Gjest Dilla Skrevet 28. oktober 2005 #21 Del Skrevet 28. oktober 2005 Grattis Yvonne :icon_razz: Jeg har vært veldig flink til å trene de siste ukene og det har gitt meg mer overskudd og bedre humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #22 Del Skrevet 28. oktober 2005 Tusen takk for det Dilla! I like måte, flink du også. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. oktober 2005 #23 Del Skrevet 28. oktober 2005 Meg altså, over. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 28. oktober 2005 #24 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er stolt over at jeg har klart å lese i dag! Allerede 30 sider! Det er litt av en bragd for en med *store* motiverings- og konsentrasjonsproblemer! Håper den fasen er over nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #25 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg har fått gjort masse i dag!:D Jeg har; -gjort ferdig notater fra en bok -bestilt billetter hjem til jul -ryddet -lagt sammen klær -vasket klær -pantet flasker og gått med glass og metall -handlet julegaver -vasket kjøkkenet -ryddet i klesskapet -ryddet i skapet på badet -lag på nye sengeklær(som er verdig en workout for det er så kronglete ) -vært på joggetur og om en stund skal jeg lage middag og begynne med en ny bok... Anonymous poster hash: 1d6b7...79f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. desember 2014 #26 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg er et unicum på sirkelsag, og så er jeg veldig god til å virke interessert på kurs. Jeg klarer å sove i de fleste situasjoner (men ikke i nærheten av en sirkelsag) og de som bor i samme hus som meg får alltid variert og smakfull mat, fordi jeg elsker å kokkelere, bake og brygge øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 4. desember 2014 #27 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg er et unicum på sirkelsag, og så er jeg veldig god til å virke interessert på kurs. Jeg klarer å sove i de fleste situasjoner (men ikke i nærheten av en sirkelsag) og de som bor i samme hus som meg får alltid variert og smakfull mat, fordi jeg elsker å kokkelere, bake og brygge øl. Så flott da! Det er virkelig litt av noen bakemestere og superkokker blant mennene her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. desember 2014 #28 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg har laget Krumkaker.... og jeg som hadde gruet meg da gitt...! Neste er Smultringer..... Kjenner svetten kommer.... haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 4. desember 2014 #29 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg har laget Krumkaker.... og jeg som hadde gruet meg da gitt...! Neste er Smultringer..... Kjenner svetten kommer.... haha Word Men utrolig imponerende! Kan ikke NJ og NS åpne et bakeri til alle oss andre kakeglade KGere da? - Jeg stiller meg gladelig i kø! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2014 #30 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg er veldig flinkt til å ha sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amam Skrevet 26. desember 2014 #31 Del Skrevet 26. desember 2014 I dag har jeg blitt mye klokere. Bedre menneske og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå