Gjest Sabia Skrevet 14. desember 2005 #341 Del Skrevet 14. desember 2005 ***Oppdaterer meg bare litt*** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #342 Del Skrevet 15. desember 2005 Ble ikke noe kg igår, men får ta meg en runde nå før jeg starter å jobbe Sååå deilig å se tantebarn 1 igjen da!! De bor litt lenger unna, og da får man ikke sett hverandre så ofte.. Pappa var også hjemme, så det var så koselig atte. Nei, må ta en mini dagbok runde.. Tilgi meg om jeg ikke legger igjen spor overalt.. Kommer sterkere tilbake til helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. desember 2005 #343 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) *legger igjen et ganske så stort spor* (``) (spor) Endret 15. desember 2005 av cons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 15. desember 2005 #344 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg er innom og leser litt jeg . Ha en flott førjulsdag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #345 Del Skrevet 15. desember 2005 Du og Hannen!!!! Huff, jeg kjenner en hodepine som sniker seg innpå.. Har prøvd å dytte den vekk med paracet da men.. ligger og murrer allikevel. Jeg er egentlig en skikkelig cola-drikker, men drakk nesten ikke noe i går og ingenting idag.. Tenkte det kanskje kunne være at kroppen skrek etter cola, så nå har jeg tatt meg en liten boks.. Er mye flinkere for tiden til å drikke annet en cola.. Vi får se om det hjelper med sukker. Vil ikke ha hodepine når vi skal ha juleverksted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. desember 2005 #346 Del Skrevet 15. desember 2005 Lyst å bli med meg og Søndagsengel? på cafe tur lørdag? sånn kvart på ett/et? Helst i Østfoldhallen for jeg har ingen bil i Fredrikstad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #347 Del Skrevet 15. desember 2005 Ja det tror jeg faktisk skal gå!! Kommer ikke på noe annet som jeg skal... men jeg er litt distre fortiden. Skal tenke etter i kveld jeg, så jeg ikke sier noe jeg ikke kan!! Men har veldig lyst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #348 Del Skrevet 15. desember 2005 Hodepinen forsvant, regner med at paraceten virket.. Og juleverkstedet ble litt hektisk, men koselig!! Laga en sånn pakke fra panduro med tre høynisser eller hva de het.. Kjempefine!! Jeg sniker meg til en kg pause når mor og far ser på nyheter og søs legger lille gutt.. Så plutselig er jeg borte igjen.. Jeg gleder meg til helga nå, er skikkelig sliten... Bare en dag igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. desember 2005 #349 Del Skrevet 15. desember 2005 *tippe tappe tippe tappe* gjennom boka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 15. desember 2005 #350 Del Skrevet 15. desember 2005 Huff, jeg kjenner en hodepine som sniker seg innpå.. Har prøvd å dytte den vekk med paracet da men.. ligger og murrer allikevel. Jeg er egentlig en skikkelig cola-drikker, men drakk nesten ikke noe i går og ingenting idag.. Tenkte det kanskje kunne være at kroppen skrek etter cola, så nå har jeg tatt meg en liten boks.. Er mye flinkere for tiden til å drikke annet en cola.. ← Vet du, det er kjempekjip å si det, men hvis man pleier å drikke masse cola eller kaffe, og så lar man være og drikke det en dag, så får man hodepine fordi man har koffeinabstinenser... Helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. desember 2005 #351 Del Skrevet 15. desember 2005 Minn meg på å ta med testene da, hvis vi skal treffes på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. desember 2005 #352 Del Skrevet 16. desember 2005 Stor til Iss for gode julegaveforslag! Og så var det Ninjas tur.. :kys_2: :kys_2: Nuss nuss nuss til Cheri! (nå tror jeg Ninja må ta seg en kald dusj.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. desember 2005 #353 Del Skrevet 16. desember 2005 Vi sees i morgen da!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #354 Del Skrevet 17. desember 2005 Ja! Vi sees etterpå.. Husk testene... Gleder meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. desember 2005 #355 Del Skrevet 17. desember 2005 Ja! Vi sees etterpå.. Husk testene... Gleder meg.... ← Har lagt dem fram! Gleder meg jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #356 Del Skrevet 17. desember 2005 Sånn! Da blir det litt kg tid, lenge siden jeg har satt meg ned nå... Skytte: Hyggelig å se deg igjen!! Skal straks løpe inn i boka di.... Fantus: Jeg vet Er nok avhengig av cola.. Drikker ikke kaffe, så det er der jeg er avhengig av koffein.. Blir endel cola om dagen ja.... Cons: Takk for klem og tilbake!! Sånn girls, nå er det litt kg tid... Hadde håpet på litt men plutselig ble sambo dårlig... kom visst begge veier.. Har jo ikke blitt noe som helst på oss denne uka. Så spørs om denne ppen er "the one" lissom.. Igår kveld satt vi en gjeng oppe (sambo sov på soffan da) hos leieboeren og tok noen øl og baylies da. Det var kjempekoselig!! De har jo vært i Thailand i to uker, og kom hjem om lørdag, men jeg har jo bare vært ute og flydd siden da.. Så det var så deilig å roe ned her hjemme i går. Leieboeren blir like full som alltid, og hva er det med gutter og pupper spør nå jeg Sambo og jeg spiste taco oppe hos han og guttungen hans istad da. Det var kjempekost. Etter maten gikk sambo og jeg ned, mens de raste videre til en annen kamerat. Jeg skal jo bake pepperkaker i mårra, så må være opplagt!! Nå skal jeg ta meg en dagbok runde, for det trengs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #357 Del Skrevet 17. desember 2005 Takk Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. desember 2005 #358 Del Skrevet 17. desember 2005 God kveld iss! Så koselig dere har hatt det ja! Men synd at mannen ble dårlig..Er så ekkelt med sånn omgangssyke. Men når har du ikm da?! Er ikke helt oppdatert jeg..Men blir spennende å se hva som skjer!! Føler meg litt alene på desemberlista.....Så kom gjerne etter!! Forresten veldig koselig det du skrev i boka mi! -Og lykke til med pepperkakene imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #359 Del Skrevet 17. desember 2005 ja ikm ja.. hehe Er nok senere i desember det, for syklusene mine er litt rare tydeligvs! Men jeg tror jeg har el i disse dager, men kan jo ikke bli spire uten Så vi får se!! Jeg skal melde meg på desember listen jeg vettu snuppa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 17. desember 2005 #360 Del Skrevet 17. desember 2005 Hei Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg