Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

kjenner meg litt igjen. min presterer for eksempel å labbe inn med sko, helt inn på kjøkkenet altså, 5 minutter etter at jeg har vasket gulvet... grr... da blir jeg suuur! Men tror du han vasker etter seg da? det må jeg gjøre "hvis jeg vil ha det sånn" (rent altså), jeg vil det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snill du rosin.. Ja de skjønner ikke helt de mennene..

Har sagt til han at nå som jeg jobber fullt må han hjelpe til. Men hvem er det som snorker? Og om jeg ber om noe så blir det tatt som masing. Men sannheten er at det er desperasjon... Og nå orker jeg ikke mer

Gjør ikke en dritt mer ikveld, det får bare se jævlig ut... :ler:

Men jeg får legge meg nå, dere får sove godt da, dere som er her inne!!!

:klem: til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Kl 0437 søndagsengel?? Da sov jeg godt, og nå sitter jeg på jobb. Blir vel en rolig dag, selv om jeg har nok å gjøre..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halla girls!!

Ja jula kom allikevel, selv om jeg ikke har fått tatt julerengjøringen i år :overrasket: . Trodde jo at jeg skulle jobbe 30% fram til jul, mens det isteden har vært 100%. Derfor har juleforberedelsene lidd..

Ja, så har jeg ikke fått så mye hjelp av sambo heller.. Bortsett fra idag :hoppe: Jeg var jo skikkelig irritert i går, og da jeg kom hjem fra jobb var gang strøken, kjøkken og stuegulvet vasket, badet strøkent og soveromsgulvet var rydda og vaska...

Gav han en stooor klem da han kom hjem... Hadde aldri i verden trodd det. Så idag har jeg tatt kjøkkenet, og ikke stressa. Det har vært så utrolig deilig. Har nesten lyst til å legge meg nå jeg...

Gleder meg ikke som en unge til i mårra, men det får bare være. Skal være hos søstera til sambo, med barna der, svigermor og foreldra til søsteras mann. :ler: (tunga rett i munn). Foreldra til søsteras mann er bare helt grusomme.. Jeg liker meg best hjemme sammen med min familie jeg, men skjønner jo at vi må dele på.. Derfor gleder jeg meg massse til neste år, for da er vi samla igjen!! Foreldra mine, søsknene mine og deres respektive...

Nei, jeg lurer på hva jeg skal finne på jeg, men vet at jeg ikke skal stresse iallefall..

Ha en god jul alle sammen da!! Har lagt igjen hilsen i mange bøker, men dersom du føler deg forbigått så får du en jule :klem: her...

:nisse::nisseblunk::nissekonekyss::nissevink::nissekonekyss::nisseblunk::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse :hjerte:

God jul helt fra nordnorge :kyss:

Kanskje kommer nissen i kveld! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klemmer og hilsner alle sammen!!! :klem:

Ja da var julaften over, og vi er nå over i 1.dag. Julaften i går feriret vi hos samboers søster. Forrige gang vi var der ble jeg litt positivt overrasket over å være der, det var litt kosligere en jeg hadde trodd. Men jeg må være helt ærlig og si at i år var det nesten helt pyton... :sjenert:

Maten var grei nok den, men smaker jo ikke som mamma sin da... Satt som sild i tønne rundt bordet, og hun som jeg ikke likte startet selvfølgelig å snakke om hvordan de har det i den tredje verden, at det er så mange som har det værre en oss og sånn.

Pakkene startet vi på ca en halv time etter maten. Greit nok. Men jeg har lissom fått smaken på å dele ut en 3 gaver om gangen jeg da. Så blir det ikke så stress!! Og da ser man hva de andre får og sånn. Men neida, her gikk det i turbofart :overrasket: . Mens man pakka opp en pakke kom det en annen flyvende gjennom luften. Og jeg aner ikke hva de andre rundt meg fikk. Ble helt stressa, og synes det nesten var motbydelig...

Snakka litt med sambo på vei hjem, for jeg spurte han om han også følte det som er vanlig, at man trives hos sin egen familie bedre. Sambo vet at når vi er hos hans familie, er det kun plikt for meg. Men han sa at for han spilte det absolutt ingen rolle hvor han var... Jeg må si jeg var glad da vi kjørte hjemover. Leit at det skal være sånn, men er jo forskjellige familier.

Fikk dette i gaver, både sambo og jeg

2 sett med sengetøy

håndler i rosa og turkis

pledd

4 ola bukser

ildfastform

nuppefjerner

superundertøy

skjorte

duk

trådløs værstasjon

madonna cd

2 turkise firkantet talerkener

turkist sjal, tynt

Tror det var det....

Gleder meg til i morgen, for da skal vi inn til søs i oslo. Bror og hans familie og mamma og pappa kommer også... Blir lyspunktet mitt det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL ISS :)

Dere hadde det slik med pakker dere og :ler: Fikk ikke med meg hva de andre fikk jeg heller... Det fløy jo pakker i lufta både hit og dit. Så plutselig var det stopp : "Er det ikke fler igjen?" Joda... Så ble pakkene kastet rundt i et helt stort kaos! Tror jeg skal være oppleser neste år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så dumt at du følte det sånn på julaften! Skjønner at du ikke likte det med gavene, her åpner vi én og én så alle kan se hva de andre får. Det hørtes jo positivt ut at samboeren din ikke bryr seg så mye om hvor han feirer jul, da. Kanskje dere kan være oftere hos din familie ;) Håper du koser deg med familien i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk i like måte Linkri!

Søndagsengel: Vi har slappa av hjemme idag, men skal være sammen hele familien min i mårra da!! Gleder meg til det!!

Ja er jo mye koseligere å ta seg god tid til å pakke opp, enn å få alle slengt rundt i lufta på en gang. Blir bare stress av det, ikke julestemning...

Blir nok til at vi er annenhvert år uansett, for de vet jo ikke at jeg ikke vil være der :sjenert: . Da tror de vel at jeg ikke liker dem eller noe.. Så må nok bare holde ut..

Håper dere har hatt en fin julefeiring dere og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...