AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Del Skrevet 2. februar 2022 Vi har Tobias Alexander og Ole Marensius fra før , nå ble Lillebror født på nyttårsaften og det begynner og haste litt og finne navn. Jeg vil gjerne ha : Snorre Magnus Wilmer Han : Daniel Matias Jonas Han liker ingen av de jeg vil ha mest, men Magnus går til nød,men han ønsker det ikke og jeg synes Daniel går an,men vil helst ikke ha det, da jeg synes det er innmari mange som heter det, er 3 i klassen til Tobias ( han går i 6 klasse ) og 2 i klassen til Ole som går i 2 klasse . Mellomnavnet blir mest sannsynlig Cornelius ,da begge bestefedre våre het det, og både Marensius og Alexander er oppkalling, men sliter like vel med fornavn, guttene blir kalt Tobias og Ole i det daglige Anonymkode: f1d73...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #2 Del Skrevet 2. februar 2022 Jeg liker navnene på din liste best😊 Hva med Sverre Cornelius? Anonymkode: 6dff3...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglemor Skrevet 2. februar 2022 #3 Del Skrevet 2. februar 2022 Hva med Kai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Del Skrevet 2. februar 2022 Snorre Mathias Anonymkode: b358e...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #5 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg liker navnene på din liste best😊 Hva med Sverre Cornelius? Anonymkode: 6dff3...312 Ja, den likte jeg å! Anonymkode: 5ed3f...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #6 Del Skrevet 2. februar 2022 Ingen av navnene du listet opp går til Cornelius.. Anonymkode: 25070...0ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #7 Del Skrevet 2. februar 2022 Sverre heter faren til min mann, og de er ikke venner,så det navnet er utelukket,men det var veldig fint Vi har sett litt på Syver, og utrolig nok var ikke mannen helt uenig,men vet liksom ikke helt, Passer kanskje ikke så godt til Ole og Tobias Anonymkode: f1d73...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #8 Del Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sverre heter faren til min mann, og de er ikke venner,så det navnet er utelukket,men det var veldig fint Vi har sett litt på Syver, og utrolig nok var ikke mannen helt uenig,men vet liksom ikke helt, Passer kanskje ikke så godt til Ole og Tobias Anonymkode: f1d73...a4c Men skal du ha to navn, så bør de jo passe sammen. Eller? Anonymkode: 25070...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #9 Del Skrevet 3. februar 2022 Selmer Anonymkode: fd192...3f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #10 Del Skrevet 3. februar 2022 vi velger Syver Cornelius ,det likte begge Anonymkode: f1d73...a4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #11 Del Skrevet 12. februar 2022 Jeg kjenner ei som ga sønnen sin navnet Herman Cornelius. Synes det er fint. Anonymkode: a85d4...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå