Gå til innhold

Tinasbeltann på snap


Viki6

Anbefalte innlegg

Har fulgt Tina (kona til Staysman) litt på Mammahjerter og på hennes egen snap noen uker. Har hatt inntrykk av at hun var trivelig, så litt gøy å følge henne, når jeg kjeder meg. 

Men nå reklamerer hun bare for at hun er på fylla fjerde dag på rad. Ikke helt vanlig for voksne, etablerte folk med mange dager på rad på fylla vel? 

Er det noen her som har fulgt henne lenge, og vet om det er sånn hun pleier å være på Snap? Og syns dere i såfall at hun passer i Mammahjerter? Tror nok bare jeg slutter å følge henne, men hadde vært spennende å høre fra dere som kjenner mer til henne om hvordan hun er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Er en annen tråd om henne HER 😉

Takk, nå har jeg lest den. Har mistet sansen for henne, så skal slutte å følge henne på snap. Men greit å se at andre reagerer. Syns det er litt rart at hun får være på Mammahjerter når hun selv sier at hun er på fylla flere dager på rad. I mitt hode så er voksne mødre som er på fylla flere dager på rad periodedrankere, altså delvis alkoholikere. Men er jo ikke min sak da. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Viki6 skrev:

Takk, nå har jeg lest den. Har mistet sansen for henne, så skal slutte å følge henne på snap. Men greit å se at andre reagerer. Syns det er litt rart at hun får være på Mammahjerter når hun selv sier at hun er på fylla flere dager på rad. I mitt hode så er voksne mødre som er på fylla flere dager på rad periodedrankere, altså delvis alkoholikere. Men er jo ikke min sak da. 

Veldig spesielt ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Viki6 skrev:

Takk, nå har jeg lest den. Har mistet sansen for henne, så skal slutte å følge henne på snap. Men greit å se at andre reagerer. Syns det er litt rart at hun får være på Mammahjerter når hun selv sier at hun er på fylla flere dager på rad. I mitt hode så er voksne mødre som er på fylla flere dager på rad periodedrankere, altså delvis alkoholikere. Men er jo ikke min sak da. 

Nei, det er ikke din sak. Men du gjorde det til din sak likevel? 😂

Jeg tenker hun er en god mor og en god samfunnsborger. Synes du hun feiler der? Fordi hun fester med venninner noen dager i måneden uten at barnet er til stede? 

 Å kalle noen delvis alkoholiker er ganske drøyt. Enten er du det eller ikke, du er det ikke delvis. Eller mener du at hun er periodedranker? At hun er på tur med venninner der det er mye alkohol flere dager på rad, definerer nok henne ikke som alkoholiker. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ellevill skrev:

Nei, det er ikke din sak. Men du gjorde det til din sak likevel? 😂

Jeg tenker hun er en god mor og en god samfunnsborger. Synes du hun feiler der? Fordi hun fester med venninner noen dager i måneden uten at barnet er til stede? 

 Å kalle noen delvis alkoholiker er ganske drøyt. Enten er du det eller ikke, du er det ikke delvis. Eller mener du at hun er periodedranker? At hun er på tur med venninner der det er mye alkohol flere dager på rad, definerer nok henne ikke som alkoholiker. 

Hun skriver jo gang på gang at hun er på fylla. Da er det ikke snakk om et glass vin til maten. Men ikke mitt problem, jeg slutter bare å følge henne på snap 🙂. Spurte bare her for å høre om det pleide å være mye sånt på henne, og fikk svar. Noen vokser aldri ut av russedressen 😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Viki6 skrev:

Hun skriver jo gang på gang at hun er på fylla. Da er det ikke snakk om et glass vin til maten. Men ikke mitt problem, jeg slutter bare å følge henne på snap 🙂. Spurte bare her for å høre om det pleide å være mye sånt på henne, og fikk svar. Noen vokser aldri ut av russedressen 😉

Jeg følger henne og synes ikke det er mye fyll. Hun drikker mer enn meg, men jeg drikker tilnærmet aldri. 

Jeg velger å fokusere på at hun har bygget opp sin egen arbeidsplass, tar seg av dyr (omplassering og beredskap), har åpenhet rundt kropp, har en gode dose humor og jeg oppfatter henne som en god mor. Jeg synes hun er en interessant person med guts og pågangsmot. Jeg har ikke lyst til å være så «kjerring» at jeg skal pirke borti alt ved andre som ikke er fullstendig kompatibelt med mitt liv, så lenge det ikke skader noen. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ellevill skrev:

Jeg følger henne og synes ikke det er mye fyll. Hun drikker mer enn meg, men jeg drikker tilnærmet aldri. 

Jeg velger å fokusere på at hun har bygget opp sin egen arbeidsplass, tar seg av dyr (omplassering og beredskap), har åpenhet rundt kropp, har en gode dose humor og jeg oppfatter henne som en god mor. Jeg synes hun er en interessant person med guts og pågangsmot. Jeg har ikke lyst til å være så «kjerring» at jeg skal pirke borti alt ved andre som ikke er fullstendig kompatibelt med mitt liv, så lenge det ikke skader noen. 

Du må gjerne syns at jeg er kjerring 🙂. Regner med at du hadde syns at det var helt ok om mannen din tok seg en 4-dagersfylla. Eller moren din, eller sjefen din. Vi har nok bare helt forskjellig syn på det, og det er greit. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Viki6 skrev:

Du må gjerne syns at jeg er kjerring 🙂. Regner med at du hadde syns at det var helt ok om mannen din tok seg en 4-dagersfylla. Eller moren din, eller sjefen din. Vi har nok bare helt forskjellig syn på det, og det er greit. 

Hva sjefen min gjør i sin fritid, blander jeg meg ikke borti så lenge det ikke er ulovlig eller at personen mangler folkeskikk. Det er heller ikke det som er poenget. 

Om noen jobber hardt til vanlig og er et sympatisk og pliktoppfyllende menneske/borger/mor/far/venn, og i ferien tar seg en jentetur eller guttetur på en hytte, der dagene går med til drikking, spising, latter, litt turer og skravling i noen dager før man vender hjem til hverdagen, skulle jeg da virkelig unnet både mann og mor det.

Om turen gikk til et sted der man er pådriveren for sanseløs fyll til plage for ansatte, andre gjester, tilgrising, hærverk, utroskap.... Det er selvfølgelig uakseptabelt. Men dette Tina viser, er jo ikke noe slikt, selv om det høres slik ut på deg. 

Jeg drikker knapt selv, og har ikke mye alkohol rundt meg i hverdag, ferier eller helger. Men skjønner godt om noen vil ta seg en skikkelig fest en gang i blant. Herregud.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ellevill skrev:

Hva sjefen min gjør i sin fritid, blander jeg meg ikke borti så lenge det ikke er ulovlig eller at personen mangler folkeskikk. Det er heller ikke det som er poenget. 

Om noen jobber hardt til vanlig og er et sympatisk og pliktoppfyllende menneske/borger/mor/far/venn, og i ferien tar seg en jentetur eller guttetur på en hytte, der dagene går med til drikking, spising, latter, litt turer og skravling i noen dager før man vender hjem til hverdagen, skulle jeg da virkelig unnet både mann og mor det.

Om turen gikk til et sted der man er pådriveren for sanseløs fyll til plage for ansatte, andre gjester, tilgrising, hærverk, utroskap.... Det er selvfølgelig uakseptabelt. Men dette Tina viser, er jo ikke noe slikt, selv om det høres slik ut på deg. 

Jeg drikker knapt selv, og har ikke mye alkohol rundt meg i hverdag, ferier eller helger. Men skjønner godt om noen vil ta seg en skikkelig fest en gang i blant. Herregud.

Bare en siste oppklaring her. Spørsmålet mitt var om ei jeg fulgte på snap snappet mye om fyll, for i såfall gadd jeg ikke følge henne lenger. Fikk svar her, og link til en annen tråd. Sluttet å følge henne, og verre var det ikke 🙂. Jeg kjenner ingen voksne familiemennesker som skryter offentlig av at de er på fylla for x antall dag. For meg er det bare merkelig og rart. Det er forskjell på et par drinker hver dag på ferie og å si at man går på fylla. Men hun er ikke en del av mitt liv. Hun kan drikke til hun spyr uten at jeg bryr meg. For jeg kan bare slutte å følge 🙂. Har egentlig ikke mer å si om dette, for jeg fikk svar på det jeg lurte på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 30.6.2020 den 7.27, Viki6 skrev:

Bare en siste oppklaring her. Spørsmålet mitt var om ei jeg fulgte på snap snappet mye om fyll, for i såfall gadd jeg ikke følge henne lenger. Fikk svar her, og link til en annen tråd. Sluttet å følge henne, og verre var det ikke 🙂. Jeg kjenner ingen voksne familiemennesker som skryter offentlig av at de er på fylla for x antall dag. For meg er det bare merkelig og rart. Det er forskjell på et par drinker hver dag på ferie og å si at man går på fylla. Men hun er ikke en del av mitt liv. Hun kan drikke til hun spyr uten at jeg bryr meg. For jeg kan bare slutte å følge 🙂. Har egentlig ikke mer å si om dette, for jeg fikk svar på det jeg lurte på. 

🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Eh...snakker vi om samme Tina? Har fulgt henne noen måneder nå og alt jeg er, er imponert over alt hun rekker å gjøre. I sommer har jeg sett henne drikke på Snapchat to ganger. Ene var med resten av mammahjerter i mai og andre var når sønnen hennes var på tur med mormor(?) i juni og hun dro ut i Oslo 1-2 kvelder og dro på hytta med Anna(fra mh) og et par til samme helg. Delvis alkoholiker? Noen av dere må virkelig skjerpe dere. Å greie å drikke flere dager på rad er ikke noe som gjør en til alkoholiker. Hun driver en vellykket salong, reiser land og strand for å utdanne andre, er er en støttende kone for Stian, har ansvaret for sønnen deres for det meste alene, finner på mye gøy med sønnen, er engasjert innen dyrevelferd(som fosterhjem for både katter og ekorn), flink på kjøkkenet(og viser man både kan kose seg og spise sunt), tar opp viktige temaer når hun vlogger(som f.eks selvfølelse og å trives i eget selskap), har godt forhold til familien sin og viser mye omsorg for vennene sine. Jeg syns hun framstår som ei oppegående jente med mye bein i nesa, men som også har humor og beina godt planta på bakken. Hun er ikke en A4 gift mor på nesten 30, men må vi alle være det? Hun virker lykkelig og det virker som om hun gjør sitt for at de rundt henne også skal ha det bra. Er ikke det evig nok?

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Leila87
Peak skrev (På 21.4.2021 den 20.42):

Min favoritt der inne ☺️ Egentlig kun derfor jeg følger snappen! 

Samme her 😄 Virker som familien hennes har funnet sin måte å leve på, og at de trives med det. Gøy å se at ikke alle lever a4 livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Leila87 skrev (På 1.5.2021 den 23.50):

Samme her 😄 Virker som familien hennes har funnet sin måte å leve på, og at de trives med det. Gøy å se at ikke alle lever a4 livet.

Enig 😍 synes Tina er rååå

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Inochan skrev (På 13.5.2021 den 17.31):

Enig 😍 synes Tina er rååå

 

Enig!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...