Elsker sjokolade Skrevet 31. januar 2022 #1 Del Skrevet 31. januar 2022 Omer Bhatti, merkelig å være med i et matlagingsprogram når du ikke kan smake på 95% av det som lages. Synes også det var rart at de fikk godkjent med to kalde hovedretter. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 1. februar 2022 #2 Del Skrevet 1. februar 2022 Ser første episode nå, herregud...for en gjeng Mye personligheter der, kan bli mye støy og høy temperatur der. Men, i år som alle andre år..få det lange håret inn i en strikk! !! Ha kokkejakka på ordentlig! og få av dere lange negler og neglelakk . Kjente det var en deltaker som ble irriterende allerede i presentasjonen 😜 Camp Køllis Og blir spennende å se hvordan veganer takler å må behandle og tilberede kjøtt/fisk, for det ser så langt ut som om det er noe som er helt utenkelig . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. februar 2022 #3 Del Skrevet 1. februar 2022 Gladidagogså skrev (Akkurat nå): Ser første episode nå, herregud...for en gjeng Mye personligheter der, kan bli mye støy og høy temperatur der. Men, i år som alle andre år..få det lange håret inn i en strikk! !! Ha kokkejakka på ordentlig! og få av dere lange negler og neglelakk . Kjente det var en deltaker som ble irriterende allerede i presentasjonen 😜 Camp Køllis Og blir spennende å se hvordan veganer takler å må behandle og tilberede kjøtt/fisk, for det ser så langt ut som om det er noe som er helt utenkelig . Blir interessant å se utviklingen til Christoffer. Han kan jo ikke lage noe mat 🙈. Og Omer som ikke kan smake på noe 🤦🏼♀️ Han vil jo bli en enorm byrde under stress hvis alle andre må smake for han underveis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 1. februar 2022 #4 Del Skrevet 1. februar 2022 *blueberry* skrev (3 timer siden): Blir interessant å se utviklingen til Christoffer. Han kan jo ikke lage noe mat 🙈. Og Omer som ikke kan smake på noe 🤦🏼♀️ Han vil jo bli en enorm byrde under stress hvis alle andre må smake for han underveis. Hvis man skal være med i et matlagingsprogram så bør det være et minimum å kunne smake på all slags mat. Allergi eller feks religion er selvfølgelig godtatt som unntak, det er anderledes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. februar 2022 #5 Del Skrevet 1. februar 2022 tussi84 skrev (28 minutter siden): Hvis man skal være med i et matlagingsprogram så bør det være et minimum å kunne smake på all slags mat. Allergi eller feks religion er selvfølgelig godtatt som unntak, det er anderledes. Jeg er ikke helt enig med deg der, men det kan nok bli en utfordring. Det skaper jo underholdende drama. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 2. februar 2022 #6 Del Skrevet 2. februar 2022 Jeg synes det er spenstig jeg! Har sett mye matlagingsprogrammer opp gjennom årene, og det er stadig deltakere innom som ikke kan eller vil spise ditt og datt. Og noen av de går langt! Har ikke sett camp kulinaris før jeg fant den på Viaplay og er foreløpig bare i sesongen med sporsem og stiansen. Men har fått med meg litt om årets sesong allerede, og jeg synes det er tøft gjort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. februar 2022 #7 Del Skrevet 3. februar 2022 tussi84 skrev (På 1.2.2022 den 21.11): Hvis man skal være med i et matlagingsprogram så bør det være et minimum å kunne smake på all slags mat. Allergi eller feks religion er selvfølgelig godtatt som unntak, det er anderledes. De vet jo han er veganer og velger å ta han med likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå