Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måtte inn på nettet igjen, fordi det plutselig hadde snødd :overrasket:

Og sambo brøyter jo, så jeg måtte sjekke værmeldinga.. Men det er jo ikke meldt noe snø, så trolig blir det ikke brøytemengder... Det betyr ikke at han ikke må stå opp og sjekke sånn i 4 tiden i natt..

Glad det ikke er meg som brøyter. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mannen din som pleier å brøyte veien her nede og sperre hele innkjørselen min med to meter snø?!! :frustrert:

Neida.. :ler: Bra noen tar seg av veiene. Men tviler også på at det blir så mye mer snø nå. ;)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haalloooo iss :kose:

Ja, da var det noen sider å lese igjennom, nok en gang. Er så koselig i boka di, alltid fart her :) Ser mannen prøver å pingle unna bare pga av litt omgangssjuke, nei det går ikke an, du får si til'n at det får'n tåle! ;) Hehe, neida bare tuller, men så utrolig kjedelig akkurat i disse EL tider da!! :sur: Forhåpentligvis er EL litt sen da, så kanskje dere rekker det, håper det :klem:

Det var artig å se at det var øl og baileys som ble inntatt hos leieboeren, mine yndlingsdrikker :tommelsmil: Men baileys'en må være i kaffe for meg da, naammm :sikle:

Nå suser jeg videre, og ser om jeg rekker flere bøker før vi skal på juleshopping

:gave:

- see ya -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

God natt iss.

:sove::klem:

Jeg sov som en engel!! Ha en fin natt du og Linnea!

Er det mannen din som pleier å brøyte veien her nede og sperre hele innkjørselen min med to meter snø?!! :frustrert:

Neida.. :ler: Bra noen tar seg av veiene. Men tviler også på at det blir så mye mer snø nå. ;)

God natt!

Helt rett! Ble ikke mer snø nei. Men vi har nok ikke to meter snø her nei! :ler:

Haalloooo iss :kose:

Ja, da var det noen sider å lese igjennom, nok en gang. Er så koselig i boka di, alltid fart her :)  Ser mannen prøver å pingle unna bare pga av litt omgangssjuke, nei det går ikke an, du får si til'n at det får'n tåle! ;) Hehe, neida bare tuller, men så utrolig kjedelig akkurat i disse EL tider da!! :sur:  Forhåpentligvis er EL litt sen da, så kanskje dere rekker det, håper det :klem:

Det var artig å se at det var øl og baileys som ble inntatt hos leieboeren, mine yndlingsdrikker :tommelsmil: Men baileys'en må være i kaffe for meg da, naammm :sikle:

Nå suser jeg videre, og ser om jeg rekker flere bøker før vi skal på juleshopping

:gave:

- see ya -

Alltid like hyggelig!! Ja mannen pingler unna, men det er vel sånn at vi jenter ofte tar prøve ting litt mer seriøst og nært enn menn?? Jeg har kaffe i baileysen jeg da, ikke baileysen i kaffen.. Omvendt blandingsforhold... :sjenert: Det er godt det!!

Ellers er jeg i skikkelig dårlig humør idag.. :frustrert: Tenker på alt og tolker ting helt sikkert feil.. Hmmm.. Er nok sliten og lei...

Tror jeg må legge meg tidlig i dag, og dra og trene i mårra etter jobb. Da pleier ting å bli så mye bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers er jeg i skikkelig dårlig humør idag..  :frustrert:  Tenker på alt og tolker ting helt sikkert feil.. Hmmm.. Er nok sliten og lei...

Tror jeg må legge meg tidlig i dag, og dra og trene i mårra etter jobb. Da pleier ting å bli så mye bedre....

Høres ut som om du trenger en :klem: Håper dagen i morra blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer!!

Har vel helt glemt å skrive om jobbtilbudet jeg har fått. Har fått tilbud om en "prosjekt" stilling i en barnehage, som jeg kan kombinere med stillingen jeg har idag. Men de tilbød meg kun fagarbeider lønn. Og for meg er det uaktuelt når jeg idag har minstelønn som treårig høgskoleutdannet.

Så nå skriver jeg mail til barnehagen at jeg har krav om å få minstelønn for treårig høgskoleutdanning. :sjenert: Har aldri krevd noe jeg, så er litt spent.. Men føler at jeg må, fordi jeg kan ikke si ja til mindre lønn. Da vil det heller være lønnsomt for meg å være tilgjengelig som tilkallingsvikar på ulike steder....

Vanskelig dette her.. Men vi får se hva de svarer... Mitt første jobbtilbud!! Sånn utenom her som jeg gikk rett fra praksis da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende, da! Bra at du skrev brev til dem, synes jeg. Det er typisk jenter/damer å bare ta til takke med det man blir tilbudt. Flink var du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med jobbtilbud og forhandlinger. Jeg sier bare en ting: STÅ PÅ KRAVA! Håper formen er tipp-topp igjen også og at du har fått hvilt ut i helga.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så glad jeg ble!!! :hoppe: Dere er snille dere...

Skrev mail til dem, men fikk svar at de hadde ikke ressurser til å gi meg den lønna.. Så det var jo dumt da.. Men er stolt fordi jeg krevde jeg, er så lett å ta til takke med det man får lissom. MEN ho har ringt meg tilbake en gang, så kanskje ho ringer igjen??? :ler:

Jeg får heller være disponibel her jeg jobber, og gi lyd fra meg til andre steder at jeg finnes og at jeg kan gjøre en god jobb på kort varsel! Hehe, vi får nå se om jeg får noe..

Ble sååååå glad over å se at dere støtta meg atlså... Er jo litt rart å si nei takk... Men jeg kan jo ikke jobbe gratis heller...

Nei nå må jeg kjøre hjemover, skal trene også idag..

Sambo brøyter!! Må le, for her jeg sitter regner det... Kanskje det er hvitt når jeg kommer hjem??

Nei nå MÅ jeg kjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...