt bekymringen din. Krysser fingrene for at alt går bra og at tiden går fort til TUL 🤞❤ så håper jeg du får malt hcg hos legen i mellomtiden ❤ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 ❤️

Da er vi endelig halvveis til 12 uker! Jeg har jo vært litt stresset pga manglende symptomer og i tillegg når jeg tok en test forrige søndag så følte jeg nesten at streken var blitt svakere. Det gjorde meg enda mer stresset ihvertfall siden det var på skikkelig konsentrert urin. MEN! Så var det ei som sa til meg at når hcgen har blitt så høy så kan det bli for mye for testene og kan derfor være lurt og vanne den ut litt.

Og se på denne fine dye-stealeren da 🥰 man lærer noe nytt hver dag! Denne tok jeg i dag og blir nå min siste test! 🙈 var å målte hcgen i går, også skal æ ta en ny en i neste uke! 🤞🏻🤞🏻

61EE69C5-3A50-45D1-A959-4F73D8FE1E1C.thumb.jpeg.79aab088b06ae57321891190a4f68c69.jpeg

15 dager ish til TUL! Åh som vi håper! 😭 Har vært mye trist nå inne på termingruppa jeg er medlem av med mange som har mistet og det har også gjort meg veldig engstelig og nervøs! og jeg tenker med en gang at dette kommer til å skje meg også 😭 uff! Nei må bare ihvertfall prøve å nyte det så lenge det varer!

Så får vi også se om den berømte kvalmen kommer for fult nå i uke 6? 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (På 17.7.2022 den 18.38):

Gratulerer med å ha fullført testingen! 🥰👏🏻 Lurt å spørre om å måle HCG. Skjønner godt at du har behov for en bekreftelse ❤️

Tusen takk! ❤️❤️

Liz_ skrev (På 18.7.2022 den 23.47):

Bare innom for å sjekke at alt fremdeles går bra her 🥰 Skjønner veldig godt stresset av å ikke ha kontroll ved hjelp av testing lenger, spesielt med den erfaringen du har fra tidligere 💕 Hvis det kan være noen trøst så finnes det kvinner som har født i do uten å merke at de var gravide (😂😅), så at du ikke merker noen symptomer så tidlig behøver på ingen måte være et dårlig tegn ☺️ Krysser fingrene for dere videre! 🥰

Åå så koselig! ❤️ Ja helt sant det 😂 prøver å ikke stresse så med det, men samtidig ligger det lissom å murrer i bakhode 🙈 Tuusen takk ❤️

Elise93 skrev (På 19.7.2022 den 23.20):

Så deilig at du har maxet testene - det betyr hvertfall at hcg stiger! 🥰 Skjønner godt bekymringen din. Krysser fingrene for at alt går bra og at tiden går fort til TUL 🤞❤ så håper jeg du får malt hcg hos legen i mellomtiden ❤ 

Jaa! Var å målte hcg på onsdag (5+6) - den lå på 11246. Så blir neste test i neste uke ❤️

SuzsuZ skrev (På 21.7.2022 den 12.10):

Så fin test 🤩 dette går nok veien!

Håper virkelig det ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig strek 😍 da er det vel ikke lenge til du får svar på blodprøvene? To uker til TUL? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi2018 skrev (3 timer siden):

For en nydelig strek 😍 da er det vel ikke lenge til du får svar på blodprøvene? To uker til TUL? 

Skal ta andre blodprøve i morgen. Så får jeg nok svar på den på tirsdag eller onsdag 🤞🏻 Første jeg tok 5+6 lå på 11246  ❤️

fikk TUL litt tidligere så nå er kun 8 dager igjen!! Kan ikke vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (9 timer siden):

Skal ta andre blodprøve i morgen. Så får jeg nok svar på den på tirsdag eller onsdag 🤞🏻 Første jeg tok 5+6 lå på 11246  ❤️

fikk TUL litt tidligere så nå er kun 8 dager igjen!! Kan ikke vente!!

Så spennende! Da håper jeg den har økt og at dagene går fort frem til TUL 😍🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7+0 ❤️

Da er vi offisielt ferdig med 7 uker og stepper godt inn i 8ende uke. I dag fikk jeg endelig svar på hcg prøven jeg tok i begynnelsen av uka og da lå den på 33669! Så det vil si at den er blitt 3 ganger så høy som den var på onsdag i forrige uke! 🥰 så da skal jeg nå virkelig prøve å senke skuldrene frem til TUL som er på tirsdag i neste uke! 🤞🏻

det må jo bare gå bra? 🥺❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk 7 uker!! Godt å høre at det er bra stigning 🥰 Det lover godt 🤞🏻Så spennende med TUL neste uke 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (18 timer siden):

Tenk 7 uker!! Godt å høre at det er bra stigning 🥰 Det lover godt 🤞🏻Så spennende med TUL neste uke 

Jaa tenk! ❤️ Fryktelig spennende og så nervepirrende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse lykke til med TUL denne uka 😍 med den stigningen så må det jo bare gå bra 😍❤️🤞 

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+5 ♥️

Det bitte lille hjertet ditt slo i dag 153 slag i minuttet og du var 1.4 cm kort! Altså helt perfekt ❤️😭

26519DA7-6780-47A6-BD7E-CC58B054181C.thumb.jpeg.fe7aaf67ad2fda5408aad5b4d82a3126.jpeg

Jeg er allerede helt betatt av deg min kjære lille og hjertelyden din er den fineste melodien jeg noen gang har hørt! Du er så vanvittig høyt ønsket ♥️

Endret av Tessiekd
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...