Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Hellu!!

Innom og sniktitter litt her jeg! Og bukker og takker for koselig besøk og hilsen i boka mi! Alt besøk er godt besøk :)

Ønsker dere masse lykke til med prøvingen! Ikke la det slite dere ut....!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Kom akkurat på at da jeg leste gjennom dagboken i går så var det noe du ville minnes på som skulle skje den 8. desember! Husker ikke hva det var, du får bla deg tilbake i boken din og se hvis du ikke husker det selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina: :klem: tilbake....

Fantus: Jeg trykka fram og tilbake jeg :sjenert: Så fikk jeg med meg litt på begge steder..

Fluesopp: Drøm søtt du og!! :klem:

Geri: :vinke: Alltid hyggelig at du er innom!!!

Mathea: Så koselig at du finner veien tilbake hit. Enig i at Tufte gutta er både morsomme og gode.. Akutten er bra det og!

Skytte: Du har virkelig vært savnet atlså!! :klem: Vi sliter oss ikke ut, og prøver å ha en distanse til det.. For å ikke gå så følelsesmessig inn i det før det skjer.. :klem:

Hulderjenta: Det er så koselig å se at du titter innom med jevne mellomrom.. Vil gi deg en stooooor :klem: Stemmer!! Bra du minnet meg på det, det er David Letterman jeg vil se.. Oprah kommer på besøk.. :ler:

Fantus: Hei på deg :vinke: Jeg har hatt en strålende tirsdag, og jeg ønsker deg en flott onsdag...

Ja alle snuppelurer, ikke blitt mye kg idag.. Jeg rydder og vasker og styrer.. Har fått energi jeg se. Hvem av dere er skyld i det??? Så nå må jeg forte meg tilbake.. Ser det er Amy på tv nå, men jeg er jo tross alt jente og har nok simultankapasitet. Så jeg får rydde, se på amy og titte innom kg..

:ler:

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alle snuppelurer, ikke blitt mye kg idag.. Jeg rydder og vasker og styrer.. Har fått energi jeg se. Hvem av dere er skyld i det??? Så nå må jeg forte meg tilbake.. Ser det er Amy på tv nå, men jeg er jo tross alt jente og har nok simultankapasitet. Så jeg får rydde, se på amy og titte innom kg..

:ler:

Jaggu er du flink altså, det skulle vært meg, men som du ser så satt jeg meg fast igjen, på kg, merkelige greier :ler: Jeg er jo jente jeg og, og har vanligvis simultankapasitet jeg og, men ikke når jeg er her tydeligvis :ler:

Siden du er inne i en så god stim, så skal du få et lite rim..

Simultakapasitet?

Var det det det het?

Det er hvertfall kjekt å ha,

når man skal gjøre huset bra!

Hvis du synes dette blei teit,

så er det egentlig litt leit.

For jeg har jobba ganske hardt,

og skrivi i en voldsom fart

Syns ikke det blei så værst knall,

det rimer i alle fall ;)

Jepp, jeg er sprø :ler::ler:

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!

Sitter på jobb og verden smiler til meg idag!! Nå er det jaggu godt å leve!!

Her er gode viber til den som vil ha:

:danse::danse::danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, jeg tar gjerne noen gode vibber idag!! Egentlig en fin dag, men gode vibber får man aldri for mange av :ler:

Ha en fin dag og kos deg masse!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Håper du har det fint på en onsdag!

Jeg baker til jul, men det spørs hvor mye som er igjen da!

Det smaker jo så godt jo :sjenert::ler:

HA en fin dag vennen, og kos deg med david da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Noe spesielt som har skjedd siden du er i så godt humør? Jeg måtte smile da jeg leste innlegget ditt. Det er tydelig at du har det bra i dag :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj..jammen så koselig det var i denne dagboken for tiden da!

En liten oppmuntring i eksamens-hverdagen min! :)

Ha en herrrlig kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere som har tittet innom og lagt igjen hilsen..

Jo da, det er deilig nå som jeg har litt mer selvtillitt med jobben. Vanskelig å gå inn på, men er nå deilig.. Tror jeg er veldig vekslende i selvtillitten nå som jeg er nyutdanna og ikke kjenner så mye til sakene. Kjenner jeg går i bølgedaler..

Charmina: David???? :ler:

Tenkte jeg skulle være flink å legge meg tidlig i dag og.. har gjort det i det siste, og merker at det er lettere å stå opp!! Så får vel fortsette den gode trenden...

I dag er det strøkent i stue/kjøkken og bad. Derfor tar jeg en lang kg-periode der jeg er innom alle dagbøkene jeg har i mine innlegg.. Deilig å få tid til å oppdatere seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæi Cheri.

Må vel inn hit og hilse pent på dæi siden du skrev så lang å fin hilsen til NiNJa og mæi. Det var koselig. Jæi har 3 jentepuser som nabo men pleier ikke å leike så mye med de. De er endel større enn mæi sjønner du.

Jæi har aldri smaka tunfisk. Skal spørre mamma om jæi kan få smaka det av ho en dag. Høre gått ut. :sikle:

Ellers så liker jæi åsså å drikke vann i dusjen. Jæi er alltid på badet om mårran når mamma og pappa steller seg. Digg å ligge på det varme badegulvet. Men mamma syns det er litt ekkelt at jæi drikker vannet i dusjen så hu pleier å lukke døra inn til dusjen når hu er ferdig..... :tristbla:

Skal bli koselig å bli kjent med dæi.

Klemz fra SoFUs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...