AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Del Skrevet 7. februar 2022 U romingu sam čekam da udjem u poljsku ne mogu da se javim .ko je noen son vet hva det betyr.🤔 Anonymkode: b6c58...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Del Skrevet 7. februar 2022 Mens jeg roamer, venter jeg på å komme inn i Polen, jeg kan ikke svare på hvem det er Anonymkode: f3f53...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Del Skrevet 7. februar 2022 Nummeret er fra Serbia. Det står: Jeg er i roaming venter på å komme inn i Polen kan ikke svare. Hvem er det Anonymkode: 46926...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Del Skrevet 7. februar 2022 Oookeeei🤔 Takk for svar🙂 Anonymkode: b6c58...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Del Skrevet 7. februar 2022 Skal du svare og invitere han på kaffe? Slett og blokker Anonymkode: 083f8...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Del Skrevet 7. februar 2022 Sleipe østeuropeere som sender tusenvis av sånne til norske nr, men som likevel tjener på det hvis de bare får én nysgjerrig godfjottnordmann på kroken. Best å ikke svare. Anonymkode: 29a71...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sleipe østeuropeere som sender tusenvis av sånne til norske nr, men som likevel tjener på det hvis de bare får én nysgjerrig godfjottnordmann på kroken. Best å ikke svare. Anonymkode: 29a71...fe9 Øst-europeere, sier du? Jeg får masse søppelsms fra norske numre, om «pakke» og sånn Anonymkode: 34ba1...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Skal du svare og invitere han på kaffe? Slett og blokker Anonymkode: 083f8...f87 Slettet og blokkert. Hadde selvsagt ikke tenkt å svare, ville bare vite hva det stod. Takk for oppklaringen😁 Anonymkode: b6c58...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Øst-europeere, sier du? Jeg får masse søppelsms fra norske numre, om «pakke» og sånn Anonymkode: 34ba1...225 De nummerere er hacket og stjålet. Mest sannsynlig vet ikke eierene det selv en gang. Anonymkode: d81fb...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå