Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble ikke noe kg igår, men får ta meg en runde nå før jeg starter å jobbe :sjenert:

Sååå deilig å se tantebarn 1 igjen da!! De bor litt lenger unna, og da får man ikke sett hverandre så ofte.. Pappa var også hjemme, så det var så koselig atte.

Nei, må ta en mini dagbok runde.. Tilgi meg om jeg ikke legger igjen spor overalt.. Kommer sterkere tilbake til helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og Hannen!!!!

Huff, jeg kjenner en hodepine som sniker seg innpå.. Har prøvd å dytte den vekk med paracet da men.. ligger og murrer allikevel. Jeg er egentlig en skikkelig cola-drikker, men drakk nesten ikke noe i går og ingenting idag.. Tenkte det kanskje kunne være at kroppen skrek etter cola, så nå har jeg tatt meg en liten boks.. Er mye flinkere for tiden til å drikke annet en cola..

Vi får se om det hjelper med sukker. Vil ikke ha hodepine når vi skal ha juleverksted :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst å bli med meg og Søndagsengel? på cafe tur lørdag? sånn kvart på ett/et? Helst i Østfoldhallen for jeg har ingen bil i Fredrikstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det tror jeg faktisk skal gå!! Kommer ikke på noe annet som jeg skal... men jeg er litt distre fortiden. Skal tenke etter i kveld jeg, så jeg ikke sier noe jeg ikke kan!!

Men har veldig lyst!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepinen forsvant, regner med at paraceten virket.. Og juleverkstedet ble litt hektisk, men koselig!! Laga en sånn pakke fra panduro med tre høynisser eller hva de het.. Kjempefine!!

Jeg sniker meg til en kg pause når mor og far ser på nyheter og søs legger lille gutt.. :ler: Så plutselig er jeg borte igjen..

Jeg gleder meg til helga nå, er skikkelig sliten... Bare en dag igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg kjenner en hodepine som sniker seg innpå.. Har prøvd å dytte den vekk med paracet da men.. ligger og murrer allikevel. Jeg er egentlig en skikkelig cola-drikker, men drakk nesten ikke noe i går og ingenting idag.. Tenkte det kanskje kunne være at kroppen skrek etter cola, så nå har jeg tatt meg en liten boks.. Er mye flinkere for tiden til å drikke annet en cola..

Vet du, det er kjempekjip å si det, men hvis man pleier å drikke masse cola eller kaffe, og så lar man være og drikke det en dag, så får man hodepine fordi man har koffeinabstinenser... Helt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor :klem: til Iss for gode julegaveforslag!

Og så var det Ninjas tur.. :briller2:

:kys_2: :kys_2: :kyss::kyss: Nuss nuss nuss til Cheri!

(nå tror jeg Ninja må ta seg en kald dusj.... :dusje: ) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn! Da blir det litt kg tid, lenge siden jeg har satt meg ned nå...

Skytte: Hyggelig å se deg igjen!! :hoppe: Skal straks løpe inn i boka di....

Fantus: Jeg vet :sjenert: Er nok avhengig av cola.. Drikker ikke kaffe, så det er der jeg er avhengig av koffein.. Blir endel cola om dagen ja....

Cons: Takk for klem og :klem: tilbake!!

Sånn girls, nå er det litt kg tid... Hadde håpet på litt :humpe: men plutselig ble sambo dårlig... kom visst begge veier.. Har jo ikke blitt noe som helst på oss denne uka. Så spørs om denne ppen er "the one" lissom..

Igår kveld satt vi en gjeng oppe (sambo sov på soffan da) hos leieboeren og tok noen øl og baylies da. Det var kjempekoselig!! De har jo vært i Thailand i to uker, og kom hjem om lørdag, men jeg har jo bare vært ute og flydd siden da.. Så det var så deilig å roe ned her hjemme i går. Leieboeren blir like full som alltid, og hva er det med gutter og pupper spør nå jeg :ler::ler:

Sambo og jeg spiste taco oppe hos han og guttungen hans istad da. Det var kjempekost. Etter maten gikk sambo og jeg ned, mens de raste videre til en annen kamerat. Jeg skal jo bake pepperkaker i mårra, så må være opplagt!!

Nå skal jeg ta meg en dagbok runde, for det trengs!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld iss!

Så koselig dere har hatt det ja! Men synd at mannen ble dårlig..Er så ekkelt med sånn omgangssyke.

Men når har du ikm da?! Er ikke helt oppdatert jeg..Men blir spennende å se hva som skjer!! Føler meg litt alene på desemberlista.....Så kom gjerne etter!!

Forresten veldig koselig det du skrev i boka mi!

-Og lykke til med pepperkakene imorgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ja ikm ja.. hehe Er nok senere i desember det, for syklusene mine er litt rare tydeligvs!

Men jeg tror jeg har el i disse dager, men kan jo ikke bli spire uten :humpe: Så vi får se!!

Jeg skal melde meg på desember listen jeg vettu snuppa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...