Ciaran og Ciara Skrevet 20. april #4882 Skrevet 20. april Brus er det siste som vi har puttet i munnene våre nå.🥤🥤
Ciaran og Ciara Skrevet 21. april #4883 Skrevet 21. april Egg & Bacon og Appelsinjuice er det siste som vi har puttet i munnene våre nå.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊🧃🧃
Ciaran og Ciara Skrevet 24. april #4884 Skrevet 24. april Fish and Chips og Brus er det siste som vi har puttet i munnene våre nå.🐟🐟🍟🍟🥤🥤
Gjest Catmom Skrevet 24. april #4885 Skrevet 24. april (endret) Sjokolade (Japp) og Pepsi Max var det siste jeg puttet i munnen. Endret 24. april av Catmom
Ciaran og Ciara Skrevet 24. april #4886 Skrevet 24. april Vann er det siste som vi har puttet i munnene våre nå.💧💧 1
fugl fønix Skrevet 25. april #4887 Skrevet 25. april ☕️ + kokt egg på ferske, varme hattingrundstykker, nam nam!! 😋 😋
Ciaran og Ciara Skrevet 25. april #4888 Skrevet 25. april Kaffe er det siste som vi har puttet i munnene våre nå. 1
fugl fønix Skrevet 25. april #4891 Skrevet 25. april Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Kjeks med sitronfyll i. 🥛 Ojda, nam nam 😋, prøvde den sitronisen for første gang her om dagen,fy så godt!!😋 , mye god sitronsmak 😋 🥰 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. april #4892 Skrevet 25. april fugl fønix skrev (19 minutter siden): Ojda, nam nam 😋, prøvde den sitronisen for første gang her om dagen,fy så godt!!😋 , mye god sitronsmak 😋 🥰 Ja, den er på godkjentlisten min nå. Liker du den med banansmak også? 1
fugl fønix Skrevet 25. april #4893 Skrevet 25. april Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ja, den er på godkjentlisten min nå. Liker du den med banansmak også? Ja, jeg prøvde den og, Banansplitt tricolour het den, god den også 😊 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. april #4894 Skrevet 25. april Bare si ifra om du oppdager nye varianter som er verd å smake på. 1
fugl fønix Skrevet 25. april #4895 Skrevet 25. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bare si ifra om du oppdager nye varianter som er verd å smake på. Det skal jeg gjøre 😊 jeg så de hadde en kirsebæris i frysedisken og, så den skal jeg kjøpe neste gang.
Hoppetaujenta Skrevet 25. april #4896 Skrevet 25. april (endret) fugl fønix skrev (2 minutter siden): Det skal jeg gjøre 😊 jeg så de hadde en kirsebæris i frysedisken og, så den skal jeg kjøpe neste gang. På meny? Denne her? Endret 25. april av Hoppetaujenta 1 1
fugl fønix Skrevet 25. april #4897 Skrevet 25. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): På meny? På Kiwi 😊 de har fått ganske bra utvalg der nå 😊
Hoppetaujenta Skrevet 25. april #4898 Skrevet 25. april Ok. Er ikke så ofte der. Denne her er også god i forbifarten. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå