Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennende! Er vel nesten like spent som deg ;)

Ja, jeg er spent jeg nå!! Skal teste i mårra tidlig tenkte jeg, så da får vi se.. Enda ikke fått mensen.. :ler: Vet ikke åssen jeg skal tolke detta jeg...

God natt, og god tur i morgen :reise:

Takk på etterskudd!!!

Hei vennen

Er innom med en nattklem  :klem:

;) Snill du!!

Nå syntes jeg dagboken din var for langt ned på "mine innlegg", så nå måtte jeg inn og lage litt liv:

(måtte ta bort feste smileyne, snufs, var for mange. ida)

Ja, også litt babyvibrasjoner: 

Og helt tilslutt en  klem

Sov søtt!

'

:hoppe: Du er bare så snill da rosin! Takk for at du holdt ekstra liv i boka mi mens jeg shoppa.. Babyvibrasjon taes alltid imot med takk!!!!

Takk igjen, gir meg over for deg og dine kg-kunnskaper;)

Borte du da :(  Håper du har det koselig da :)

Savner deg her vettu

Næmmen Heisan! Så søt du er! savna meg du a!! Savna alle dere her inne jeg og!! Dagen er ikke den samme uten å kikke i boka di heisann! Hadde det kjempekoselig på tur...

Oi oi oi, heldig du da!! Gekås er veeldig gøy... Og tenk all den gøye julepynten de har nå... Må nok smøre meg med tålmodighet og vente til neste Gekås tur til sommeren :ler:  LITT harryfaktor der... men DU så gøy det er!!!

Håper du koste deg og gikk kjøpt masse gøy!!

:ler: Ja på gekås er det harryfaktor, MEN det er billig da! De har jo bygd ut så nå er det 20 000 km2 tror jeg. og 60 kasser :overrasket: Jeg har vært flink jente å shoppa nesten bare fornuftig. Fått meg masse nye klær da, men det trengte jeg virkelig. Resten av shoppinga er julegaver eller nødvendige ting som for eksempel tennbriketter og sånnt kjedelig stæsj.

Blir nok mer jul der nede snart, nå var det ikke så veldig! Noe nisser og julestæsj, men ikke som det er i midten av desember.. De har endelig fått sitteplasser og drikke inne i senteret, så etter jeg sluttet å røke slipper jeg å gå ut..

Det var like billig der som det pleier. ja det er jo harry, men veeeeldig morsomt! Må oppleves!!

Bare innom for å ønske deg en riktig god helg snuppeluppa! Inne hos meg feirer jeg 100 sider og har fått julekalender også. Og du er hjertelig velkommen innom :klem:

Søt du som tenker på meg!! Men jeg har nok gått glipp av starten av festen, men skal se om jeg får med meg nachspielet.. Sliten etter tur, men skal forte meg inn nå jeg! :klem:

Hei hei snuppa!

Spent å se resultatet på spiretesten da :ler::)

KOS DEG i helga  :klem:

Ja resultatet ja... Det kan bli spennende i mårra.. !!

Endelig hjemme.. Vi kjørte i går morges kl 0900 nedover. Fikk med oss noen timer med shopping i går ettermiddag, og sov på leilighet der nede. Vi var 6 stk i familien som dro med to biler.. I dag har vi også shoppa masse, mest julegaver for meg idag da...

Det var jeg som satt bak rattet hele veien hjem idag, og det var rett og slett jævlig. Så mye shopping blir man sliten av! Og da er det ikke bare bare å kjøre nøyaktig 4 timer hjem i mørket. Nå sitter jeg rett og slett og skriver i koma. Er så trøtt at jeg ikke får sove... Føler meg overkjørt..

MEN jeg må jo rett inn her på kg da vettu.. :roll:

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Nå er pp1 over. Idag kom TR endelig. Var jo endelig sånn at man kommer igang med neste ppp!!

Så da starter vi på blanke ark denne mnd! Håper det ikke snør når jeg får EL da :overrasket: Da blir det lite :humpe: fordi sambo brøyter døgnet rundt og er sliten...

MEN nå skal jeg i allefall ut og trene sammen med venninne M!! Det blir deilig. Og etter trening skal vi ut og shoppe julebordtøy. Jeg trenger bare en topp da, kjøpte et skjørt i Tyrkia..

Jeg skal jobbe fullt et par uker fremover da :hoppe: Ei på jobben er sykemeldt, så da ble jeg spurt!!! Det hadde jo passe strålende å bli gravid neste mnd da, for da får jeg øka månedslønna mi den mnd.. Tror dere har sendt meg altfor masse babyviber jeg! :overrasket:

Nei nå må jeg gjøre noe her.... Tar meg en tur innom her før jeg stresser på julebord..

See ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dedikerer jeg er blått innlegg til deg med gode tanker!

Her i gården er det heldigvis ikke noen som er kvalm, bare en smule trøtt og fjern etter gårsdagen ;) Håper du får en koselig og rolig lørdagskveld :klem:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal jobbe fullt et par uker fremover da :hoppe: Ei på jobben er sykemeldt, så da ble jeg spurt!!! Det hadde jo passe strålende å bli gravid neste mnd da, for da får jeg øka månedslønna mi den mnd.. Tror dere har sendt meg altfor masse babyviber jeg! :overrasket:

Men om ikke det går neste måned så regnes det jo ut av de 6 beste av de 10 siste da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille ballerina: Hjertelig takk for blått innlegg!! Jeg dedikerer herved dette første grønne innlegget til deg!!

Mathea: Så fint at du synes avataren min er fin!! Liker den jeg og.. Blir sså godt humør av den.. Velkommen til kg skal du være!! Ha en fin helg du og, det som er igjen av den...

Liv: Ja jeg vet det at det er de beste 6 av 10 mnd. Så er jeg heldig kan dette komme med på beregningen. Men aner jo ikke da. I allefall blir det en bra lønning! Men jeg må innrømme at jeg har klump i magen da, for vet ikke hvilket ansvar jeg får. Er vanskelig å ta over hennes saker for en kort periode når jeg ikke kjenner de. Tror sjefa og kollegaen min tror jeg vet mer en jeg gjør i sakene. Og jeg er så usikker på mye, så jeg gruer meg litt altså! Er ikke så tøff som jeg kunne ønske... :sjenert:

Fluesopp: En god formiddagsklem :klem: til deg og!!

Igår var vi på julebord, og det var helt greit. Dro hjem i 1. tida, så da har jeg ikke ødelagt hele denne dagen! Sambo er "sykemeldt! da, men det er ikke jeg. Har nok å gjøre her idag,for ser ikke ut etter at jeg kom fra gekås med mange poser. Og hadde veeeeeldig dårlig tid for å gjøre oss klare til julebordet. Vips! så ser det ut som om bomba har slått ned!!!

Får vel ta en runde på kg før jeg gjør noe som helst. Er jo en slakk søndag.

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du skal jobbe fullt i noen uker da! :tommelsmil: Skjønner godt at du gruer deg litt og er spent, det kommer garantert jeg til å gjøre/være hvis jeg skal ut i en sånn jobb! Men du er jo kjempeheldig som får muligheten! Og tenk på den gode følelsen av å vite at du har gjort noe skikkelig bra en dag! Det er jo en veldig betydningsfull og viktig jobb som kan gi deg mange sånne gode opplevelser (og mange vonde, dessverre...) Det kommer helt sikkert til å gå kjempebra, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er god du.... :klem:

Ble glad da jeg leste det du skrev, for det er så lett å bli nervøs i en sånn jobb når man er helt ny! Det som er vanskelig er nok at sjefa er en veldig tøff person, og jeg er en litt usikker person som må tenke mye.

Og derfor føler jeg at vi "kræsjer! litt. Hun kan be meg ta en telefonsamtale som hun hadde tatt på sparket, mens jeg må stort sett vite mer bakgrunnsinformasjon og forberede meg med notater og greier... :sjenert:

Men tror det skal gå bra.. Jeg får bare lese innlegget ditt hvis jeg er litt nede...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med mer jobb da iss. Tror du takler det bra jeg. Du er i hvertfall klar over hva som er dine svake og sterke sider virker det som, og da er det lettere å finne ut hva man skal jobbe mer med også :) Dessuten ville jo ikke sjefen gitt deg mer arbeid hvis hun ikke trodde du kunne utføre det.

Skal sende noe gode jobbvibber i tillegg til babyvibbene, jeg.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan iss :vinke:

Selvfølgelig har jeg savna deg, merker fort når du er borte, det er jo så mye liv i deg :danse: Hyggelig at du trives hos meg og da :sjenert:

Så Gekås er skikkelig shoppested det altså, aldri hørt om det før en gang jeg.. 60 kasser??!! Drømmeplassen det da ;) Deilig å få unna litt shopping da, og ikke minst får noe til seg selv. Har ikke handla på lenge jeg, men til fredag skal jeg handle! Skal kjøpe heeelt nytt antrekk til årets julebord og i tillegg skal jeg til frisøren og shines opp, gleder meg :hoppe::hoppe: Er litt skummelt å dra til frisøren samme dag som julebordet da, tilfelle jeg ikke blir fornøyd.. men det tenker jeg ikke på nå, ikke ta sorgene på forskudd vettu :)

Synd at TR kom da, men da er du i hvertfall i gang igjen, det er bra :)

Spennende med jobbing da :tommel: Det går nok kjempebra, er helt normalt å ha litt prestasjonsangst, det ordner seg nok :klem: Kjedelig at sjefa er så tøff da.. Du får si til a at hvis ikke hu er grei så kommer jeg og... :blaaveis: :ler:

Og du da, som synes det er mye og oppdatere deg på hos meg?! Må sitere nesten alle innlegga jeg for å passe på å få med meg alt ;) Er forresten utrolig kjekt det der, gjorde ikke det før og det var fler ganger jeg etterpå kom på ting jeg ville si, hvertfall når jeg er i det skravlete humøret, som nå ;)

Er faktisk egentlig på en bok- til bokrunde, og lager litt fest, og må jo bare ta en liten en her og ;)

Men må ta det i neste innlegg, blei for mange smileys her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Så hyggelig du savner meg.. Må jo si at det er mye liv i deg og da Heisann, og at det merkes når du er borte!! Ikke si det til noen, men det er vel hos deg jeg er mest på besøk...

Ja gekås er shoppingparadis. Tror det går i gjennomsnitt 20 000 kr i minuttet i omsetning. Og alt er så billig at det er latterlig!! Jeg har kjøpt meg 4 olabukser som er sinnsykt fine!! Max 140 kr pr stk, to stk kosta 99

Toppene koster stort sett 69 kr, eller 99. Kan hende de koster litt over 100 lappen men det er sjeldent. For eksempel koster en kosebukse 69, bher fra 40 og jeg klarer ikke å ramse opp alt. Tenk alle som jobber der da!!

Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:  Så hyggelig du savner meg.. Må jo si at det er mye liv i deg og da Heisann, og at det merkes når du er borte!! Ikke si det til noen, men det er vel hos deg jeg er mest på besøk...

:sjenert::klem: I like måte... :sjenert:

Ja gekås er shoppingparadis. Tror det går i gjennomsnitt 20 000 kr i minuttet i omsetning. Og alt er så billig at det er latterlig!! Jeg har kjøpt meg 4 olabukser som er sinnsykt fine!! Max 140 kr pr stk, to stk kosta 99

Toppene koster stort sett 69 kr, eller 99. Kan hende de koster litt over 100 lappen men det er sjeldent. For eksempel koster en kosebukse 69, bher fra 40 og jeg klarer ikke å ramse opp alt. Tenk alle som jobber der da!!

Ååå, jeg vil og dit!! Gikk inn på linken og kikka (klarte det selv om linken absolutt ville ha meg til å sende en mail ;) ) Er elendig på geografi, men det så ut som det var et stykke fra grensa, og når jeg tenker litt tilbake så husker jeg du skrev at det var noen timers kjøring.. Vet du sånn ca hvor langt det er fra grensa ved Svinesund??

Endret av Heisan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...