Gå til innhold

Skryt av deg selv....

Gjest skindeep

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Cuba_*

Kan jo begynne å skryte av deg jeg og! he he..

du er super-heldig som er ferdig med det! sender deg penger jeg så tar du handelen for meg og..? ;)

Hm.. hva skal jeg skryte av da.. :roll: kommer faktisk ikke på noe ordentlig.. har vært så slakk i det siste med forhold til trening osv.

kan heller kommet tilbake når jeg har noe å komme med :forvirret:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Etter at jeg flyttet ut på bygda syns jeg det har vært vanskelig å bli kjent med folk, men nå har jeg fått ei ny venninne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal jeg skryte av meg selv og min kreative side! Har lagd et bursdagskort til svigerfar som runder år i morra, og ble fryktelig fornøyd med resultatet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skryter jeg av at dette er mitt innlegg nr 100 :)

Ha en strålende dag! Her er sol og blå himmel, rim og et rådyr på jordet, oj hvilken idyll!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har trent masse og tilogmed fått brukemin kjære lille venn som treningsapparat! Åh for en fin onsdag det var! Og jeg kom meg tilogmed opp i dag ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er flink til å jobbe under press, og det er godt å se at oppgaven begynner å ta form :) 12 timers-dager, men det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
Jeg er flink til å jobbe under press, og det er godt å se at oppgaven begynner å ta form :) 12 timers-dager, men det er verdt det.

12-timersdager? med selvstendig arbeid? fyttikatta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12-timersdager? med selvstendig arbeid? fyttikatta.

Det er rart hva man takler når man må...Harde tidsfrister er en nådeløs mester, og så er det godt å endelig bli ferdig (og da skal jeg på ferie til sol og varme) :)

Endret av Elphaba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
Det er rart hva man takler når man må...Harde tidsfrister er en nådeløs mester, og så er det godt å endelig bli ferdig (og da skal jeg på ferie til sol og varme) :)

Deilig da. :-D

Har sol og varme utenfor doera, jeg. Og en masse oppgaver og et kaldt datarom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med meg selv fordi jeg besto min første eksamen på lærerutdanningen!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...