Gå til innhold

Tinasbeltann på snap


Viki6

Anbefalte innlegg

Gjest Juhu25
mereo skrev (1 time siden):

Prøvd serum fra gemology de har vært bra, maskaraen er fram til jeg prøvde en ny fra isadora vært eneste som sitter på vippene mine.

 

Birdo skrev (26 minutter siden):

Bruker Brow Oilen daglig og elsker resultatet! Har prøvd serum og krem i sånn tester, og likte de godt. Diamantparfymen lukter helt MAGISK - elsker den!

Leste flere med problem hud snakka positivt om produktene og at de lukter godt .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhu25 skrev (24 minutter siden):

 

Leste flere med problem hud snakka positivt om produktene og at de lukter godt .

 

 

De er riktig nok dyre. Men serumet jeg kjøpte i november er jeg tom for nå. Holder mellom 3-6 måneder litt avhengig av hvor ofte jeg har brukt det.

Endret av mereo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mereo skrev (48 minutter siden):

De er riktig nok dyre. Men serumet jeg kjøpte i november er jeg tom for nå. Holder mellom 3-6 måneder litt avhengig av hvor ofte jeg har brukt det.

Testeren til parfymen, som er på 2ml, holdt for meg i en mnd +😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
mereo skrev (1 time siden):

De er riktig nok dyre. Men serumet jeg kjøpte i november er jeg tom for nå. Holder mellom 3-6 måneder litt avhengig av hvor ofte jeg har brukt det.

De er nok dyre produkter , sett litt på prisene. Men hun sier de holder seg lenge så om en klarer ha ca 6 mnd er nok ikke ille . 

Birdo skrev (20 minutter siden):

Testeren til parfymen, som er på 2ml, holdt for meg i en mnd +😅

Da trenger en nok veldig lite av den 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (34 minutter siden):

De er nok dyre produkter , sett litt på prisene. Men hun sier de holder seg lenge så om en klarer ha ca 6 mnd er nok ikke ille . 

Da trenger en nok veldig lite av den 😅

Ja, en liten sprut - og lukten holder seg på klær i flere dager😅 Men lukter helt nydelig🫶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (1 time siden):

De er nok dyre produkter , sett litt på prisene. Men hun sier de holder seg lenge så om en klarer ha ca 6 mnd er nok ikke ille . 

Da trenger en nok veldig lite av den 😅

Om produktet er drøyt og kvaliteten er god sitter det ikke så langt inne å skulle kjøpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (1 time siden):

Testeren til parfymen, som er på 2ml, holdt for meg i en mnd +😅

Da blei jeg frista til å prøve 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd Gemology serum,toner,ansiktskrem, rens med mere. Veldig fornøyd. Noen stiv pris men varer lenge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins en egen tråd på KG hvis dere ønsker å diskutere Gemology - erfaringer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skjer med Tina ? Før var hun morro å følge og nå er det bare reklame hele tiden . Kan hadde fått fler følger hvis ho skrev mer om huskjøp/salg, hverdag osv 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkemamsen skrev (20 minutter siden):

Hva som skjer med Tina ? Før var hun morro å følge og nå er det bare reklame hele tiden . Kan hadde fått fler følger hvis ho skrev mer om huskjøp/salg, hverdag osv 

Har blitt helt ekstremt (og fryktelig kjedelig..)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
Strikkemamsen skrev (2 timer siden):

Hva som skjer med Tina ? Før var hun morro å følge og nå er det bare reklame hele tiden . Kan hadde fått fler følger hvis ho skrev mer om huskjøp/salg, hverdag osv 

 

J.. skrev (2 timer siden):

Har blitt helt ekstremt (og fryktelig kjedelig..)

Har sluttet å se siste tiden snappen, alt handler seg om reklame , og samme sminke greie hele tiden . Tror de fleste har skjønt hvordan skal vaske ansiktet  i hvilken rekkefølge … 

Også er veldig imponert over enkelte som akkurat kjøpte den nye serier da lansert for noen uker siden og snakker så høyt om det, mirakel . Trodde det tar minst 3 mnd før en kan se forandring i huden. Etter 3 dager tvilsomt , da må ha en plettfri hud 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkemamsen skrev (6 timer siden):

Hva som skjer med Tina ? Før var hun morro å følge og nå er det bare reklame hele tiden . Kan hadde fått fler følger hvis ho skrev mer om huskjøp/salg, hverdag osv 

Reklame drar inn penger..huset skal vel betales

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har tina snakket om eksen sin og hvordan han utsatte henne for vold. Bra ting kommer frem, er mer vanlig enn hva man skulle tro. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerteskjærende å lese alle de svarene hun har fått, og deler på snap nå. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruK skrev (7 timer siden):

I dag har tina snakket om eksen sin og hvordan han utsatte henne for vold. Bra ting kommer frem, er mer vanlig enn hva man skulle tro. 

Greit å understreke at dette ikke gjelder Stian. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hører aldri hva hun sier. Hun snakker plagsomt lavt. Jeg ser bare tenner og hører s’er og smatting. Har sluttet å følge med. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (1 time siden):

Greit å understreke at dette ikke gjelder Stian. 

Enig! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruK skrev (10 timer siden):

I dag har tina snakket om eksen sin og hvordan han utsatte henne for vold. Bra ting kommer frem, er mer vanlig enn hva man skulle tro. 

Det er vell ikke første gang hun forteller den historien. Er ganske mange influensere som benytter seg av å legge ut sin voldshistorie en gang til nå etter dette med Marius. For all del fint at de deler. Men det blir jo også en form for clicbate for nå har de en grunn for å fortelle det flere ganger. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, veslemy2006 said:

Det er vell ikke første gang hun forteller den historien. Er ganske mange influensere som benytter seg av å legge ut sin voldshistorie en gang til nå etter dette med Marius. For all del fint at de deler. Men det blir jo også en form for clicbate for nå har de en grunn for å fortelle det flere ganger. 

Fikk ikke inntrykket av at hun delte for clickbate. Mer for å synliggjøre for et stort samfunnsproblem dette er, og hvor viktig det er at det snakkes om. Er det noe man skal kunne bruke en plattform til må det jo være nettopp slike ting som faktisk er ganske viktig. I tillegg lar hun folk få dele si historie i helgen, og man ser jo hvor mange som faktisk har opplevd psykisk og fysisk mishandling. Tina er for meg en av de beste influencerene som er der ute nå.

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...