Gjest skindeep Skrevet 21. oktober 2005 #1 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har handlet ferdig alle julegavene! Det synest jeg er godt gjort!!! Sånn der, nå har jeg skrytt av meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 21. oktober 2005 #2 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kan jo begynne å skryte av deg jeg og! he he.. du er super-heldig som er ferdig med det! sender deg penger jeg så tar du handelen for meg og..? Hm.. hva skal jeg skryte av da.. kommer faktisk ikke på noe ordentlig.. har vært så slakk i det siste med forhold til trening osv. kan heller kommet tilbake når jeg har noe å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja23 Skrevet 21. oktober 2005 #3 Del Skrevet 21. oktober 2005 Tror jeg er en god lytter og til å stole på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 23. oktober 2005 #4 Del Skrevet 23. oktober 2005 Etter at jeg flyttet ut på bygda syns jeg det har vært vanskelig å bli kjent med folk, men nå har jeg fått ei ny venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 23. oktober 2005 #5 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg har vært aktiv på KG og runder nå 300 innlegg! Kan jo skryte av det og....? Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. oktober 2005 #6 Del Skrevet 23. oktober 2005 jeg er flink til å sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. oktober 2005 #7 Del Skrevet 23. oktober 2005 I dag skal jeg skryte av meg selv og min kreative side! Har lagd et bursdagskort til svigerfar som runder år i morra, og ble fryktelig fornøyd med resultatet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. oktober 2005 #8 Del Skrevet 24. oktober 2005 I dag skryter jeg av at dette er mitt innlegg nr 100 Ha en strålende dag! Her er sol og blå himmel, rim og et rådyr på jordet, oj hvilken idyll!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #9 Del Skrevet 24. oktober 2005 Idag har jeg jobbet kjempehardt, og fått til gode resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helge Skrevet 24. oktober 2005 #10 Del Skrevet 24. oktober 2005 Eg e ein jævøl på pumpåogølet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. oktober 2005 #11 Del Skrevet 26. oktober 2005 Synes selv jeg er en god sykepleier :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #12 Del Skrevet 27. oktober 2005 jeg har trent masse og tilogmed fått brukemin kjære lille venn som treningsapparat! Åh for en fin onsdag det var! Og jeg kom meg tilogmed opp i dag ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. oktober 2005 #13 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg leste tittelen feil, syntes det sto "Skyt deg selv". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. oktober 2005 #14 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er nesten ferdig med feature storyen om adopsjon. Og den skal ikke leveres foer paa onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #15 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er flink til å jobbe under press, og det er godt å se at oppgaven begynner å ta form 12 timers-dager, men det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. oktober 2005 #16 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er flink til å jobbe under press, og det er godt å se at oppgaven begynner å ta form 12 timers-dager, men det er verdt det. ← 12-timersdager? med selvstendig arbeid? fyttikatta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #17 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) 12-timersdager? med selvstendig arbeid? fyttikatta. ← Det er rart hva man takler når man må...Harde tidsfrister er en nådeløs mester, og så er det godt å endelig bli ferdig (og da skal jeg på ferie til sol og varme) Endret 28. oktober 2005 av Elphaba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 28. oktober 2005 #18 Del Skrevet 28. oktober 2005 Det er rart hva man takler når man må...Harde tidsfrister er en nådeløs mester, og så er det godt å endelig bli ferdig (og da skal jeg på ferie til sol og varme) ← Deilig da. :-D Har sol og varme utenfor doera, jeg. Og en masse oppgaver og et kaldt datarom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 28. oktober 2005 #19 Del Skrevet 28. oktober 2005 No problem: (lyd) http://www.minibite.com/oldies/humble.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. oktober 2005 #20 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er fornøyd med meg selv fordi jeg besto min første eksamen på lærerutdanningen! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå