Gjest Ghostface Skrevet 7. februar 2022 #1 Del Skrevet 7. februar 2022 Hei. Trenger tips til hvilken god bullet journal jeg kan bruke. Jeg ønsker en som er litt stor og praktisk, som er lett tilgjengelig her til lands og der sidene ikke ramler ut etter å ha brukt den et par ganger. Vil også helst ha en uten årstall. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Del Skrevet 7. februar 2022 Ghostface skrev (1 time siden): Hei. Trenger tips til hvilken god bullet journal jeg kan bruke. Jeg ønsker en som er litt stor og praktisk, som er lett tilgjengelig her til lands og der sidene ikke ramler ut etter å ha brukt den et par ganger. Vil også helst ha en uten årstall. Takker for svar. Noe slikt? My Knitting Notes Laine Magazine En nydelig strikkedagbok fra Laine Magazine! Denne journalen hjelper deg å samle og organisere tidligere og fremtidige strikkeprosjekter på en lekker måte! Boken er vakkert innbundet i sesongens sennepsgule vevde omslag. Innhold: - Plass til 31 prosjekter (4 sider pr. prosjekt) Her er det både linjerte og blanke sider til tekst, skisser eller bilder. - 18 sider med rutenett slik at du kan skissere diagrammer og farger. - Oversikt over de mest brukte forkortelsene i strikkeoppskrifter med forklaring (på engelsk) - En oversetter av pinnestørrelser mellom mm/US size / UK/Canadian -156 sider i høgkvalitetspapir. Dimmensjon : H21,5, L15,5 B2,0 https://studiolun.no/product/751681/my-knitting-notes Anonymkode: 5c01b...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Del Skrevet 7. februar 2022 Jeg synes journalene fra Rhodia er gode Anonymkode: 9c317...5cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Del Skrevet 7. februar 2022 Evt denne? https://www.adlibris.com/no/bok/vogue-knitting-project-journal-9781970048018?gclid=CjwKCAiAo4OQBhBBEiwA5KWu_49f8jWCtj2d93bVOu5q8jpHGM0-89zQ2mMuxX__4NF5J1dzu_G7yBoCXOYQAvD_BwE Anonymkode: 5c01b...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 9. februar 2022 #5 Del Skrevet 9. februar 2022 Sjekk ut bullet journalene på tudos.no. Der har de veldig mye bra i god kvalitet ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 9. februar 2022 #6 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 22.45): Jeg synes journalene fra Rhodia er gode Anonymkode: 9c317...5cc jaromei skrev (8 timer siden): Sjekk ut bullet journalene på tudos.no. Der har de veldig mye bra i god kvalitet ^_^ Har en Rhodia Goalbook, dog ikke prøvd den enda. Men den er tjukk og god. Papirkvaliteten fra Rhodia er upåklagelig. Endret 9. februar 2022 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå